"Floeperdepoepppquote:Op maandag 1 januari 2007 16:07 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[...]
Mijn rgb kabel is besteld maar...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb die rgb scartkabel erbij genomen, als je die bedoelt.
het geeft een goed rustig beeld, maar ik heb die standaard composietkabel niet eens geprobeerd dus zou niet weten hoeveel beter het eigenlijk is.
Die bedoelde ik jaquote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb die rgb scartkabel erbij genomen, als je die bedoelt.
het geeft een goed rustig beeld, maar ik heb die standaard composietkabel niet eens geprobeerd dus zou niet weten hoeveel beter het eigenlijk is.
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
"Floeperdepoeppp
Met 3 P's"
Waarom tel ik er 5
![]()
ga ik er ook maar eens 1 soepelen, net als een wifi routertjequote:Op maandag 1 januari 2007 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok, ff de standaard composietkabel getest tegenover de rgb.
Een heel duidelijk verschil. RGB is echt is veel strakker. Da's vooral duidelijk bij teksten. En ook goed te zien bij de internetbrowser. Veel duidelijk leesbaar beeld.
ja aangezien er waarschijnlijk veel spellen zullen uitkomen met mini games, waar de console zich uitermate goed voor leent.. (zie rayman bijvoorbeeld)quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Neverstop het volgende:
IZal Nintendo erin slagen niet-gamers aan het gamen te krijgen?
Uiteraardquote:Op maandag 1 januari 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
en welk spel heeft ze overtuigd? Wii sports zeker?
De Wii heeft als voordeel dat het ALLE GC en alle Wii spellen kan afspelenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:09 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zit te twijfelen. Ik wil een Gamecube kopen omdat er nog tig spellen zijn op de GC die ik moet spelen omdat het gewoon top titels van Nintendo zijn. Nu kan ik een GC aanschaffen voor 80 euro met 7 spellen (o.a. TP) maar nu is er ook de Wii. Alleen heb ik geen zin om 250 te besteden aan een console waarbij je met elk spel met je armen moet zwaaien.![]()
Das juist het mooie van de Wii, je kan er zoveel in opgaan als je wil. Golfen kan je helemaal nadoen of gewoon op de bank liggend.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:09 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zit te twijfelen. Ik wil een Gamecube kopen omdat er nog tig spellen zijn op de GC die ik moet spelen omdat het gewoon top titels van Nintendo zijn. Nu kan ik een GC aanschaffen voor 80 euro met 7 spellen (o.a. TP) maar nu is er ook de Wii. Alleen heb ik geen zin om 250 te besteden aan een console waarbij je met elk spel met je armen moet zwaaien.![]()
Vast wel. Mond op mond reclame gaat nu werken, dus vraag neemt nog steeds toe.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef Oksel het volgende:
Is hij nou nog steeds zo slecht verkrijgbaar?
Uit zeer betrouwbare bron (lees: medewerker van de Media Markt) heb ik vernomen dat alle demopods nep zijn. Ja je leest het goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef Cid het volgende:
Bij al die demoboots brand dat blauwe licht terwijl die demo disk draaid. Ik wil dat ook als ik een spel speel!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |