Kun je niet lezen? Amerika staat op de 9e of 10e plaats als het om wapenleveranties aan irak gaat.quote:
En die bron van jou is?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:18 schreef klez het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Amerika staat op de 9e of 10e plaats als het om wapenleveranties aan irak gaat.
Als ze niet dansen schieten de kerels met mitrailleurs ze dood!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
het ziet er goeddeels geregiseerd uit.... of ben ik nu te achterdochtig
post van CeeJee in een vorig topic.quote:
Zeer betrouwbaar idd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:19 schreef klez het volgende:
[..]
post van CeeJee in een vorig topic.
bron?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:03 schreef klez het volgende:
[..]
en ik zeg van niet. Na 25 jaar en 2 miljoen dode Irakezen dankzij Saddam.
Zelfde bron waarschijnlijk die heeft gezegd dat Marijnissen thuis hoort in een rijtje massa moordenaars.quote:
Ik heb zoiets ook. Kijk eens op een van de eerste posts, hoe Saddam ineens veranderd is nadat-ie was opgepakt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet! Maar iets zegt me dat 't niet waar is!
Ho, wacht eens eventjes, Amerika zit niet in Irak voor de Olie! Amerika wilde democratie brengen, het volk bevrijden, afmaken waar pappa Bush mee was begonnen en natuurlijk de WMD gaan opsporen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef Yildiz het volgende:
Ja, en we hadden ook géén olie kunnen kopen van Irak zodat ze geen geld hadden voor wapens.
Kunnen we nu even ophouden over hoe laag of hoog welk kutland staat met leveringen van wapens in termen van verantwoordelijkheidafschuifkunde?
Joh, iedere boerenlul kan die wiki pagina's editten. Dat mensen daar nog zogenaamde 'feiten' weghalen is onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef klez het volgende:
Kijk hier ff:
http://en.wikipedia.org/w(...)ments.2FTechnology_2
en dat geloof jij allemaal?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ho, wacht eens eventjes, Amerika zit niet in Irak voor de Olie! Amerika wilde democratie brengen, het volk bevrijden, afmaken waar pappa Bush mee was begonnen en natuurlijk de WMD gaan opsporen.
Nee. Maar types als klez welquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, iedere boerenlul kan die wiki pagina's editten. Dat mensen daar nog zogenaamde 'feiten' weghalen is onbegrijpelijk.
zwak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Maar types als klez wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |