Of een groupmailingquote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even ergens uploaden, en dan het linkje hier plaatsen?
Als het een klein bestandje is kun je http://zooi.guitarist.nl wel even proberen (blijft er niet eeuwig op staanquote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even ergens uploaden, en dan het linkje hier plaatsen?
Die kerel van Slipknot deed het ook maar draaide em maar 1 keerquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie:
[afbeelding]
Klinkt kwalitatief best goed (ik heb het dan ook niet over de stijlquote:Op zondag 31 december 2006 13:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
http://cc842983-a.mp1.dr.home.nl/brian/zooi/distgit121-pac.mp3
Voila!
let niet op het slordige spel, was ff maar een snelle opname!
en zet je boxen wat harder, want er zit geen normalizing en compressie enzo op!
Happy tree friends taferelenquote:Op zondag 31 december 2006 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad ook wel vaker gezien, maar dan niet vaker dan eenmaal achter elkaar.
Ziet er live ook wel vet uit! Ga meteen oefenen.
Alleen zie ik het somber in voor mijn bandleden als ik mijn Dean in de rondte gooi...
quote:
gheheh evil manquote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Kan ik mooit die irritante solo-gitarist van ons te pakken nemen. Heb hem al vaker geraakt![]()
"Hey man, me hoofd!"
-Dude, je bloed op mijn Dean!![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Kan ik mooit die irritante solo-gitarist van ons te pakken nemen. Heb hem al vaker geraakt![]()
"Hey man, me hoofd!"
-Dude, je bloed op mijn Dean!![]()
t is een begin...quote:Op zondag 31 december 2006 23:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maar 13.50 gewonnen in de loterij, dus die nieuwe bas + versterker zit er nog even niet in![]()
Ik kan natuurlijk de jackpot van 12 miljoen en de hoofdprijs van 20 miljoen nog winnen![]()
wat hij zegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:37 schreef Neidropje het volgende:
ennuh de beste wensen, dat dit maar weer een jaar vol van bier, gitaren, sex en rock n roll mag worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |