Ik heb het van Teletekst, we kijken wel hoe het uitpaktquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax.netwerk.to zegt
De opstelling van Ajax:
Gentenaar, Heitinga, Stam, Grygera, Emanuelson, Ogararu, Sneijder, Gabri, Perez, Huntelaar en Babel.
vol screen is netjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
Is die betaalde stream een beetje op vol beeld te bekijken of ziet dat er niet uit? Zo niet dan ga ik er niet aan beginnen
Ja, die is wel goed te krijgen volgens mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
Is die betaalde stream een beetje op vol beeld te bekijken of ziet dat er niet uit? Zo niet dan ga ik er niet aan beginnen
Danke ziet er zeer goed uit moet ik zeggenquote:
is zoquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef BadRabbit het volgende:
Die commentator bij Tele2"Welkom in Nijmegen, waar NEC nog 1 klusje wacht voor de winterstop"
![]()
Tele 2quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef BadRabbit het volgende:
Die commentator bij Tele2"Welkom in Nijmegen, waar NEC nog 1 klusje wacht voor de winterstop"
![]()
quote:Busvervoer fans naar Groningen en FC Twente wordt betaald uit boete spelers
De AFCA Supportersclub meldt dat de kosten van het busvervoer voor de uitwedstrijden naar FC Groningen en FC Twente voor de fans betaald zal worden door Ajax. De kosten zullen betaald worden uit de boete die de spelers opgelegd gekregen hebben na het echec tegen Vitesse vorige week.
doet ie altijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
niet selectief fluiten Luinge
was ook nog buitenspelquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
op de paal
Het live verslagen topic is ergens andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gestrekt been luinge
Live Eredivisieverslagen #57: Ajax speelde weer poepquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
gestrekt been luinge
speelde?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #57: Ajax speelde weer poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |