quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laat hem alsjeblieft naar Barca gaan.
Ach, Jaap vond het juist leuk dat er wat op te bouwen viel, en Perez was al niet blij. Ben inderdaad benieuwd wat Gabri zal zeggen wanneer je hem het vooruitzicht van 2,5 jaar Ajax voorlegt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfuszooi, zeg! Zelfs met de beste spelers worden we geen kampioen. Zullen aankopen Jaap Stam, Gabri en Kenneth Perez al spijt hebben van hun keuze?
Zie vorig seizoen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef Terrorbita het volgende:
Ik had de eerste seizoenshelft wel is willen zien als we Jaap Stam niet gehaald hadden...
Ik mag toch hopen dat ze zich zelf ook verantwoordelijk voelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfuszooi, zeg! Zelfs met de beste spelers worden we geen kampioen. Zullen aankopen Jaap Stam, Gabri en Kenneth Perez al spijt hebben van hun keuze?
Dan is dat goed nieuws, betekent dat we alles winnen de rest van het seizoen.quote:
Jaap is idd heel belangrijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef Terrorbita het volgende:
Ik had de eerste seizoenshelft wel is willen zien als we Jaap Stam niet gehaald hadden...
Inderdaad. Loop je in, verspeel je ze tegen necquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:19 schreef twi het volgende:
Sterf, vuile klotezooi. Loop je eindelijk twee punten in, verspeel je ze verdomme weer net zo knullig. Knurftenteam.
Ook weer onzin, aangezien Jaap bijna de 3-2 voor NEC veroorzaakte met een verkeerde sliding. Gelukkig stond Gentenaar daar, die die bal wel goed wist te pakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jaap is idd heel belangrijk
Als hij er niet was hadden we vandaag met 3-1 ofzo verloren
Wie zouden dat volgens jou dan wel kunnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef BadRabbit het volgende:
Sneijder, Heitinga en Emanuelson vielen wederom door de mandTijd voor verandering, liefst in de winterstop. Dit zijn niet de spelers die Ajax erbovenop kunnen helpen.
Sneijder speelt al wedstrijden lang als een lamlul. Ik blijf zeggen dat het voetballend 0,0 is wat hij brengt. Hij past niet in dit team, daarvoor moet er eerst een echte stofzuiger achter hem staan ala Davids, die kan zijn fouten wél goedkmaken. Een Emanuelson en een Heitinga kunnen dat niet waardoor Sneijder teveel mee terug moet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is dat goed nieuws, betekent dat we alles winnen de rest van het seizoen.
Wat een oppertunisme over Sneijder weer zeg, gatverdamme. Flikker dan toch lekker op naar AZ en ga daar met je DSB vlaggetje zwaaien. Natuurlijk is het knurfterig balverlies, maar zonder Sneijder hadden we nog veel verder achterop gestaan.
De plaats boeit me nog het minst, tweede of vijfde. Gewoon weer slecht voetbal, een wanprestatie, weer niet genieten van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:31 schreef BoNi het volgende:
En daar gaat je tweede plaats.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |