quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Jasza het volgende:
tvp.
leuk gedaan hoorquote:
Omdat ik in Nijmegen woon, en een seizoenskaart en al die treinreizen voor een student wat duur zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb vandaag een kaartje gehaald voor PSV-Arsenal hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion![]()
Lekker goedkoop hoor... doordeweekse avond gratis ov dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ik in Nijmegen woon, en een seizoenskaart en al die treinreizen voor een student wat duur zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb vandaag een kaartje gehaald voor PSV-Arsenal hoor
Ik kijk grunn (quote:
Aan jou kunnen ze dan ook beter vragen: "Wanneer zit jij een keer niet in een stadion..."quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ik in Nijmegen woon, en een seizoenskaart en al die treinreizen voor een student wat duur zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb vandaag een kaartje gehaald voor PSV-Arsenal hoor
Dat is inderdaad lekker met Champions League wedstrijden. Maar dan betaal je ook dik 40 euro voor een kaartje, he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lekker goedkoop hoor... doordeweekse avond gratis ov dus![]()
Wat minder fokken en wat meer werken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |