Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Longmen het volgende:
Hoe serieus zijn die Davids Kanu geruchten nu eigenlijk??
Omdat het bestuur het niet wil neequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat het bestuur het niet wil nee![]()
![]()
Ja, en Leonardo ontkende ineens met Ten Cate te hebben gesproken terwijl het contract zo ongeveer al getekend wasquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ten Cate zei laatst dat davids niet kwam...
Omdat we er al zoveel hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....
Ja (dat de helft niet voldoet is een tweedequote:
Je bedoelt Rosales en Rosenberg?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, eerst maar eens wat middenvelders weg....
Ik vind beide op zich wel oke (ja echt) maar zullen uiteindelijk wel net tekort komen.quote:
Nee we gaan een stadion bouwenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef keijz het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat er nu geen versterkingen meer komen in de winterstop?
Vertonghen heeft net 2 wedstrijden gespeelt. Die moet gewoon verhuurd worden of af en toe zijn minuutjes pakken. Die andere 2 mogen weg. Rosales en Rosenberg mogen ook weg; ze kunnen allebei best aardig ballen, maar in dit systeem komen ze gewoon niet tot hun recht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind beide op zich wel oke (ja echt) maar zullen uiteindelijk wel net tekort komen.
Nee doel meer op Lindenbergh, Krohn-Deli of de eigenlijke verdediger Vertonghen.
En Huntelaal-shiltjes velkopen in China!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee we gaan een stadion bouwen
Nee, laat hem maar lekker daar in Londen op de tribune zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou davids weer leven in ajax kunnen blazen?
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waaraan het ligt.
De mentaliteit... tja... ik kan me moeilijk voorstellen dat deze spelers niet hun stinkende best doen. Daar ligt het niet aan. Wat me wel opviel is dat veel spelers (Sneijder, Urby, Babel) gewend zijn om alles voetballend op te lossen en altijd naar voren te gaan. Soms moet je even een pas op de plaats maken en rustig aan doen. Zou dat met de mentaliteit te maken hebben? Dat het 'altijd moeten domineren' als een zware last op het elftal ligt?
PSV heeft het ook moeilijk tegen teams als Groningen en Vitesse, maar zij kunnen het zich wel permiteren om gewoon even terug te zakken en te wachten op de counterkansen voor Farfan en Koné. En groot gelijk hebben ze eigenlijk... waarom kunnen wij dat niet?
Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder. Heitinga kan goed verdedigen maar het 'spel' snel verplaatsen is niet aan hem besteed. Ik heb het vaker gezegd maar we hebben echt iemand nodig voor die rol die zowel aanvallend en verdedigend zijn mannetje staat (type Mendes da Silva, Fabregas, Vieira) etc.
Als we Lindenbergh en Rosenberg verkopen in de winterstop moet daar toch best ruimte voor zijn?
Onzin.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.
Het is ook niet meer zo makkelijk om zo te spelen in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij past het ajax systeem gewoon niet meer zo goed in het hedendaags voetbal. En is er weinig vertrouwen.
Bij Roda-uit maakte we ook een lelijke uitglijder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Onzin.
Tot de wedstrijd tegen PSV ging het toch prima bij jullie?
Jullie missen gewoon een leider, that's all.![]()
Wat te denken van jullie rechtshalf en buitenspelers? En die Stekelenburg is ook maar een grabbelaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Kwalitatief is ons elftal best in orde denk ik, op één plaats na: de controlerende middenvelder.
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Roda-uit maakte we ook een lelijke uitglijder.
Tuurlijk, maar niet op deze manier...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
Je kunt als team gewoon een keer een offday hebben, en als teams als Roda, Heerenveen, Utrecht en dergelijke scherp zijn, dan kun je ga je gewoon hard op je bek. Dat overkomt iedere topclub.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet op deze manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |