t is een begin...quote:Op zondag 31 december 2006 23:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maar 13.50 gewonnen in de loterij, dus die nieuwe bas + versterker zit er nog even niet in![]()
Ik kan natuurlijk de jackpot van 12 miljoen en de hoofdprijs van 20 miljoen nog winnen![]()
wat hij zegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Neidropje het volgende:
ennuh de beste wensen, dat dit maar weer een jaar vol van bier, gitaren, sex en rock n roll mag worden
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Neidropje het volgende:
ennuh de beste wensen, dat dit maar weer een jaar vol van bier, gitaren, sex en rock n roll mag worden
Wat was er loos?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:55 schreef imported_sphinx het volgende:
ik krijg woensdag m'n explorer terug..![]()
Vet! ik heb je tabsboek gister/vandaag nog veelvuldig gebruiktquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef Neidropje het volgende:
hehehe nice, gisternacht om 2 uur nog gejammed met 3 gitaren, djembe's en een viool. mm ook even gevioleerd, is toch ook wel grappig, alleen de afstand tussen de noten is klein; dat is verwarrend voor gitaristen. Maar eens kijken waar ik een cheapass viool kan kopen
idd een afstelbeurt, maar ik heb em vorige woensdag al weggebracht, en dan ligt ie er dus een HELE WEEKquote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het is een explorer enzo![]()
![]()
Ik denk een afstelbeurt ofzo
m'n explorer staat in Drop C, en ik heb hier nog een LP special in Equote:Op maandag 1 januari 2007 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
Fucked up![]()
Daarom heb ik sinds kort 2 electrische gitaren![]()
![]()
ik wou em ook lenen, maar niemand had emquote:Op maandag 1 januari 2007 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
Zojuist ook maar eens AmpliTube 2 'geleend' om te checken of het wat is. Mên, wat een supervet geluid valt daar uit te halen! Ik ben qua modeling redelijk gewend aan de Line6 dingen, en heb Guitar Rig 2 ook wel eens gebruikt, maar AmplTube verslaat deze makkelijk. Veel meer dynamiek en ballen, echt een paar geweldige crunch en high gain dingen uitgehaald. Zal binnenkort eens wat opnemen.![]()
En dan op een goeie dag 320 euro neertellen om het te kopen, plus zo'n stealth plug. Voortaan alleen nog maar een laptop en een axe mee.![]()
http://www.amplitube.com/Main.html?prod_AT
Hoe kan ik jou een pm sturen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wou em ook lenen, maar niemand had em![]()
(pm ? )
Je zou natuurlijk eerst alleen de Stealth Plug kunnen kopen. De Amplitube light die daarbij zit zou je sowieso wel even vooruit moeten helpenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
En dan op een goeie dag 320 euro neertellen om het te kopen, plus zo'n stealth plug. Voortaan alleen nog maar een laptop en een axe mee naar oefensessies en gigs.![]()
http://www.amplitube.com/Main.html?prod_AT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |