ja, óf... maar deze beide grootheden hadden een plaats in de halve finale verdiendquote:Op zondag 31 december 2006 14:54 schreef DrDentz het volgende:
een ding is juist zeker, en dat is dat er een Beatles of Dylan in de halve finale staat
Wat houd het in volgens jou?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:02 schreef SKETSj het volgende:
Ik heb een map met van dat 60/70-er jaren muziek dat typerend is voor die films (ie. faster pussycat kill! kill!)
Ik heb het "Whitesploitation" genoemd
Bestaat die term al???
't is gelukkig iets van 24-26 voor God only knows, maar ik zie een aantal klonen straks nog wel snel eventjes de Rolling Stones verder pluggen. Mark my wordsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Grobbel het volgende:
Wat zijn er eng veel stemmen voor the Rolling Stones, trouwens. Aardig nummer, maar totaal niet te vergelijken met God Only Knows wat mij betreft.
Aangepast.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Hmm, ik ben van gedachten veranderd over een nummer, maar ik kan mn post niet meer editten. Kan een mod mijn stem laten gaan naar God Only Knows ipv Satisfaction?
Je doet 't er om.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef peaceman het volgende:
Rolling Stones - (I can't get no) Satisfaction vs Beach Boys - God only knows
Beatles - Strawberry fields forever vs Bob Dylan - Like a rollin' stone
Mama's & Papa's - California dreamin' vs Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
Doors - Light my fire vs Kinks - You really got me
Wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |