ik gisteren avondquote:
nee hoor.. ben nog steeds aan het wachten tot iemand in mijn bedje duiktquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
HALLLOOOO!!
is iedereen in bed ofzo
welke provinci woon je? limburg toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef lucina het volgende:
[..]
nee hoor.. ben nog steeds aan het wachten tot iemand in mijn bedje duikt![]()
Nee, ik ben er nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
HALLLOOOO!!
is iedereen in bed ofzo
zuid-limburgquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
welke provinci woon je? limburg toch?
Ja opzich wel, er rust copyright op hequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:49 schreef K-mail het volgende:
[..]
Ohw? Ik had t van iemand anders...Ach ja, boeiend...
Hij mag hier toch nix zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja opzich wel, er rust copyright op he![]()
Weet ik, maar dan nogquote:
Idd, met je hoofdquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef seekfaM het volgende:
zo, ik ben der nu wel weer even bij met men hoofd
wat was je net dan aan het doen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef seekfaM het volgende:
zo, ik ben der nu wel weer even bij met men hoofd
nee, was hem aan't opmakenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
HALLLOOOO!!
is iedereen in bed ofzo
daagquote:
wat voor filmquote:
Kloptquote:
stoer..quote:
Kuststreken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef mstr het volgende:
ridderro - zegt:
het huis schud gewoon door de wind
Oooh, je post een logquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef mstr het volgende:
ridderro - zegt:
het huis schud gewoon door de wind
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh, je post een log![]()
![]()
![]()
Maar wat is daar gek aanMijn kartonnen doos schudt ook als een gek
Van de Hema rookworstenquote:
Dirty mindquote:
ik vind de sony dozen leukerquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van de Hema rookworstenWel kwaliteitspul nemen natuurlijk anders zijn ze zo stuk
Ik zat gister aan de Viskyquote:
Nee, pas ik niet in hequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef lucina het volgende:
[..]
ik vind de sony dozen leuker
vooral die voor de flatscreen tv's
jawel.. staat dat ding alleen bolquote:
Nou leuk hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:16 schreef lucina het volgende:
[..]
jawel.. staat dat ding alleen bol![]()
![]()
maar is melig![]()
![]()
Omdat je daar altijd over droomt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef lucina het volgende:
[..]
ik vind de sony dozen leuker
vooral die voor de flatscreen tv's
wat nou?quote:
uhm.. neequote:
Do, doe eens niet zoquote:
Zie mij even XBM imiterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bier x 7 inmiddels. Gaat een mooie avond worden
Haha hij was echt kkgoedquote:
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |