quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben jullie het al gehoord: Syb is uit de kast![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
Lekker nummer van Supertramp, imo ook beter dan school
Ik vind ze gewoon allebei heel goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
Lekker nummer van Supertramp, imo ook beter dan school
Hij is juist weer terugquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben jullie het al gehoord: Syb is uit de kast![]()
Gerben uit Jobbegea..geloof ik...en de rest heb ik niet verstaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke namen zei hij net![]()
Volgensmij kwam familie van mij voorbij...waar ik toevallig vanavond langs ga![]()
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die tweequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gerben uit Jobbegea..geloof ik...en de rest heb ik niet verstaan
Je kunt de verhalen teruglezen op de sitequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke namen zei hij net![]()
Volgensmij kwam familie van mij voorbij...waar ik toevallig vanavond langs ga![]()
Kom jij uit Jubbega!!!????!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die twee
Wisselen ze veel van partner dat je dat niet zeker weet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gerben ken ik dan weer niet...Janny en Lienke hoorde ik wel, dat zijn twee nichtjes van mij, misschien is Gerben de vriend van een van die twee
Wat gezellig, dan zit je vlak bij mij te top2000-enden....quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef I_doubt het volgende:
U2, geweldig, de stem: magnifiek, de tekst: waardeloos
Gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat gezellig, dan zit je vlak bij mij te top2000-enden....![]()
Waar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jubbega..daar heb ik wel eens opgetreden
Gemeente Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef I_doubt het volgende:
Waar ligt jubbega?
Valt het onder Heerenveen joh? Dat wist ik dan weer niet...quote:
Ligt nog net op de grens van Heerenveenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt het onder Heerenveen joh? Dat wist ik dan weer niet...
Ik val onder Weststellingwerf![]()
De Stoater?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet niet meer hoe het heet..het podium was volgens mij op een bovenverdieping..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niks..is er nog meer daar?
De Alde Slûs, maar die heeft geen bovenverdieping, net als de Expansiehal en anders hebben we hier alleen maar tentfeestenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zegt me niks..is er nog meer daar?
Ahhh, help !! Brings back memories. Een oom van me woonde in Zandhuizen, heel veel zomers daar met m'n vrouw doorgebracht . . .quote:
Zandhuizen!!! Rij er altijd door naar m'n werk, ligt hier heeeeeeeeeeeel vlakbijquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ahhh, help !! Brings back memories. Een oom van me woonde in Zandhuizen, heel veel zomers daar met m'n vrouw doorgebracht . . .![]()
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, misschien heb ik de naam wel nooit geweten, hoor (of heb ik 't verdongen)
we hadden vorig jaar ook zo'n running gag..wat was die ook al weer...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de band met Keith Moon als drummer ofzo![]()
Laat gewoon een pizza bezorgenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet even wat eten klaar maken. (en ook eten)
Kan iemand de teksten hier neerzetten overnemen?
Iedereen is dan blij.
Van Morrison = Mick Jaggerquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
we hadden vorig jaar ook zo'n running gag..wat was die ook al weer...
aaah, iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Morrison = Mick Jagger![]()
Daar doelde ik ook op, want volgens Bonnie St. Claire is Keith Moon de drummer van de Stones![]()
quote:
Geinig. In welke plaats woon je dan ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zandhuizen!!! Rij er altijd door naar m'n werk, ligt hier heeeeeeeeeeeel vlakbij![]()
Waar is Diaan73 ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik moet even wat eten klaar maken. (en ook eten)
Kan iemand de teksten hier neerzetten overnemen?
Iedereen is dan blij.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Wie komt er nu uit Jubbega dan?
Noordwolde...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geinig. In welke plaats woon je dan ??
Wat een schok!quote:
Dat ga ik zo ook doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben stiekem niet meer aan t luisteren![]()
ga zo wel weer Top 2000 a go go kijken
quote:
Tja, vindt het ook niks en wel meer nummers dit uur. Maar ja, straks weer de Top2000-a-gogoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef D.Rose het volgende:
*gaapt
Bouwjaarcheck...'76quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Dus we kunnen elkaar tegen het lijf zijn gelopen en dat nooit geweten . . .![]()
Wat istquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef Nuongirl het volgende:
ok....
ik vind droomland weinig aanquote:
M'n oom is zes jaar terug verhuist, dus tot die tijd ongeveer. Kwam er vaak, zeker toen m'n vrouw nog leefde . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Bouwjaarcheck...'76
Ja, had gekund...hoe lang is dat geleden dan?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n oom is zes jaar terug verhuist, dus tot die tijd ongeveer. Kwam er vaak, zeker toen m'n vrouw nog leefde . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |