Ik vind digitaal gewoon niet tof. Muziek apratuur op alle gebieden zijn analoog en ouderwets leuker vind ik. Daarom draai ik ook meer vinyl als mp3. Er zit gewoon meer leven in. En die line6 bakkies klinken idd wel tof. Echt een mooie overdrive, compleet strak, geen ruis, maar zeg nou zelf, een ouwe versterker die wat ruis heeft klinkt toch veel geiler?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. voor 275 euro heb je een Spider II 1x12 waar je imo veel meer en beter kan dan bijv. marshalls in diezelfde prijscategorie.
Das alleen een top toch? Of heb je em ook in combi?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met een "betere" gitaar krijg je wel een heel erg lekker geluid hoor!
En ik kan het weten, ik heb een alom gehate Marshall MG100HDFX![]()
Vet! Alleen is het zo veel om als maar mee te nemen. Ik neem aan dat je 'em in de oefenruimte laat staan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef Deansensitized het volgende:
Heb je ook als combo. Dan heet hij MG100DFX, dus zonder de H [die logischerswijs staat voor Head].
Ik heb zelf de halfstack versie.
Ja ik snap dat je 'em mee neemt naar je optredensquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, want kom verder nog nergens dan de oefenzolder. Maar hij gaat echt wel mee als we ergens spelen hoor![]()
En "straks" naar de studio.
Gateinstellingen aanpassen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef ibaneX het volgende:
ampitube knijpt de ingang van me mic steeds dicht, al ik een acoord speel gaat ie weer op (ruits onderdrukkeni ofzo) als ik nu tapping doe dan komt dit niet goed door
Als ik meer ruimte had gehad op me kamer had ik ook wel een deel zo ver mogelijk geluidsdicht willen maken als oefenruimtequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef Deansensitized het volgende:
Onze andere gitaristen wonen ook zo'n 25 km weg, onze bassiste 6.
Wij hebben gelukkig even hele fijne ouders die vrijwillig een zolder/hanghok voor ons lieten bouwen
We speelden eerst in een lege slaapkamer naast de woonkamer. Eén kwartier oefenen, toen waren ze om![]()
Iets met zout en wondenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker de zooi vol open trekken. Relaxed spelen hoor!
niet geheel onterechtquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met een "betere" gitaar krijg je wel een heel erg lekker geluid hoor!
En ik kan het weten, ik heb een alom gehate Marshall MG100HDFX![]()
* Strooitquote:
Haha ik ben het eens dat een kamer vol boutique amps leuker is dan 1 vetta ja. Maar wat betreft ruis enzo: Als ik dus een hiwatt ofzo selecteer in mn vetta en dan geen gates enzo erop zet klinkt ie net zo ruizig en rammelig als dat een normale hiwatt zou doen. Lange leve convolutionmodeling!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik vind digitaal gewoon niet tof. Muziek apratuur op alle gebieden zijn analoog en ouderwets leuker vind ik. Daarom draai ik ook meer vinyl als mp3. Er zit gewoon meer leven in. En die line6 bakkies klinken idd wel tof. Echt een mooie overdrive, compleet strak, geen ruis, maar zeg nou zelf, een ouwe versterker die wat ruis heeft klinkt toch veel geiler?
Whehe veelquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:00 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel kost zo'n kreng wel niet.
wat voor smaak?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand nog belang bij een Fender 57 / 62 element?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |