Ik weet niet of het een troost is maar als jij niet vals gespeeld had had ik zo ook gewetenquote:
Daarom heb ik er al 0 goed geraden ja...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We mogen jou dus als Google-aar bestempelen?
AKQ is gewoon intellectueel hoogstaand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daarom heb ik er al 0 goed geraden ja...![]()
Het is gewoon te opvallend dat mensen het ineens snel raden na een hint of dat mensen expres een antwoord geven wat bijna goed is. Ik denk dat ik wel ongeveer gelijk heb met mijn 50%, maargoed, wat boeit het.
ik ook en ik had zelfs siffredi nog goed gespeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een troost is maar als jij niet vals gespeeld had had ik zo ook geweten
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is gewoon te opvallend dat mensen het ineens snel raden na een hint
Waarom zou iemand express een antwoord willen geven wat bijna goed is?quote:of dat mensen expres een antwoord geven wat bijna goed is.
Volgens mij is dat juist de bedoeling van een hintquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is gewoon te opvallend dat mensen het ineens snel raden na een hint.
deze is dan ook een stuk lastiger dan de vorigequote:
ja, vind je het gekquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
deze is dan ook een stuk lastiger dan de vorige![]()
dude, jij bent echt ziekquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Jessica Darlin
Aria Giovanni
Peter North
Amber Michaels
Audrey Hollander
Sylvester Stallone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |