Is die er danquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:25 schreef zwambtenaar het volgende:
De intellectuele elite van Fok!
Nee, ik ben het gewoonquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef Djarum het volgende:
verkapt "ik-heb-zelf-het-IQ-van-een-baksteen-en-probeer-met-dit-topic-slim-over-te-komen" topic...
En dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef Feitosa het volgende:
Waarschijnlijk omdat er veel mongolen op het forum rondstruinen die het niet snappen.
Misschien doen ze dat wel, omdat ze IRL het onderspit delven tegenover de fysieke alfa mannetjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, dat er hier ook mensen zijn die niet het IQ van een kapotte stoeptegel hebben vind ik wel gaaf. Alleen jammer dat die mensen ook vaak een arrogante houding hebben, alsof ze het helemaal zijn.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:37 schreef Feitosa het volgende:
Waarschijnlijk omdat er veel mongolen op het forum rondstruinen die het niet snappen.
Dat was mijn eerste gedachtequote:
Whahahah..quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Laten we een lijstje aanleggen met vooraanstaande Fok! intellectueel elitairen. Een begin:
- Viking84
Je vergeet mij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Laten we een lijstje aanleggen met vooraanstaande Fok! intellectueel elitairen. Een begin:
- Viking84
- zwambtenaar
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef zwambtenaar het volgende:
- Viking84
- zwambtenaar
-JediMindTricks
Net het is niet FuifDuif en ook niet Diederik_Duck, volgens eigen zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
O, een kloon van FuifDuif. Nou zie ik het.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Net het is niet FuifDuif en ook niet Diederik_Duck, volgens eigen zeggen.
Weet je dat wel heel zekerquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:53 schreef zwambtenaar het volgende:
We vervolgen de lijst:
- Diederik_Duck
Volgens-eigen-zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Weet je dat wel heel zeker?
Hij blijkt dus niet te vertrouwen te zijnquote:
quote:
quote:
FuifDuif zou het roerend met je eens zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik ben niet een kloon van FuifDuif. Op aanraden van een user in een andere topic heb ik zijn topichistory maar eens nagekeken en ik moet zeggen dat die FuifDuif toch wel een bijzonder zieke geest heeft. Hij heeft meestal wel gelijk, maar dan nog, sommige dingen spreek je gewoonweg niet uit.
Nuance is voor mietjes.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik ben niet een kloon van FuifDuif. Op aanraden van een user in een andere topic heb ik zijn topichistory maar eens nagekeken en ik moet zeggen dat die FuifDuif toch wel een bijzonder zieke geest heeft. Hij heeft meestal wel gelijk, maar dan nog, sommige dingen spreek je gewoonweg niet uit.
Heb jij een zwak voor FuifDuif?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
FuifDuif zou het roerend met je eens zijn.
Je bent in de war.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Heb jij een zwak voor FuifDuif?
Nee, ik dacht dat ook al!quote:
Jij hoeft alvast niet in het lijstje intellectuelen opgenomen te worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ook al!
Lienekien is op Fuifduif! Twee van die taalpuristen op hetzelfde Forum, ja dat krijg je dan!
Waarom niet? Motiveer je keuze in een kort betoog van maximaal 200 woorden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hoeft alvast niet in het lijstje intellectuelen opgenomen te worden.
I fart in your general direction.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom niet? Motiveer je keuze in een kort betoog van maximaal 200 woorden.
Voorwaar een intellectueel antwoord. LXIV is geen intellectueel want Lienekien heeft een scheet in zijn richting gelaten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
I fart in your general direction.![]()
Altijd, wieso?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Lienekien het volgende:
Voel je je vaak ongebrepen onbegrepen?
Het vet gedrukte met name, met het verschil dat het dan geen quasi-filosofische stellingen betreft, maar filosofische stellingen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:07 schreef LXIV het volgende:
En wat is een intellectueel dan? Iemand die universiteit gedaan heeft? Geldt dit dan ook voor mensen die recht of Nederlands gestudeerd hebben?
En wat is doorslaggevend om tot deze intellectuele elite gerekend te worden? Het aantal politiek-correcte postjes wat iemand per maand hier neerplempt? Of het niveau van zijn OP's? Of is het doel om in zo'n onbegrijpelijk als mogelijk Nederlands allerlei quasi-filosofische stellingen te verkondigen?
Vertel het me, zodat ik me kan profileren!
Dit Wassermelone! topic is het summuum? van mijn intellectuele kunnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het vet gedrukte met name, met het verschil dat het dan geen quasi-filosofische stellingen betreft, maar filosofische stellingen.
Waren we al begonnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef LXIV het volgende:
Oh, Lienekien. Ik moet je wel zeggen dat ik met niemand op FOK! zo heerlijk kan bekvechten als met jou!![]()
En dat alles in 100% correct Nederlands!
![]()
De uitdrukking was in plaats van de smilie die zijn broek laat zakken, want die heb ik even niet bij de hand. Het was dus geen motivatie, maar een reactie op jouw sommeren tot een motivatie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voorwaar een intellectueel antwoord. LXIV is geen intellectueel want Lienekien heeft een scheet in zijn richting gelaten.![]()
Overigens wil ik helemaal geen intellectueel zijn. Dat zijn lelijke mensen met een bril, die hooguit drie keer per jaar neuken.
ja dat vind jij, ik vind het voornamelijk geraaskalk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het vet gedrukte met name, met het verschil dat het dan geen quasi-filosofische stellingen betreft, maar filosofische stellingen.
Ik dacht het wel. Het is haat-liefde tussen ons, L.quote:
Ben je me aan het doodknuffelen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Het is haat-liefde tussen ons, L.
Met van mijn zijde 80% liefde!![]()
Goede opmerkingquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef Pustasu het volgende:
forumintellectueel is voor mij gelijk aan internetgangster
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:07 schreef LXIV het volgende:
En wat is een intellectueel dan?
Hoofdzakelijk dat laatste dusquote:in·tel·lec·tu·eel 1
de intellectueel (mannelijk), de intellectuelen
iemand met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling
betekenisverwante termen
hyperoniem: persoon
synoniem(en): egghead
in·tel·lec·tu·eel 2
bijvoeglijk naamwoord
betrekking hebbend op het verstand
betekenisverwante termen
synoniem: verstandelijk
context: het intellectuele proletariaat bevolkingsgroep die een opleiding heeft genoten, maar maatschappelijk gelijk staat met de proletariėrs.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
I fart in your general direction.![]()
quote:
Saved by the bell!quote:in·tel·lec·tu·eel 1
de intellectueel (mannelijk), de intellectuelen
iemand met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling![]()
betekenisverwante termen
hyperoniem: persoon
synoniem(en): egghead![]()
in·tel·lec·tu·eel 2
bijvoeglijk naamwoord
betrekking hebbend op het verstand
betekenisverwante termen
synoniem: verstandelijk![]()
context: het intellectuele proletariaat bevolkingsgroep die een opleiding heeft genoten, maar maatschappelijk gelijk staat met de proletariėrs.![]()
Het aanwezige latijn benadrukt je semi-intellectuele karakter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Saved by the bell!. Vanwege de leerplichtwet heb ik toch ook scholing genoten, en maatschappelijk sta ik niet įl te ver onder de proletariėr!
Maakt mij dit nu dan een zogenaamde semi-intellectueel?![]()
Met een reden, omdat ze in het dagelijkse leven.........(vul maar in).quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef Pustasu het volgende:
veel mensen doen teveel hun best om 'erkend' te worden op fora
..dat ook doen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met een reden, omdat ze in het dagelijkse leven.........(vul maar in).
!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef chatgek het volgende:
Oeh... de TS wil even patsen met zijn "hoge" intelligentie?
LXIV heeft wel een hele intellectuele latijnse ondertitel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom niet? Motiveer je keuze in een kort betoog van maximaal 200 woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |