Misschien moet ik maar een toernooi Het Ultieme Bob Dylan nummer beginnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Shelter from the Storm ook wel eigenlijk. Stuck inside of Mobile, Don't think twice, it's allright.
En ik kan nog wel 100 nummers van andere artiesten verzinnen die erin zouden moeten staan, maar daar hebben we het nu niet over
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een toernooi Het Ultieme Bob Dylan nummer beginnen
Blijft prachtig inderdaad. Jammer dat ik nog steeds geen leuke cd 'om af en toe eens te draaien' heb gevonden waar het op staat. Zou trouwens leuk zijn als ze vanavond ook een stukje daarvan laten horen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef 4-elements het volgende:
Moonlight shadow![]()
Had toch eigenlijk in mijn top tien moeten staan, vind het een schitterend nummer.
Op Pearl Jam na wel jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:11 schreef peaceman het volgende:
Maar ja, deze platen zijn stuk voor stuk beter dan Nick Cave, Radiohead, Tom McRae, Ane Brun, The Clientele, Smiths, 16 Horsepower, Joy Division, Jeff Buckely en vooral natuurlijk Pearl Jam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |