Mijn ouders hebben zelf patroon in hetgeen er op het menu staat. Maandag sperziebonen, dinsdag bloemkool, enz. Ook wordt er stipt om 17.00 gegeten, uitzonderingen zijn uiterst zeldzaam.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:36 schreef Etcetera het volgende:
ik vind dat altijd zo'n onzin...
m'n oma heeft een retestrak ritme: zo laat op staan, zo laat koffie, zo laat thee, dat soort dingen
eet als je honger hebt, is toch veel logischer
huhquote:Op maandag 1 januari 2007 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zelf patroon in hetgeen er op het menu staat. Maandag sperziebonen, dinsdag bloemkool, enz. Ook wordt er stipt om 17.00 gegeten, uitzonderingen zijn uiterst zeldzaam.
Zoiets ja. Maar -op de Chinees-dag na- per definitie groenten, vlees en aardappelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
huh![]()
Dan eten ze maar 7 verschillende gerechten?![]()
Wat eten jullie op maandag?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:44 schreef Nesle het volgende:
Wat een schema's zeg.
Wij eten meestal zo rond 18.00 en alleen op maandag hebben we altijd hetzelfde eten
Wat een potquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Barney! Barney! Barney!
Zooo zeg...DÁT was spannend!
Goede redenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootje lag alleen net al in bed, daarom kon ik ook niet meer stofzuigen.
Doe ik ook als ik een keer in m'n eentje eet door werk of andere omstandigheden... als ik dan pas rond half negen trek krijg, kook ik pas rond half negenquote:Ik ga ook vaak pas eten maken als ik trek krijg en dat is eigenlijk meestal wel laat.
Ach, ik vind ergens tussen half zeven en half acht eten een prima tijdstip. Huisgenoot bij mij uit de kookgroep heeft een tijdlang gehad dat hij om 19 uur World of Warcraft moest spelen, andere groepsgenoot vond vroeg eten ook fijn, rest maakte het weinig uit... gebeurde dus regelmatig dat het avondeten voor zes uur klaar was. Dan had ik vaak nog geen trek, ging wel avondeten, en had dan om half acht honger... een van de dingen die me dan nog het meest irriteren is dat zulke belachelijk vroege tijdstippen op tijd worden genoemd.quote:Als ik dan bezig ben denk ik er gewoon pas rond een uur of half 8 aan dat ik eigenlijk wel trek heb in eten. Als je met z'n tweeen bent heb je denk ik eerder een 'normaal' ritme.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar volkje, andere mensen. Verpesten het altijd
Je moet die kookwekker ook uitzettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |