quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben jullie het al gehoord: Syb is uit de kast![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
Lekker nummer van Supertramp, imo ook beter dan school
Ik vind ze gewoon allebei heel goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
Lekker nummer van Supertramp, imo ook beter dan school
Hij is juist weer terugquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben jullie het al gehoord: Syb is uit de kast![]()
Gerben uit Jobbegea..geloof ik...en de rest heb ik niet verstaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke namen zei hij net![]()
Volgensmij kwam familie van mij voorbij...waar ik toevallig vanavond langs ga![]()
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die tweequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gerben uit Jobbegea..geloof ik...en de rest heb ik niet verstaan
Je kunt de verhalen teruglezen op de sitequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke namen zei hij net![]()
Volgensmij kwam familie van mij voorbij...waar ik toevallig vanavond langs ga![]()
Kom jij uit Jubbega!!!????!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die twee
Wisselen ze veel van partner dat je dat niet zeker weet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die twee
Wat gezellig, dan zit je vlak bij mij te top2000-enden....quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef I_doubt het volgende:
U2, geweldig, de stem: magnifiek, de tekst: waardeloos
Gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat gezellig, dan zit je vlak bij mij te top2000-enden....![]()
Waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jubbega..daar heb ik wel eens opgetreden
Gemeente Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef I_doubt het volgende:
Waar ligt jubbega?
Valt het onder Heerenveen joh? Dat wist ik dan weer niet...quote:
Ligt nog net op de grens van Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt het onder Heerenveen joh? Dat wist ik dan weer niet...
Ik val onder Weststellingwerf![]()
De Stoater?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet niet meer hoe het heet..het podium was volgens mij op een bovenverdieping..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niks..is er nog meer daar?
De Alde Slûs, maar die heeft geen bovenverdieping, net als de Expansiehal en anders hebben we hier alleen maar tentfeestenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niks..is er nog meer daar?
Ahhh, help !! Brings back memories. Een oom van me woonde in Zandhuizen, heel veel zomers daar met m'n vrouw doorgebracht . . .quote:
Zandhuizen!!! Rij er altijd door naar m'n werk, ligt hier heeeeeeeeeeeel vlakbijquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahhh, help !! Brings back memories. Een oom van me woonde in Zandhuizen, heel veel zomers daar met m'n vrouw doorgebracht . . .![]()
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, misschien heb ik de naam wel nooit geweten, hoor (of heb ik 't verdongen)
we hadden vorig jaar ook zo'n running gag..wat was die ook al weer...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de band met Keith Moon als drummer ofzo![]()
Laat gewoon een pizza bezorgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet even wat eten klaar maken. (en ook eten)
Kan iemand de teksten hier neerzetten overnemen?
Iedereen is dan blij.
Van Morrison = Mick Jaggerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
we hadden vorig jaar ook zo'n running gag..wat was die ook al weer...
aaah, iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Morrison = Mick Jagger![]()
Daar doelde ik ook op, want volgens Bonnie St. Claire is Keith Moon de drummer van de Stones![]()
quote:
Geinig. In welke plaats woon je dan ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zandhuizen!!! Rij er altijd door naar m'n werk, ligt hier heeeeeeeeeeeel vlakbij![]()
Waar is Diaan73 ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet even wat eten klaar maken. (en ook eten)
Kan iemand de teksten hier neerzetten overnemen?
Iedereen is dan blij.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Wie komt er nu uit Jubbega dan?
Noordwolde...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geinig. In welke plaats woon je dan ??
Wat een schok!quote:
Dat ga ik zo ook doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben stiekem niet meer aan t luisteren![]()
ga zo wel weer Top 2000 a go go kijken
quote:
Tja, vindt het ook niks en wel meer nummers dit uur. Maar ja, straks weer de Top2000-a-gogoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef D.Rose het volgende:
*gaapt
Bouwjaarcheck...'76quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Dus we kunnen elkaar tegen het lijf zijn gelopen en dat nooit geweten . . .![]()
Wat istquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef Nuongirl het volgende:
ok....
ik vind droomland weinig aanquote:
M'n oom is zes jaar terug verhuist, dus tot die tijd ongeveer. Kwam er vaak, zeker toen m'n vrouw nog leefde . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Bouwjaarcheck...'76
Ja, had gekund...hoe lang is dat geleden dan?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n oom is zes jaar terug verhuist, dus tot die tijd ongeveer. Kwam er vaak, zeker toen m'n vrouw nog leefde . . .
Ik ga ook zo weer kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ga nu, zo Top 2000 a gogo kijken en daarna weg, misschien dat ik er vanavond wel weer ben. Veel plezier iedereen![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ga nu, zo Top 2000 a gogo kijken en daarna weg, misschien dat ik er vanavond wel weer ben. Veel plezier iedereen![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Fleedwood Mac geweldige nummer Sara.
Ik kijk de herhaling welquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, vindt het ook niks en wel meer nummers dit uur. Maar ja, straks weer de Top2000-a-gogo![]()
![]()
Maar vannacht dan weer wel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Dankje Ingetje79.
Wat jammer dat je vanavond niet kan luisteren![]()
Van wie is het orgineel eigenlijk..?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
De versie van G 'n R staat een stukkie hoger...176!
Bob.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Van wie is het orgineel eigenlijk..?
ok, de rest kan ik dus weer pakken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef satecl het volgende:
Sorry, maar met The Beatles kan ik het niet laten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:24 schreef dennistd het volgende:
Fleetwood Mac - Sara (1980)
Nooit van Ben Folds, Stephen Fretwell, Connor Oberst, of Rufus Wainwright gehoord? (toch eens aan peaceman vragen waarom die niet in de top 2000 staan......)quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:25 schreef Toad het volgende:
Maar wel de beste singer-songwriter van dit moment.
Ben Folds! Ken jij 'The ascent of Stan"?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit van Ben Folds, Stephen Fretwell, Connor Oberst, of Rufus Wainwright gehoord? (toch eens aan peaceman vragen waarom die niet in de top 2000 staan......)
Dûh! wat denk je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben Folds! Ken jij 'The ascent of Stan"?
Dat vind ik zo'n lekker nr he, maar je hoort t nooit op de radioquote:
Nou, om peaceman maar even tegen te spreken, da's dus een artiest die ik alleen maar op radio 2 op de radio gehoord heb (muv een aantal internet radio-stations dan). En tóch staat-ie niet in de top 2000.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n lekker nr he, maar je hoort t nooit op de radio
hmmh, ik kwam um een keer tegen bij radio 1, maar verder.. maar die mag er volgend jaar in!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, om peaceman maar even tegen te spreken, da's dus een artiest die ik alleen maar op radio 2 op de radio gehoord heb (muv een aantal internet radio-stations dan). En tóch staat-ie niet in de top 2000.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke...nog 1 liedje dan..daarna weg....
Queen![]()
Yep. Samen met Nick Drake, Big Star, meer platen van T-Rex, Tom Waits en eventueel zelfs the Smiths...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hmmh, ik kwam um een keer tegen bij radio 1, maar verder.. maar die mag er volgend jaar in!
We hebben zelfs een tijdje de radio aan weten te krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi...weer terug van de muziekbarbaren?![]()
Ik moet er nu heen![]()
Tnx I doubt![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef cafca het volgende:
Staan the Housemartins er trouwens in?
En niet alleen een avond ook een goeie nachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ook een goeieavond bij het ultieme 2006 programma
Eeen inkopper??? Kiespijn?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie me gemist?
Ja hoor, ik mis je! En ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie me gemist?
Het is een nacht die alleen wordt bezongen in het mooiste liedquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En niet alleen een avond ook een goeie nacht![]()
Een fles is nooit half leeg, maar halfvolquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef peaceman het volgende:
Hoe kan een fles wijn nu leeg zijnHij bedoelt een lege fles wijn...
Of was dat alleen bij melkquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Een fles is nooit half leeg, maar halfvol
Als kiespijn . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie me gemist?
Of Tom McRae...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit van Ben Folds, Stephen Fretwell, Connor Oberst, of Rufus Wainwright gehoord? (toch eens aan peaceman vragen waarom die niet in de top 2000 staan......)
Tarzan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef I_doubt het volgende:
Je zult het niet geloven: op het moment dat dit nummer begon, komt mijn hobby binnen zonder te kloppen
![]()
tuurlijk....quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's toch die gast van Rock your baby ?
HIj lijkt er wel een beetje op...quote:
En hij slingert ook aan lianen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
HIj lijkt er wel een beetje op...
Een prachtig lichaam: helemaal volgroeid en bundels spieren op zijn buik: buikspieren noemt hij het.
Hubby dus, dacht al aan de hond . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef I_doubt het volgende:
HIj lijkt er wel een beetje op...
Een prachtig lichaam: helemaal volgroeid en bundels spieren op zijn buik: buikspieren noemt hij het.
Ben je niet een beetje te vroeg ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Zow de oliebollen zijn gebakken en staan in de keuken... mjammie.
HIj vindt zichzelf geen hond maar een ijzeren vlinderquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hubby dus, dacht al aan de hond . . .![]()
http://www.kxradio.nl/lijstenparade/quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Is er eigenlijk ook een soort van lijstje met alternatieve nummers?
Wij lees: mijn moeder, tante, schoonzusje en ik bakken altijd een dag voor oudejaarsdag. Dan is het dan wat rustiger en bijkomen voordeel is, dat ik ze zelf een dag oud het lekkerst vind. Het is eigenlijk een beetje traditie geworden en altijd erg gezellig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te vroeg ??![]()
Zei er iemand Drake?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef peaceman het volgende:
Dit moet toch wel de grootste draak van vandaag zijn...![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/mailer/tijdloze2006_download1.html
Zeer zeker . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef peaceman het volgende:
Dit moet toch wel de grootste draak van vandaag zijn...![]()
14 minuten had hij erover . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
Mooiste nummer van Dire Straits nu.... benieuwd of ze m helemaal draaien...
Thnxquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
http://www.kxradio.nl/lijstenparade/
http://www.stubru.be/mailer/tijdloze2006_download1.html
en Kix heeft ook een lijst
Ik heb op Romeo & Juliet gestemd van zequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
Mooiste nummer van Dire Straits nu.... benieuwd of ze m helemaal draaien...
14.12 om precies te zijn als ik me niet vergis... en wat is het genieten!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
14 minuten had hij erover . . .![]()
noem ze eens dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef Vogel87 het volgende:
Mooi nummer, maar het beste nummer van Dire Straits? Denk het niet, ze hebben zóóóoveel mooie nummers gemaakt![]()
Private Investigations, Brothers in Arms, Sultans of Swing, Money For Nothing, Your Latest Trick, Romeo & Juliet... ik denk dat ik een paar van deze nummers toch beter vind dan Telegraph Road.quote:
Ow hier ook een gebrek in de muzikale opvoeding van Peaceman, want deze ken ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
1988:
30. i'm sorry - hothouse flowers
42. don't go - hothouse flowers
Oneens.... PI is een goede 2e, maar dit is echt de topper! Zoiezo van het beste album!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:33 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Private Investigations, Brothers in Arms, Sultans of Swing, Money For Nothing, Your Latest Trick, Romeo & Juliet... ik denk dat ik een paar van deze nummers toch beter vind dan Telegraph Road.
Je moet ook beter luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hier ook een gebrek in de muzikale opvoeding van Peaceman, want deze ken ik niet.
Ow wacht, neej sorry vraag verkeerd gelezen, sorryquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sultans of swings
Brothers in arms
Private investegations
Money for nothing
Walk of life
Tunnel of love
Telegraphroad
Calling Elvis
On every street
Your latest trick
Love over gold
Rollergirl
Ik heb niets gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
Er is toch niemand die oprecht kan zeggen dat dat nummer van net slecht is? Iedereen heeft toch zeker zitten genieten?
Hmm, moeilijk te zeggen, laat ik het erop houden dat al die nummers kwalitatief dicht bij elkaar liggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oneens.... PI is een goede 2e, maar dit is echt de topper! Zoiezo van het beste album!
Mijn alias is "iedereen"quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
Er is toch niemand die oprecht kan zeggen dat dat nummer van net slecht is? Iedereen heeft toch zeker zitten genieten?
yepquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Vogel87 het volgende:
De live-versie van dit nummer van Joe Jackson is veel mooier.
*pleurtquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef peaceman het volgende:
Pleuren we dit topic nog vol voor het nieuwe uur?
jouw tarzan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:53 schreef I_doubt het volgende:
Wat een zin:
Pretty women out walking with gorillas down my street
ik heb gelijk een beeld erbij. Van die laag bij de grond lopende spierbundels waar mijn Tarzan niets bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |