bij orha welquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik heb er vertrouwen in, 2x binnen een week in Gelderland verliezen kan niet
Eerst de moeite doen als Feyenoorder om een live verslag van Ajax te beluisteren via lokale radio, en daarna het relax vinden om vandaag 4 euro te betalen voor Ajax en morgen AZ te kunnen zien?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
ja das wel relaxt voor 4 dagen kan je morgen az zien
kut, je bent er achterquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst de moeite doen als Feyenoorder om een live verslag van Ajax te beluisteren via lokale radio, en daarna het relax vinden om vandaag 4 euro te betalen voor Ajax en morgen AZ te kunnen zien?![]()
't Blijft dus gewoon een publiek geheim dat Feyenoorders meer doen voor Ajax dan voor hun eigen club
Zal wel weer een gele kaart worden inplaats van een goaltjequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Urquhart het volgende:
Huntelaar mag wel weer eens een goaltje meepikken.
vorig jaar verloren, jaren daarvoor vaak gewonnen, zelfs kampioen geworden daarquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
We verliezen elk jaar in nijmegen dus ik heb er weinig vertrouwen in.
NEC - Ajax, de laatste vijf keer:quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
We verliezen elk jaar in nijmegen dus ik heb er weinig vertrouwen in.
Echt overtuigend zijn de uitslagen nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh my bad.
En toch heb ik er weinig vertrouwen in.
http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
op welke site kan je voor die 4 euro kijken dan?
planet.nlquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
op welke site kan je voor die 4 euro kijken dan?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef Black-Death het volgende:
Omg Sjeng on de geng op Radio Nijmegen
Ajax.netwerk.to zegtquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef Urquhart het volgende:
Gentenaar
Ogararu Stam Grygera Emanuelson
Gabri Heitinga Sneijder
Perez Huntelaar Babel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |