Wellicht, het is alleen op dit moment natuurlijk zonde om een Wii in een glazen stolp te duwen als ie net zo makkelijk over de toonbank gaat.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
ooh wat een nepperds!
maar dan komen er later wel echte in lijkt me. want er is ook een sensorbar verwerkt in die demopod
Ik geloof het niet. Je kunt in de winkel niet spelen omdat nintendo nog aan het uitzoeken wie er verantwoordelijk is mochten er gewonden vallen. Daarbij komt dat er iemand de wii uit een demopod heeft gekocht.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron (lees: medewerker van de Media Markt) heb ik vernomen dat alle demopods nep zijn. Ja je leest het goed.
Het zijn lege kastjes met een USB aansluiting die voor stroom zorgt om de lampjes te laten branden.
Hoe ik dat weet? Ik vroeg (voordat ik m'n Wii te pakken had) of ik de Wii in de winkel even mocht uitproberen, dat ging dus niet werken.
Dat klopt niet. Op de launchdag van de Wii ging ik naar de plaatselijke gameshop om het is uit te proberen. Ik vroeg het maar ze hadden de controllers niet althans, dat zeiden ze. Toen ik de winkel uit liep kwam er een man achter de balie vandaan en ging met de controllers achter de balie vandaan had gepakt lekker TP spelen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Je kunt in de winkel niet spelen omdat nintendo nog aan het uitzoeken wie er verantwoordelijk is mochten er gewonden vallen. Daarbij komt dat er iemand de wii uit een demopod heeft gekocht.
Dat komt door de demo disk, soms is de oplossing zoooo simpel.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik ga er 100% vanuit dat je een werkende Wii in een demopod kunt stoppen, vrij nutteloze pod anders.
De vraag was alleen hoe het komt dat de blauwe sleuf verlicht is tijdens het spelen, wat niet mogelijk is met de Wii die je thuis hebt staan.
Hiervoor gaf ik de verklaring: demopods met lichtgevende kastjes.
Als andere shops wel liever een Wii in een pod stoppen dan hem aan een klant te verkopen, dan moeten ze dat uiteraard zelf weten.
klopt..dat komt door die disk.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:55 schreef Mortale het volgende:
[..]
Dat komt door de demo disk, soms is de oplossing zoooo simpel.
Dat klopt en zodra ik de Wii aanzet gaatie uitquote:Op maandag 1 januari 2007 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
die gaat branden als je een berichtje hebt
OH NOES, KUT NINTENDOquote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Dat klopt en zodra ik de Wii aanzet gaatie uit
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
OH NOES, KUT NINTENDO![]()
![]()
. Ik zou hem maar snel terugsturen!!!
Dat is bij iedereen zo... Zo zit de Wii gewoon in elkaar.
ben ik het niet mee eens..quote:Op maandag 1 januari 2007 21:45 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Je kunt in de winkel niet spelen omdat nintendo nog aan het uitzoeken wie er verantwoordelijk is mochten er gewonden vallen. Daarbij komt dat er iemand de wii uit een demopod heeft gekocht.
Er zitten 100% werkende Wii's in de demopods. Ze draaien alleen een filmpje af (die op een gamedisk staat).quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik ga er 100% vanuit dat je een werkende Wii in een demopod kunt stoppen, vrij nutteloze pod anders.
De vraag was alleen hoe het komt dat de blauwe sleuf verlicht is tijdens het spelen, wat niet mogelijk is met de Wii die je thuis hebt staan.
Hiervoor gaf ik de verklaring: demopods met lichtgevende kastjes.
Als andere shops wel liever een Wii in een pod stoppen dan hem aan een klant te verkopen, dan moeten ze dat uiteraard zelf weten.
Lol, m'n moeder speelt sinds twee dagen en heeft gisteren een 8-in a row (8x strike dus) gegooidquote:Op maandag 1 januari 2007 23:28 schreef Kersje86 het volgende:
iedereen druk bezig met wii-en... topics gaan sloom
Vandaag weer een oom op bezoek... ik was al bezig... tante komt binnen... oom staat erachter... HEY JE KAN NU SPELEN , ik zo van he? bleek dattie reclame had gezien en ook erg geintresseerd werkt geraakt.. nu gaatie er ook 1 halen... de kids waren overigs ook helemaal enthousiast van bowlingKind van 6 gooit 3 x strikes
waarschijnlijk een uniek nummer samengesteld uit mac adres van de wifi adapter en serial nummer van het systeem? (en dat alles door een alghoritme heen gehaald zodat je een 16 cijferig nummer krijgt)quote:Op maandag 1 januari 2007 23:53 schreef rakotto het volgende:
Waar staan de de wii-codes voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |