ze hebben de beloftes niet waar gemaakt. Maar verkloten is een groot woord, zeker als ze evenveel verkopen als de 360 vorig jaar. Er is over deze verkoopcijfers (als ze al kloppen) weinig te zeggen, behalve dat de 360 gewoon lekker verkoopt, de Wii veel consoles heeft geleverd, en Sony evenveel kan produceren als MS vorig jaarquote:Op zondag 31 december 2006 19:13 schreef devv05 het volgende:
Heb nog even gezocht en ligt inderdaad vrij gelijk.
Maar goed, de PS3 kampt met een hoop problemen in ieder geval en verkoopt voor zo'n grote fanbase gewoon matig. Sowieso is de Xbox 360 de grote winnaar van deze Kerst, samen met de Wii wel. Sony heeft het zelf verkloot.
Ik ook niet, heb het allang opgegeven.quote:Op zondag 31 december 2006 19:19 schreef DarkShine het volgende:
Krijg zowel mijn XP (SP2) pc alsook mijn XP Media Center (Rollup 2) niet verbonden met mijn xbox. Router settings ook al nagekeken
Ik had geen enkel probleem maar na m'n verhuizing wil het ineens niet meer werken... laptop en 360 zien elkaar niet meer in het netwerk en krijg het op geen enkele mogelijkheid meer aan de praat. zwaar irritant.quote:Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef kepler het volgende:
ik heb met XP en SP2 geen enkel probleem
zoiets had ik ook, en bij mij was oplossing om de 360 opnieuw te laten zoeken naar een PC. Misschien dat daar iets verkeerd zit?quote:Op zondag 31 december 2006 19:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had geen enkel probleem maar na m'n verhuizing wil het ineens niet meer werken... laptop en 360 zien elkaar niet meer in het netwerk en krijg het op geen enkele mogelijkheid meer aan de praat. zwaar irritant.
Ook al gedaan, geen resultaat.quote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef kepler het volgende:
[..]
zoiets had ik ook, en bij mij was oplossing om de 360 opnieuw te laten zoeken naar een PC. Misschien dat daar iets verkeerd zit?
Achterop je xbox toch?quote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef Theamerican het volgende:
mensen waar vind ik me serienummer kan nergens vinden meer
en GRAW 2, Halo 3, Forza 2quote:Op maandag 1 januari 2007 05:30 schreef MMaRsu het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen..welkom in het jaar van de 360( en gta 4
)
En ik ben stiekum ook benieuwd naar dat snooker spel wat ook rond die tijd uitkomtquote:
Lost Planet krijgt matige kritieken en kan je ook games noemen die geen sequel zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 11:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
en GRAW 2, Halo 3, Forza 2
En op 12 januari Lost Planet
Nou, intereseert me niet hoor. ook al zou het het 2874e deel zijn. ik kijk echt wel uit naar die 5 titelsquote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lost Planet krijgt matige kritieken en kan je ook games noemen die geen sequel zijnNieuwe en originele titels.
wat maakt het nou uit of het sequels zijn? Als het maar een goede game isquote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lost Planet krijgt matige kritieken en kan je ook games noemen die geen sequel zijnNieuwe en originele titels.
Zeker weten... ik speel nog regelmatig een potje TW online om ff lekker te chillen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef Boef het volgende:
[..]
En ik ben stiekum ook benieuwd naar dat snooker spel wat ook rond die tijd uitkomt![]()
Poker heb ik al en Tiger Woods 07 is onderweg (die laatste had ik voor ¤37,50 bij Play.com. Echt een koopje, denk ik)
Een lekker rustig spelletje op zijn tijd is ook niet verkeerd![]()
Too Human ben ik nog vergetenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of het sequels zijn? Als het maar een goede game is
maar goed:
Blue Dragon
Lost Odyssee
Alan Wake (2008 ws)
Crackdown
Bullet Witch
Bioshock (of is dit ook een vervolg)
The Darkness (die is toch van de makers van Condemend?)
Assassins Creed (ok, ook PS3)
Huxley
Mass Effect
kane en lynchquote:Op maandag 1 januari 2007 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit of het sequels zijn? Als het maar een goede game is
maar goed:
Blue Dragon
Lost Odyssee
Alan Wake (2008 ws)
Crackdown
Bullet Witch
Bioshock (of is dit ook een vervolg)
The Darkness (die is toch van de makers van Condemend?)
Assassins Creed (ok, ook PS3)
Huxley
Mass Effect
Wat een gelul. Waarom moeten titels altijd nieuw en origineel zijn? Alsof origineel ook meteen betekent dat het goed is ofzo. Het wordt steeds moeilijker om origineel te zijn, omdat alles al een keer gedaan is. Moeten ze dan maar stoppen met games ontwikkelen?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd gelul van van hem en zolang de opvolgers beter zijn als de eerdere delen vind ik het alleen maar beter.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Waarom moeten titels altijd nieuw en origineel zijn? Alsof origineel ook meteen betekent dat het goed is ofzo. Het wordt steeds moeilijker om origineel te zijn, omdat alles al een keer gedaan is. Moeten ze dan maar stoppen met games ontwikkelen?
Hoe moeten wij dat nou weten, de game is nog niet eens uit. De vroege demo was al erg goed en iedereen is er erg enthousiast over, dus zal wel goed zitten.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Lost Planet valt ook aardig tegen merk ik wel
Typisch een game waarvan je moet houden, maar games van dit kaliber scoren naar mijn weten sowieso niet echt hoog. Maar klopt het ook dat het spel voornamelijk frustrerend is ? Mijn broer heeft de Japanse versie gespeeld en hij had aardig wat moeite met een eindbaas. Maar ja het is Capcom, de makers van een aantal frustrerende games. Dead Rising onder andere![]()
Mij lijkt het opzich irritant dat je steeds warmte moet verzamelen ofzo ik haat spellen die op tijd gaan of waar een teller of iets dergelijks afloopt en dit lijkt me ook zo iets.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Lost Planet valt ook aardig tegen merk ik wel
Typisch een game waarvan je moet houden, maar games van dit kaliber scoren naar mijn weten sowieso niet echt hoog. Maar klopt het ook dat het spel voornamelijk frustrerend is ? Mijn broer heeft de Japanse versie gespeeld en hij had aardig wat moeite met een eindbaas. Maar ja het is Capcom, de makers van een aantal frustrerende games. Dead Rising onder andere![]()
Beetje dimmen graag, want je begint weer erg te happen merk ik wel. 2007 is pas begonnen dus chill out. Maar Ik dacht jullie site zogenaamd veel research deed, maar blijkbaar niet dus. Het spel heeft een aantal reviews gekregen, maar het spel scoort wisselvallig merk ik wel. Dat jij de demo erg goed vond mag je vinden, maar je blaast dingen wel vaker erg op.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weten, de game is nog niet eens uit. De vroege demo was al erg goed en iedereen is er erg enthousiast over, dus zal wel goed zitten.
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik Lost Planet gewoon niet trek.
Maar wat is toch de obsessie met reviewcijfers? Er zitten hier mensen die blijkbaar hun zak leeg voelen lopen als er weer een positieve review voor een 360-game op het net staat. Alsof het een wedloop van 'welk systeem heeft de coolste games' betreft....En elkaar maar bekogelen met reviewcijfers, terwijl de games hun blijkbaar geen kut interesseren.
Sinds wanneer gaat het er niet meer om dat, wanneer het merendeel van de reviewers negatief over een game is, je die game niet koopt in plaats van dat als breekijzer te gebruiken in de eeuwigdurende fanboy oorlogen?
Game kut? Niet kopen. Einde discussies. Had ons zeker 180 delen in deze topicreeks kunnen besparen.
Niks toe te voegen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Maar wat is toch de obsessie met reviewcijfers? Er zitten hier mensen die blijkbaar hun zak leeg voelen lopen als er weer een positieve review voor een 360-game op het net staat. Alsof het een wedloop van 'welk systeem heeft de coolste games' betreft....En elkaar maar bekogelen met reviewcijfers, terwijl de games hun blijkbaar geen kut interesseren.
Sinds wanneer gaat het er niet meer om dat, wanneer het merendeel van de reviewers negatief over een game is, je die game niet koopt in plaats van dat als breekijzer te gebruiken in de eeuwigdurende fanboy oorlogen?
Game kut? Niet kopen. Einde discussies. Had ons zeker 180 delen in deze topicreeks kunnen besparen.
met alles in de zin van, je wilt zowel sneaken, kei hard beuken en sterke spells casten?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:24 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb sinds een aantal dagen ook Oblivion, en ik vroeg me af wat voor ras ik het beste kan kiezen om zo snel mogelijk met alles te levelen?
Geen ideequote:Op maandag 1 januari 2007 23:31 schreef SinjiOnO het volgende:
yep
Dat is voor mij ook de reden om het spel niet te kopen. Ik onderzoek graag een gebied goed, en dat gaat niet omdat je optijd weer moet killen om te blijven leven.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij lijkt het opzich irritant dat je steeds warmte moet verzamelen ofzo ik haat spellen die op tijd gaan of waar een teller of iets dergelijks afloopt en dit lijkt me ook zo iets.
Je bedoelt dat je nog zat andere spellen hebt die je leuk vind om te gamen hoop ik?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de reden om het spel niet te kopen. Ik onderzoek graag een gebied goed, en dat gaat niet omdat je optijd weer moet killen om te blijven leven.
Maar gelukkig heb ik nog zat andere spellen om achievements mee te halen.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog zat andere spellen hebt die je leuk vind om te gamen hoop ik?
Nou, binnenkort mot je toch die nade tagging achievement hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de reden om het spel niet te kopen. Ik onderzoek graag een gebied goed, en dat gaat niet omdat je optijd weer moet killen om te blijven leven.
Maar gelukkig heb ik nog zat andere spellen om achievements mee te halen.
Voor zover ik het kan beoordelen is het gewoon een solide arcade-shooter. En als je van dat genre houdt is het gewoon een goede game.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen bij GoW zie je je character zelf.. (third person) bij RS alleen als je tegen een muur staat geleund, Oblivion ook door de ogen van de character (first person).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:56 schreef Theamerican het volgende:
ik heb een paar vraagjes
1) over het spel Gears of War als je aan spelen bent speel je dan door de ogen van je character of zie je je character gewoon lopen enzo?
2)zelfde als vraag 1 maar dan over het spel Rainbow six las vegas
3) zelfde als de vorige vragen maar dan over het spel Oblivion
Maar in third person is het spel ruk. Ziet er niet uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef SinjiOnO het volgende:
Bij Oblivion kun je ook switchen tussen first person en third person.
Oh hier hebben we het nog nooit over gehad!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
vinden jullie het nu echt fijn om shooters op een console te spelen? vind de bediening maar ruk, geef mij maar een muisje
Jezus, zijn we dit gezeik na 5 jaar nog niet zat. Ga ergens anders zaniken aubquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
vinden jullie het nu echt fijn om shooters op een console te spelen? vind de bediening maar ruk, geef mij maar een muisje
ik vind het wel prima, maar ik heb sinds ik de xbox gekocht heb ook niet echt meer zoveel shooters op de PC gespeeld. ik heb gewoon een instelling gepakt die me het meest handig leek en na een dagje spelen ging het prima. vind nu beide PC en Xbox fijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor de wannabe.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
Foute opmerking wouter, wordt nogal vaak gezegd namelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
Ben er niet mee eens... maar ik wil er eigenlijk ook niet op ingaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:03 schreef devv05 het volgende:
Shooters op console is puur een kwestie van wennen. Games als R6:Vegas, GoW, CoD3, etc. spelen echt gewoon heerlijk. Controller zal met FPS nooit muis+toetsenbord evenaren, maar het komt wel heel dicht in de buurt. Het kan hooguit een klein nadeel genoemd worden dus.
Geruchtenquote:More PS3 Exclusives Rumored For XBox360
By Brandon Hofer - 01 Jan 07
It is only January 1 and it already appears that Microsoft is going to have an amazing year. In addition to all of the Microsoft games that we have to look forward to there are a bunch of games that used to be exclusive to Sony's platform, however now we see them heading over to the XBox360 as well.
First of all it is being heavily rumored that there is going to be a next gen version of Killer Instinct exclusive to the XBox360. Now this game was never announced to be on the PS3 however it is one of those Microsoft games I spoke about above. Seeing as how Rare is the company that makes Killer Instinct and Microsoft owns Rare, it is a safe assumption that Killer Instinct will be a 360 exclusive. Rare is currently working on this game according to the latest edition of UK gaming magazine Games TM.
As was reported earlier on Totally360, Virtua Fighter 5 will also be making its way to the XBox360. Well now there are rumors flying around that Tekken 6 will be the next Playstation 3 exclusive that will find a home on Microsoft's latest console. This comes right alongside rumors that both Metal Gear Solid 4 and Devil May Cry 4 will also make its way to the XBox360. According to "sources within IGN" Namco is currently working on the XBox360 version of Tekken 6 which is slated to come out sometime in 2007. It should be noted that even though Tekken 6 moving to the XBox360 is only a rumor at this point, that these "sources within IGN" were the same people who talked about Virtua Fighter 5 being on the XBox360 before the official announcement was made. On a personal I am really hoping that all of these rumors are true. Now if Square-Enix will release Kingdom Hearts and Final Fantasy on the XBox360, then I can save $600.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |