Ja, dat zien wequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb zo'n hekel aan BB(en al die andere troep)
Ik was even heel bang dat je het alsnog ging vragen..en dan had ik 2000 gezegdquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat jullie 1999 zouden zeggen, maar goed, dat had ik beter moeten uitleggen.
Het komt me echt bekend voor, maar kan het totaal niet plaatsen. Ik gok .........edit: op werk ben ik niet zo snelquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:03 schreef Puzzelaar het volgende:
Hieronder staat een stukje songtekst uit een liedje. Welk tv-programma gebruikte in welk jaar dit liedje ter afsluiting van een aflevering?
[..]
The Breakfast Club is niet goed. Daarbij is het een film en geen tv-programma.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het komt me echt bekend voor, maar kan het totaal niet plaatsen. Ik gok ............. TBC
tbc as in to be continuedquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:09 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
The Breakfast Club is niet goed. Daarbij is het een film en geen tv-programma.
Heeft ook niets met duiven te maken...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:28 schreef barney74 het volgende:
strontduif?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |