Ja, livequote:
alweer? hoevaak zijn ze bij jou wel niet jarig en word jij met die schattige kleintjes opgescheeptquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, niet op msnMn pa is jarig dus ik heb weer wat fijne neefjes om me heen zwermen
Uuhm, 1 keer per jaar en die neefjes te vaakquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:27 schreef lucina het volgende:
[..]
alweer? hoevaak zijn ze bij jou wel niet jarig en word jij met die schattige kleintjes opgescheept![]()
hahaha, nee maar pas was je pa toch ook al jarig.. of was dat iemand andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, 1 keer per jaar en die neefjes te vaak
hoezo je wilt het niet weten..quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Was het in 1x gebeurt of zag je hem nog na spartelen?![]()
![]()
Zoveel hebben ze niet laten zien. Op youtube staan ook filmpjes; het stopt ongeveer bij als de de strop om zn nek zitquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Was het in 1x gebeurt of zag je hem nog na spartelen?![]()
![]()
Volgende word oud en nieuw danquote:
Pcies Boquote:
fapfapfapfapquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze niet laten zien. Op youtube staan ook filmpjes; het stopt ongeveer bij als de de strop om zn nek zitDe directors cut (
) filmpjes komen wss later
Maar het was best geil om te zien![]()
![]()
Ja, het was in tweeën gedeeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef lucina het volgende:
[..]
hahaha, nee maar pas was je pa toch ook al jarig.. of was dat iemand anders![]()
quote:
Jongen tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Volgende word oud en nieuw dan
sorry zat er nog naar te kijken, maar was bang , als ik treuzel, dat er dan al een andere voor mij was geopend..![]()
hooiiquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef nightguard het volgende:
hey ik ben nieuw hier, ik zal me effe voorstellen
ik ben nick, 20 jaar uit coevorden
Leuk! Haiquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef nightguard het volgende:
ja hoor en met jou?quote:
Hai, welkomquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef nightguard het volgende:
Hooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef nightguard het volgende:
policy?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai, welkom![]()
Zo heb ik alvast aan de nieuwe policy voldaan![]()
Ja, leg ik nog wel eens uit (=beleid van PUB dusquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:38 schreef nightguard het volgende:
doei allemaal
zo plaatje staat er
Hmm hij is niet echt mooi geschaald...quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:38 schreef nightguard het volgende:
doei allemaal
zo plaatje staat er
Ik wilde net zeggen. Ik vind dat wij wel heel goed bezig zijn Bartquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai, welkom![]()
Zo heb ik alvast aan de nieuwe policy voldaan![]()
ga je alweerquote:
wel leuk plaatje jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:38 schreef nightguard het volgende:
doei allemaal
zo plaatje staat er
Zo zijn wij he Boquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:40 schreef booo het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik vind dat wij wel heel goed bezig zijn Bart.
je kan hem ook schalen, ff linkje zoeken van site waar je dat kan doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:44 schreef nightguard het volgende:
hij is idd niet mooi zo uitgerekt, ff andere zoeken
quote:
waarom dat?quote:
quote:
Omat het zo asociaal is ik leuk ga zitten fokken terwijl er allemaal visite isquote:
dan.. dan.. ga je msnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omat het zo asociaal is ik leuk ga zitten fokken terwijl er allemaal visite is![]()
dankjequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef lucina het volgende:
dit plaatje is ook wel leuk nightguard![]()
Slijmerdquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef lucina het volgende:
dit plaatje is ook wel leuk nightguard![]()
quote:
quote:
daaaggquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:01 schreef booo het volgende:
[..]
Ja ehh
Dag nieuwerd
Altijd leuk, nieuwe mensen![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:10 schreef seekfaM het volgende:
Ik niet, maar ik vind het wel zo beleefd om hen even gedag te zeggen
hehequote:
€ 39,95quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Dat heeft vast flink wat geld gekost
hehe, dat je dat er voor over hebtquote:
Crofty-bom?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, dat je dat er voor over hebt
Ik ben even weg, drinken en gootsteenontstopper halen
Welke?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef nightguard het volgende:
ik heb ook een 500 grams potwas de laatste die ze hadden hier in coevorden hoorde ik
Met jou kletsen dan heb ik even geen zin in FOK!quote:
op een of andere manier heb ik steeds gedacht dat jouw avatar een sinterklaasmuts wasquote:
Mijn msn flipt, dus khoor jou wel, maar kkan niet pratenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met jou kletsen dan heb ik even geen zin in FOK!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn msn flipt, dus khoor jou wel, maar kkan niet praten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
op een of andere manier heb ik steeds gedacht dat jouw avatar een sinterklaasmuts was.
Staat op de zijkantquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef nightguard het volgende:
[..]
ook diamond collection, geen idee welke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |