Als je op een donderdag kijkt wie er het meeste kans had op de overwinning gokt denk ik 99% van de wereld gewoon op Arsenal, vooral tegen het toch mindere Sheffield ( oefff wat had ik dat fout). Ach op zich wel raar dat de Londense clubs had vandaag even niet hadden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef Gunner het volgende:
Een spurs fan die geld zet op een overwinning van Arsenal. Gekker moet het toch niet worden
Je wint dan altijd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef Gunner het volgende:
Een spurs fan die geld zet op een overwinning van Arsenal. Gekker moet het toch niet worden
Waardeloze dagquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef mcyodogg het volgende:
Toch een wel wat teleurstellende eerste seizoenshelft uiteindelijk.
quote:
In al mijn vreugde poste ik hier iets van ''JAAAAAAAAAAAAA'' omdat Grunn scoorde, ik had dit venster open staan en dacht dat ik in het live eredivisie topic zat..quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef AminBen het volgende:
MOTD over 10 minuten. Met al die wedstrijden ben je daar tot 2 uur zoet aan![]()

Toure en Lehman deden aan charity zou op de drempel naar 2007.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef Ludacriss het volgende:
Tering lekkere doelpunt van die speler van Sheffield, erg slecht verdedigt van Arsenal.
Hoop dat dat sarcastisch was, want zonder het been van Ferreira zat die bal er nooit in.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:33 schreef Ludacriss het volgende:
Lekkere goal van Volz.
"Meer aanvallende opties" en "Jagielka",quote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Amateristisch trouwens dat Sheffield geen wisselkeeper op de bank had zitten. Nota bene bij een thuiswedstrijd.
Ik vind het wel tofquote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Amateristisch trouwens dat Sheffield geen wisselkeeper op de bank had zitten. Nota bene bij een thuiswedstrijd.
Hadden ze wel, als je de commentaren na de wedstrijd had verstaan had je dat ook gewetenquote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 1-1 van Lampard was anders ook niet ongelukigquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoop dat dat sarcastisch was, want zonder het been van Ferreira zat die bal er nooit in.
Die werd idd ook gewoon als een eigen doelpunt (van Rosenior vlgs mij) geregistreerdquote:Op zondag 31 december 2006 12:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die 1-1 van Lampard was anders ook niet ongelukig
Hadden ze niet. "I like having an extra forward on the bench. I didn't panic when he (Jagielka) went in goal, he doesn't get worried and neither do I. It's the only chance he's got of being man-of-the-match."quote:Op zondag 31 december 2006 10:46 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hadden ze wel, als je de commentaren na de wedstrijd had verstaan had je dat ook geweten
Cissequote:Op zaterdag 30 december 2006 09:01 schreef stevengerrard het volgende:
Benitez moet gewoon zorgen dat hij Pongolle en Cisse terug haalt en die eens in de spits duwt ipv als veredelde rechtshalf.
Ik zeg dan ook nergens dat ik dat een lekkere goal vond.quote:Op zondag 31 december 2006 12:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die 1-1 van Lampard was anders ook niet ongelukig
Wat 'n ongelofelijke loser, 't zit hem even tegen en meneer begint z'n spelers af te vallen.quote:Mourinho: 'Mijn spelers missen kwaliteit'
31/12/2006 13:40
Het puntenverlies van Chelsea in de laatste weken zit coach José Mourinho goed dwars. Na de 2-2 tegen Fulham haalde de Portugees vooral uit naar zijn eigen spelers.
'Misschien zijn we wel niet zo goed als we denken. Misschien ben ik wel niet zo'n goede manager of zijn de spelers niet zulke goede spelers', filosofeerde Mourinho. Zijn visie richt zich met name op het laatste.
'Wat kan ik met Michael Ballack, Paulo Ferreira en Geremi? Niets. Ze hebben niet de kwaliteiten die zijn vereist voor het spel dat tegenstanders tegen ons spelen. Als de tegenstanders ons een paar foutjes zien maken, ruiken ze kansen. Dat is precies het tegenovergestelde van de afgelopen periode.'
'Andrei Sjevtsjenko, Shaun Wright-Phillips en Salomon Kalou presteren gewoon niet. Didier Drogba is de enige die op dit moment functioneert. Als de club me om mijn mening vraagt, zou ik zeggen dat we nieuwe spelers moeten halen, maar als je ziet dat clubs ongelooflijk veel geld vragen voor middelmatige spelers, dan zeg ik toch nee.'
'Ik hoop dat ik snel weer kan beschikken over Petr Cech en John Terry, dan heb ik geen miljoenen nodig voor nieuwe spelers. Ik wil de beste keeper en de beste centrale verdediger van de wereld terug.'
Liverpool speelt thuis en als ze dan doen ze een zeer goede zaak !quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef stevengerrard het volgende:
Zo morgen een nieuwe ronde en LFC treed aan tegen Bolton die erg in vorm zijn. We zijn uiteraard weer van de partij waarschijnlijk met het restant aan oliebollen.
Offtopic: SG wenst iedereen alvast gelukkig nieuwjaar
Ik hoop het welquote:Op zondag 31 december 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Liverpool morgen winnen
De 1-0 zeik je wel afquote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat ik dat een lekkere goal vond.
Ik zou dan graag even langs komen maar dat gaat helaas niet lukken ...quote:Op zondag 31 december 2006 15:01 schreef stevengerrard het volgende:
Zo morgen een nieuwe ronde en LFC treed aan tegen Bolton die erg in vorm zijn. We zijn uiteraard weer van de partij waarschijnlijk met het restant aan oliebollen.
Offtopic: SG wenst iedereen alvast gelukkig nieuwjaar
dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 31 december 2006 18:32 schreef AminBen het volgende:
Bolton for Champions League![]()
Allardyce, Anelka Campo![]()
Ik maak me niet geliefd hier he![]()
gut gut - dit jaar wil-ie weel een spannende PLquote:Op maandag 1 januari 2007 05:12 schreef mcyodogg het volgende:
Villa moet pas overmorgen. En kom op, laten we ff met z'n allen hopen dat Chelsea wint. Laatste speelronde, alles nog spannend, das voor iedereen leuk.
Maar vandaag iig een logische nederlaag voor Pardew.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
Charlton ook weer eens gewonnen. Misschien dat Pardew er toch beweging in gaat krijgen.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:49 schreef Doc het volgende:
[..]
gut gut - dit jaar wil-ie weel een spannende PL
Liverpoolquote:Op maandag 1 januari 2007 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie speelt er beter ?
Waarom zit de topscorer op de bank?quote:Nwankwo Kanu wacht op een aanbod van Ajax
1/1/2007 14:12
Bij Portsmouth mag hij clubtopscorer zijn, Nwankwo Kanu wil weg bij Pompey. De Nigeriaan heeft één grote voorkeur. 'Ik wacht op een aanbod van Ajax'.
De vraag is of Portsmouth zal meewerken aan een afscheid van de aanvaller die met negen treffers clubtopscorer is. De dertigjarige Kanu, die op Fratton Park inmiddels is gedegradeerd tot bankzitter, ziet het echter als een morele plicht.
'Ik wil terug naar Ajax. Portmouth zou mij dankbaar moeten zijn voor wat ik voor deze club heb gedaan en mij transfervrij laten gaan', stelt Kanu in de Nigeriaanse krant Vanguard.
'Ik wacht op een aanbod van Ajax. Ik heb Portsmouth verteld dat ik weg wil. Ze zullen het bod moeten accepteren en me laten gaan. Mijn besluit staat vast. Ik heb bijzonder mooie herinneringen aan Amsterdam en ik weet dat er mooie dingen kunnen gaan gebeuren als we terugkeren.'
Volgens Kanu kunnen de succesvolle oude tijden van midden jaren negentig herleven in Amsterdam. En met 'we' heeft hij ook al oude ploegmakkers voor ogen. 'Ik heb gesproken met Edgar Davids en nog een paar andere jongens uit die Ajax-tijd', aldus Kanu. 'We denken dat we die sfeer kunnen terugbrengen als we weer in Amsterdam gaan spelen.'
jammer dat het niet meer live is op rtl5quote:Op maandag 1 januari 2007 14:45 schreef Kadoc het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen, voetbal op 1 januari.
Mooi man.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:45 schreef Kadoc het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen, voetbal op 1 januari.
Hoe kan zo'n lange slungel een omhaal makenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:06 schreef venomsnake het volgende:
1-0 liverpool.
Crouch met een omhaal..![]()
Heerlijk doelpunt.
Deze leek wel wat op die vorige van hem..quote:Op maandag 1 januari 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n lange slungel een omhaal maken
Ik weet dat hij al eerder een soort omhaal heeft gescoord
Ik ga er wel van uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
wat denken jullie van
18:15 Newcastle Man United
Zal Man makkelijk winnen ?
Newcastlequote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit.
Newcastle ging laatst wel redelijk goed..maar verloren echt kansloos van Everton.
Manchester is in vorm en Ronaldoook
Staat gevoelsmatig tegenover dat als je dat manwijf gelijk de wedstrijd uitschopt manyoo gelijk voor een deel op hun gat ligt en met een impulsieve acie van Martins....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit.
Newcastle ging laatst wel redelijk goed..maar verloren echt kansloos van Everton.
Manchester is in vorm en Ronaldoook
Of pool speelt fantastischquote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Sjonge wat valt Bolton opeens tegen.
Dat is het hele seizoen al bij newcastle, zal het puur ongeluk/toeval zijn of ligt het aan de trainingen/technische/medische staf?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Newcastle
OUT: Peter Ramage (hamstring), Titus Bramble (calf), Craig Moore (hamstring), Charles N'Zogbia (knee), Celestine Babayaro (hamstring), Steve Harper (hernia), Olivier Bernard (hip), Stephen Carr (toe), Shola Ameobi (hip), Michael Owen (cruciate ligament).
Rossi mag ook niet meedoen. Die speelt tegen zijn eigen club.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Newcastle
OUT: Peter Ramage (hamstring), Titus Bramble (calf), Craig Moore (hamstring), Charles N'Zogbia (knee), Celestine Babayaro (hamstring), Steve Harper (hernia), Olivier Bernard (hip), Stephen Carr (toe), Shola Ameobi (hip), Michael Owen (cruciate ligament).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |