tuurlijk.. alleen waarschijnlijk niet bij de launch. Ik ga aan de VC games, Worms op XBLA & ik wil sphinx nog voor de cube kopen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:17 schreef Catch_me het volgende:
Gaat men hier nog WarioWare smooth moves halen![]()
Mensen, nog de beste wensen! De Wii gaat dit jaar het helemaal maken!quote:Op maandag 1 januari 2007 10:37 schreef QuadiX het volgende:
Ook goedemorgen.
Vandaag de eerste dag van 2007, het jaar van de Wii.![]()
Zo, nu eerst ff een bak koffie drinken![]()
woon winkels zijn hooguit open, de rest is, lijkt mij, gewoon dichtquote:Op maandag 1 januari 2007 11:57 schreef Neverstop het volgende:
Heeft iemand enig idee of de winkels (Media Markt) open zijn?
Ik wil een Wii Remote en een Nunchuck halen, maar bedacht me pas net dat de winkels best wel is dicht zouden kunnen zijn.
Gelukkig nieuwjaar enzo.
* mschol wants more mario VC gamesquote:Op maandag 1 januari 2007 12:53 schreef Xrenity het volgende:
Nu maar hopen op veel toffe Wii games dit jaar
Mario Galaxy, Metroid, Super Smash, wat zooi die nog onbekend is...
Absoluut, Warioware voor de GC is hier ook een hit als er volk over de vloer is, dus met de Wii zal dat vast niet minder wordenquote:Op maandag 1 januari 2007 11:17 schreef Catch_me het volgende:
Gaat men hier nog WarioWare smooth moves halen![]()
* WyriHaximus wacht op Rainbow Six: Vegas voor de Wiiquote:Op maandag 1 januari 2007 12:53 schreef Xrenity het volgende:
Nu maar hopen op veel toffe Wii games dit jaar
Mario Galaxy, Metroid, Super Smash, wat zooi die nog onbekend is...
Komt die voor de Wii?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus wacht op Rainbow Six: Vegas voor de Wii
niet eens een berichtje op het prikbordquote:Op maandag 1 januari 2007 02:53 schreef mschol het volgende:
en heeft nintendo een nieuwsjaar kadootje uitgebracht voor de europeanen ??
Gevonden (voor zover betrouwbaar uiteraard): http://bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=133890quote:Op maandag 1 januari 2007 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup! Ben ff naar bron aan het zoeken.
zal toch lelijk worden en constant worden vergeleken met de xb360 versiequote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gevonden (voor zover betrouwbaar uiteraard): http://bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=133890
Laat ze maar werken aan de controls.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef floppie86 het volgende:
[..]
zal toch lelijk worden en constant worden vergeleken met de xb360 versie
Idd zolang de controls maar te doen zijn, graphics zijn toch niet de sterkste kant van de Wii (al hoewel het met zelda toch flink gave beelden tevoorschijn kan toveren!)quote:Op maandag 1 januari 2007 15:25 schreef Mortale het volgende:
[..]
Laat ze maar werken aan de controls.
misschien komt dat nog. een gratic vc-download naar keuze ofzo!quote:Beetje schraal dat we geen cadeautje van Nintendo krijgen
Denk het niet, maar anders: Gunstar Heroesquote:Op maandag 1 januari 2007 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
misschien komt dat nog. een gratic vc-download naar keuze ofzo!
reken daar maar niet opquote:Op maandag 1 januari 2007 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
misschien komt dat nog. een gratic vc-download naar keuze ofzo!
Europa is door z'n verscheidenheid in talen en regels te versplinterd om voor bedrijven buiten de EU echt belangrijk te zijn. "Europese Gemeenschap" klinkt wel leuk, maar het is nog steeds een collectie van landen met hun eigen talen en eigen regeltjes (bv. Duitsland waar bloed in games niet rood mag zijn en dat soort afwijkingen). Dan is het veel gemakkelijker om iets voor de VS uit te brengen. Veel staten, die allemaal Engels spreken, en allemaal min of meer dezelfde regels hebben. Voor de EU moeten games weer in het Frans en Duits en Italiaans en Spaans enzo vertaald worden, heeft het ene land weer strengere regels voor leeftijdsgrenzen dan het andere land, en heb je als verkopende partij ook met verschillende distributeurs per EU land te maken. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:04 schreef Sickert het volgende:
reken daar maar niet op
al die kut Jappen en Amerikanen krijgen alles eerder en veel meer
Europa hoort er gewoon niet bij
dat heeft niks te maken met het feit dat ninty de amerikanen wel een mario game geeft en ons nietsquote:Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Europa is door z'n verscheidenheid in talen en regels te versplinterd om voor bedrijven buiten de EU echt belangrijk te zijn. "Europese Gemeenschap" klinkt wel leuk, maar het is nog steeds een collectie van landen met hun eigen talen en eigen regeltjes (bv. Duitsland waar bloed in games niet rood mag zijn en dat soort afwijkingen). Dan is het veel gemakkelijker om iets voor de VS uit te brengen. Veel staten, die allemaal Engels spreken, en allemaal min of meer dezelfde regels hebben. Voor de EU moeten games weer in het Frans en Duits en Italiaans en Spaans enzo vertaald worden, heeft het ene land weer strengere regels voor leeftijdsgrenzen dan het andere land, en heb je als verkopende partij ook met verschillende distributeurs per EU land te maken. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |