Nee maar ik denk wel dat pubers voor het grootse deel de kijkers zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus. Pubers zijn niet de enigen die naar X-Factor kijken
.
Denk jij nou niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee maar ik denk wel dat pubers voor het grootse deel de kijkers zijn
precies..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Het had wel iets vandaag. Leuk liedje.
Maar het is toch meer grappig dan serieus te nemen.
Waar zie je mij zeggen dat het met haar leeftijd te maken heeft?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
Aaaaw, omdat een oudere vrouw perfect blues muziek maakt en zingt maar gewoon oud is hoort ze hier niet thuis. Ze zit toch tussen de 14 en de 70? Simpel.
Waarmee? Ik vond dat ze het leuk doet, het een sterke muzieksoort heeft (Beter dan die Jim Jamai en die andere balzakken, muv. die van vorig jaar, ben zijn naam al kwijt) en die daarin ook perfect thuis hoort. Waarom moet er weer een verkapte Kus of andere poprock artiestjes bij komen? Daar hebben we al zát vanquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat het met haar leeftijd te maken heeft?
Dat was nou Raffaelaquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
muv. die van vorig jaar, ben zijn naam al kwijt)
Oh, die daarvoor dan, die ene keep the soul alivequote:
Ik vind Dorine gewoon prut, ik vergelijk haar helemaal met niks nakkes nada. Ik vind haar stom en haar zang vind ik niet mooi, dus mag ze wmb wieberen. Klaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarmee? Ik vond dat ze het leuk doet, het een sterke muzieksoort heeft (Beter dan die Jim Jamai en die andere balzakken, muv. die van vorig jaar, ben zijn naam al kwijt) en die daarin ook perfect thuis hoort. Waarom moet er weer een verkapte Kus of andere poprock artiestjes bij komen? Daar hebben we al zát van
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dorine moet erin blijven!! Mijn god ze was de enige die het programma nog een beetje iets meegaf.... Ze heeft gewoon een apart stemgeluid en blijft helemaal haarzelf.. Zeker nog een ronde verder!!!!!!!
Nou ja, dat dacht je ook van Marescha.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef SpecialGuest het volgende:
Dorine heeft de X-Factor, en het publiek en de jury is het daarmee eens. Ik zie haar héél ver komen.
Eens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Rnnz het volgende:
Goede stem, leuk mens.. maar alsjeblieft zeg, pleur haar eruit. Kan totaal niet performen, en zit er alleen maar in omdat het publiek het 'leuk vindt dat zo'n oud mens meedoet'.
Ik ben ook de hele tijd bang dat ze van de trap flikkert en iets breekt..![]()
Dorine is populairder bij het volk dan Marescha, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, dat dacht je ook van Marescha.
GTMA. Ik vind het leuk voor haar en ze is charmant, kan af en toe een leuk deuntje meedoen maar ik hoef geen cd van haarquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Rnnz het volgende:
Goede stem, leuk mens.. maar alsjeblieft zeg, pleur haar eruit. Kan totaal niet performen, en zit er alleen maar in omdat het publiek het 'leuk vindt dat zo'n oud mens meedoet'.
Ik vind het nog wel meevallen met het niet kunnen performen. Wat ze wel moet doen is zichzelf blijven, een beetje ingetogen. Als ze gekke dingen zou gaan doen is het idd niet leuk meer maar volgens mij gaat dat niet gebeurenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Rnnz het volgende:
Lijkt mij ook weer niets voor haar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen met het niet kunnen performen. Wat ze wel moet doen is zichzelf blijven, een beetje ingetogen. Als ze gekke dingen zou gaan doen is het idd niet leuk meer maar volgens mij gaat dat niet gebeuren![]()
quote:Dorine
“Ik wens iedereen een zingend nieuwjaar toe, of je nu hoog zingt of laag, vals, neuriënd of uit volle borst, gewoon zingen, want zingen helpt bij alles.”
quote:
Rolling Stonesquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou als volgende week het thema 'Rock' is? Ben benieuwd wat ze dan gaat zingen!
Kwa stem en gevoel kunnen die 'echte artiesten' nog wel wat van Dorine leren.quote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een beschamend optreden. Leuk, dat zo'n lief oud mens dat nog zo goed kan. Maar nu hebben we het wel gezien, en kunnen de echte artiesten wat laten zien.
Misschien, maar dat 'gevoel' is niet wat een artiest bij mij een 'echte artiest' maakt.quote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kwa stem en gevoel kunnen die 'echte artiesten' nog wel wat van Dorine leren.![]()
Alstjeblieft zeg, als alle kandidaten zo'n stem hadden als Dorine zou ik niet meer kijkenquote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kwa stem en gevoel kunnen die 'echte artiesten' nog wel wat van Dorine leren.![]()
Ze moet ook wel binnen het thema blijven hè. Het thema was party, en die zangeressen die jij noemt scharen zich daar niet onder. Dat is misschien wel een probleem voor haar. Veelzijdigheid heeft Dorine niet als eigenschap. Ze is een één-stijl-zangeres. Daarom vond ik History Repeating ook niet echt vermakelijk. Goed was het wel, maar het is gewoon niets voor Dorine. Ben benieuwd wat ze komende weken gaat zingen met bepaalde thema's.quote:Op zondag 31 december 2006 10:35 schreef Erick1985 het volgende:
Helaas was ik erg teleurgesteld in het nummer dat ze gisterenavond ten gehore bracht. Hiermee zal ze waarschijnlijk uit de race vallen. Héél slecht nummer. Als ze iets in de stijl van Norah Jones / Katie Melua / Madeleine Peyroux had gedaan, had het super geweest! Ze heeft gewoon een prachtige jazz-stem.
Moet dat in bold?quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef Ivatje het volgende:
Dorine was vet-gaaf gister en ik hoop dat ze wint!! (of in ider geval nog verder komt)![]()
![]()
Klopt helemaal. Daarom ben ik inderdaad dus ook erg benieuwd hoe ze het volgende week zal gaan doen. Ik stem in ieder geval weer op haarquote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze moet ook wel binnen het thema blijven hè. Het thema was party, en die zangeressen die jij noemt scharen zich daar niet onder. Dat is misschien wel een probleem voor haar. Veelzijdigheid heeft Dorine niet als eigenschap. Ze is een één-stijl-zangeres. Daarom vond ik History Repeating ook niet echt vermakelijk. Goed was het wel, maar het is gewoon niets voor Dorine. Ben benieuwd wat ze komende weken gaat zingen met bepaalde thema's.
Van mij mag ze nog wel even blijven. Ze is gewoon een leuk mens, ik zou willen dat ik later op die leeftijd nog zo midden in het leven sta als zij. En ze brengt een lekkere discussie met zich mee uiteraard.![]()
Gatverdamme, lijkt wel een gottic.quote:
Dat liedje ken ik niet, maar ik vond het alles behalve partyquote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef druide het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijkt wel een gottic.![]()
Haar lied was gister ook al verschrikkelijk. Maar ben toch blij dat ze door is.![]()
Ik vind dat niets met gothic te maken hebben. Alleen omdat het zwart is? Zwart is ook stylish, zeker hoe Dorine het nu draagt. Als iedereen op die leeftijd er nog zo uitzag, ze is bijna 70 hoor!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef druide het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijkt wel een gottic.![]()
Haar lied was gister ook al verschrikkelijk. Maar ben toch blij dat ze door is.![]()
Heb orgineel even geluisterd het is inderdaad wel een gaaf nummer. Hij past wel bij party ja maar hoe Dorine het zingt niet echt.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat nummer is erg gaaf (originele versie van Nancy Sinatra is helemaal tof), uitstekende keuze ook. Maar party, tja, het kan denk ik wel eronder vallen.
zo weet je dat ik al bijna 2 jaar niet meer op clubs ben geweestquote:
Idemquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo weet je dat ik al bijna 2 jaar niet meer op clubs ben geweestEN ik mis het ook niet eigenlijk! Geef mij maar FOK
![]()
Alleen als je VIP Clupper wil worden, maar dat is nergens voor nodig. Met een gratis account kun je ook bijna alles.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Woelli het volgende:
Heb je daar altijd voor moeten betalen?
eerst was het helemaal gratis. En toen moest je opeens VIPPER worden... Dat heb ik een haar gedaan (2,25 euro) en ben na een jaar gestoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Woelli het volgende:
Clubs heb ik nooit leuk gevonden
Heb je daar altijd voor moeten betalen?
quote:Top-choreograaf
Tim Noble is topchoreograaf en de danscoach van de kandidaten. Hij geeft zijn mening over de Oudere Solisten.
Dorine:
“De allereerste keer dat ik haar ontmoette, leek ze wel een klein, bang vogeltje! Ik heb geprobeerd, en probeer ik nog steeds, aan haar zelfvertrouwen te werken. Zij is echt een fantastische vrouw.”
Top 2000.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef beautiful_world het volgende:
Wat is het thema voor aanstaande zaterdag??
Ik niet.quote:en weet iemand al wat Dorine zal gaan zingen?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Woelli het volgende:
Bereid me vast voor op het slaapliedje zaterdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |