Die missen ze toch niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Rossi mag ook niet meedoen. Die speelt tegen zijn eigen club.
1ste goal was ie betrokken bij de aanvalsopbouw, bij de 2e gaf Dirk de assist.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef koningdavid het volgende:
Het schijnt dat Kuyt bij beide goals betrokken was, klopt dat?
Ja als minste kun je beter zeggenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Gaaf dat Kuyt het daar zo goed doet hoor.
Hij is ongeveer de enige, samen met Gerrard, die niet gerouleerd wordt toch? Knap hoor.![]()
Ah, ouwe dak klimmer..quote:Op maandag 1 januari 2007 15:34 schreef Ludacriss het volgende:
Kutzooi.... baal dat de schotel stuk is. Heb echt geen zin om de dak op te gaan.
netjes.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Liverpool-Bolton is afgelopen:
Eindstand: 3-0
Brak het dak op gaan is af te raden. Komen alleen maar ongelukken vanquote:Op maandag 1 januari 2007 15:34 schreef Ludacriss het volgende:
Kutzooi.... baal dat de schotel stuk is. Heb echt geen zin om de dak op te gaan.
Portsmout - Spursquote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Bah, geen 1 wedstrijd dadelijk om 4 uur voor wie ik echt kan gaan zitten
Ik zei dus;quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Portsmout - Spurs
Ik verwacht toch dat Ports zich kan herstellen van de nederlaag tegen bolton
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Bah, geen 1 wedstrijd dadelijk om 4 uur voor wie ik echt kan gaan zitten
Nee, zit op de bank.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef Ludacriss het volgende:
Staat Tevez in de basis dan?
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef jorienvdherik het volgende:
West ham toch,
Tevez en Mascherano hebben en daardoor niet presteren
Positief natuurlijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
Pompey 1-0 voor.
Europees er ook al uit...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:32 schreef Ludacriss het volgende:
Kut 1-0 Pompey.... gaat weer lekker met de Spurs dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |