Hoooooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef liiszle het volgende:
wat heb ik jullie gemist zeg! en ik snap geen hol van dit toetsenbord..
hier liiszle vanuit oostenrijk!
cool, een vriendin van me zit ook in oostenrijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef liiszle het volgende:
wat heb ik jullie gemist zeg! en ik snap geen hol van dit toetsenbord..
hier liiszle vanuit oostenrijk!
Nee eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef liiszle het volgende:
jaaaaaaa chillin hierheeeerlijke zon, heeeerlijke sneeuw, vette fotos!
morgen ben ik weer thuis
hoe isst hier? nog mensen gebanned enzo?
ook een beetje bruin geworden?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef liiszle het volgende:
morgen ben ik weer thuis
Alleen Blaxje en Jordy op dit moment nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef liiszle het volgende:
morgen ben ik weer thuis
Mwah, begrafenis was echt pijnlijk, maja... Nu ff relaxen, net feestje gehad, en vanaaf ook ff gezellig iets doen...quote:
Je heksenkring/ster/whatever afmaken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef K-mail het volgende:
[..]
Mwah, begrafenis was echt pijnlijk, maja... Nu ff relaxen, net feestje gehad, en vanaaf ook ff gezellig iets doen...
Dr zitten honderd kanonslagen/astronauten/whatever in, en ik heb geen zin om weer high te worden van die lijmquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Je heksenkring/ster/whatever afmaken?
Ik werd gisteren op gegeven moment ook half high van die bisontroepquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:30 schreef K-mail het volgende:
[..]
Dr zitten honderd kanonslagen/astronauten/whatever in, en ik heb geen zin om weer high te worden van die lijmIs eik ook wel genoeg
Nee, ff naar l'esperance ofzo.. (ff wat drinken)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik werd gisteren op gegeven moment ook half high van die bisontroep
Heb je nog meer van die artiest ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ruffneck & Ophidian - All the Way Down![]()
Nou gewoon, omdat ik dat zegquote:
Yeah right.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou gewoon, omdat ik dat zeg
Zeker weten.quote:
Ik heb bijna alles van hemquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die artiest ?
ik zoek nog ophidian - angel ... heb de track wel in een liveset zitten maar zoek em nog los.
Filmpje denk ik of gewoon tvquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef seekfaM het volgende:
Waarmee komen wij vanavond de avond door?
Zoiets jaquote:
Heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nu eerst naar mijn oma toe
Nee, mijn ouders roken niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:51 schreef seekfaM het volgende:
[..]
En je hebt een rokende vader![]()
![]()
Die perongeluk zen sigaret in de bak laat vallen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... psv bestelt vanavond de kampioensartikelen definitief en gooit de deur op slot zo te zien
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... psv bestelt vanavond de kampioensartikelen definitief en gooit de deur op slot zo te zien
Hai Merelquote:
Tisserquote:
Ooh gemiep met ouders enzo.quote:
Mmh, lijkt wel of iedereen daar ff last van heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ooh gemiep met ouders enzo.
Hier hebben jullie geen last van, trust me.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, lijkt wel of iedereen daar ff last van heeft![]()
Niks onoverkomelijks hoop ik ?![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, lijkt wel of iedereen daar ff last van heeft![]()
Niks onoverkomelijks hoop ik ?![]()
Ow, dat maakt me geen reet uit of wij daar last van hebben hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hier hebben jullie geen last van, trust me.
Je bent ook pas 16quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik niet
Tenminste, nog niet
Je weet maar nooit.
Veel en nu genoegquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, dat maakt me geen reet uit of wij daar last van hebben hoorGata er meer om hoeveel lst jij er van zal hebben
Okquote:
quote:
Niet erg hoor dat je het vraagt, maar goed hierbij wil ik gewoon stomme dingen even afsluitenquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet erg hoor dat je het vraagt, maar goed hierbij wil ik gewoon stomme dingen even afsluiten
Gozerquote:
Och, gaat bestquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hoest met jou? morgen lekker oud en nieuw
Haiiquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef lucina het volgende:
hoii
en bierquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, gaat bestMorgen oud&nieuw idd
![]()
quote:
Idd, veel bierquote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
nee hoeft niet hoorquote:
haiiquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef K-mail het volgende:
heyz!
Slaap lekker Merelquote:
quote:
Wtf jat je kev's tekstquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef K-mail het volgende:
heyz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |