Gatverdamme, lijkt wel een gottic.quote:
Dat liedje ken ik niet, maar ik vond het alles behalve partyquote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef druide het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijkt wel een gottic.![]()
Haar lied was gister ook al verschrikkelijk. Maar ben toch blij dat ze door is.![]()
Ik vind dat niets met gothic te maken hebben. Alleen omdat het zwart is? Zwart is ook stylish, zeker hoe Dorine het nu draagt. Als iedereen op die leeftijd er nog zo uitzag, ze is bijna 70 hoor!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef druide het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijkt wel een gottic.![]()
Haar lied was gister ook al verschrikkelijk. Maar ben toch blij dat ze door is.![]()
Heb orgineel even geluisterd het is inderdaad wel een gaaf nummer. Hij past wel bij party ja maar hoe Dorine het zingt niet echt.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat nummer is erg gaaf (originele versie van Nancy Sinatra is helemaal tof), uitstekende keuze ook. Maar party, tja, het kan denk ik wel eronder vallen.
zo weet je dat ik al bijna 2 jaar niet meer op clubs ben geweestquote:
Idemquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo weet je dat ik al bijna 2 jaar niet meer op clubs ben geweestEN ik mis het ook niet eigenlijk! Geef mij maar FOK
![]()
Alleen als je VIP Clupper wil worden, maar dat is nergens voor nodig. Met een gratis account kun je ook bijna alles.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Woelli het volgende:
Heb je daar altijd voor moeten betalen?
eerst was het helemaal gratis. En toen moest je opeens VIPPER worden... Dat heb ik een haar gedaan (2,25 euro) en ben na een jaar gestoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Woelli het volgende:
Clubs heb ik nooit leuk gevonden
Heb je daar altijd voor moeten betalen?
quote:Top-choreograaf
Tim Noble is topchoreograaf en de danscoach van de kandidaten. Hij geeft zijn mening over de Oudere Solisten.
Dorine:
“De allereerste keer dat ik haar ontmoette, leek ze wel een klein, bang vogeltje! Ik heb geprobeerd, en probeer ik nog steeds, aan haar zelfvertrouwen te werken. Zij is echt een fantastische vrouw.”
Top 2000.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef beautiful_world het volgende:
Wat is het thema voor aanstaande zaterdag??
Ik niet.quote:en weet iemand al wat Dorine zal gaan zingen?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Woelli het volgende:
Bereid me vast voor op het slaapliedje zaterdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |