Dan koop je meteen 5 setjes, of wacht tot iemand hier iets bij Thomann gaat bestellen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Wie weet waar ik ERNIE BALL 2626 snaren kan vinden, voor veel minder dan 10 euro? Lord of the strings heeft ze niet, en ze zouden er wss duur zijn. Thomann en Amazon hebben ze voor rond de 5 euro, maar die hebben hoge verzendkosten..
mjah, ik bestel ze wel met een hele berg andere zooiquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan koop je meteen 5 setjes, of wacht tot iemand hier iets bij Thomann gaat bestellen.![]()
als je iets van 150 euro erbij doet valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:20 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is inderdaad wel het jammere van thomann, al met al zijn de verzend- en bankkosten iets van 10 euro, en dat is wel veel als je maar voor 25-50 euro besteld!
ik heb er nu dus die 0.12-0.56 opzittten, en ik heb ze nog maar net maar ik vind ze nu al geweldigquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Cynic het volgende:
die "not even slinky"setjes zijn best okay, heb ik laatst ook eens geprobeerd.
CGCFADquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef Cynic het volgende:
en de g-snaar is niet omwonden, da's ook wel aangenaam
weetik, ik had eerst 0.11 erop. maar dat vond ik iets te.. slapjes?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:38 schreef Cynic het volgende:
Nee, C standaard (C F A# D# G C)
Voor drop C hoef je niet persé een 0.12 set te gebruiken trouwens.
Da's voor vuile noobsquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Cynic het volgende:
oh god, ik hoop dat dit een grapje is....
http://actiontuners.com/?gclid=CIuhtaG4x4kCFTVYQgod7Hw9OA
25¤quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand nog belang bij een Fender 57 / 62 element?
Jij fenderslet jij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Net mijn Japanse strat verkocht voor 425¤
Ik snapte het gedeelte van nepgaspedaal niet helemaal maar t zal welquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
150 EURO VOOR EEN NEPGASPEDAAL!
of verstond je het wel?
ik ook niet, maar ik heb een explorer met dikke snaren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik snapte het gedeelte van nepgaspedaal niet helemaal maar t zal wel
Ik geloof dat er gezeken werd over een bepaald type wah. Dat terwijl iedereen weet dat als je toch iets zoekt om op te gaan staan Ibanez je man is. Ding. Whatever.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik snapte het gedeelte van nepgaspedaal niet helemaal maar t zal wel
Nou ik had die Weeping Demon en daar kreeg ik niet het geluid uit wat ik zochtquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geloof dat er gezeken werd over een bepaald type wah. Dat terwijl iedereen weet dat als je toch iets zoekt om op te gaan staan Ibanez je man is. Ding. Whatever.
Whehe, dezelfde kleur strat als mijn nieuwere stratquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ik had die Weeping Demon en daar kreeg ik niet het geluid uit wat ik zocht![]()
Die jam in het begin![]()
Incl. verzending? Dan heb ik op zich wel interesse! (Heb nog ergens een HSS gitaartje liggen waar ik graag een SSS van maak... alleen even kijken of ik nog ergens centjes heb!)quote:
Als je nou ook nog eens zo kon spelenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Whehe, dezelfde kleur strat als mijn nieuwere strat![]()
Koop nou gewoon, anders blijf je zeikenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ik had die Weeping Demon en daar kreeg ik niet het geluid uit wat ik zocht![]()
Die jam in het begin![]()
Nog goedkoper??quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Incl. verzending? Dan heb ik op zich wel interesse! (Heb nog ergens een HSS gitaartje liggen waar ik graag een SSS van maak... alleen even kijken of ik nog ergens centjes heb!)
Ksssstquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens zo kon spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |