Dus ze moeten goed kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Devrim_ het volgende:
Dus..
Je had ook je honden even los kunnen laten natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus ze moeten goed kijken
En niet mijn honden aan het blaffen maken
Dan zouden ze niet veel hebben gedaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je had ook je honden even los kunnen laten natuurlijk![]()
Een poedelhond als waakhond is niet echt effectief denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus ze moeten goed kijken
En niet mijn honden aan het blaffen maken
Maat je weet niet waar je over praatquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een poedelhond als waakhond is niet echt effectief denk ik
Dus stop dat hondje snel terug in een kooi en verkoop hem op FOK! en dreig als ze niet snel die hond van je overnemen je de hond verzuipt in het zwembad
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er ook al stickertjes tegen Jehova's tegenwoordig?
In de trant van: "Nee, geen Jehova's aan mijn deur" ?
Die zijn er al jaaaren, met teksten als "Jehova's boven aanbellen" e.d.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er ook al stickertjes tegen Jehova's tegenwoordig?
In de trant van: "Nee, geen Jehova's aan mijn deur" ?
Ja joh van die gelequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Je hebt ze volgens mij ook met Bijbelteksten enzo. Een straat verderop bij ons staat de Koninkrijkszaal/Kerk. Ze lopen vaak bij ons door de buurt, maar mijn ouders hebben zich afgemeld, ze hebben gezegd waar ze naar de kerk gaan en dat ze er niks mee te maken willen hebben, hebben ze genoteerd en ze zijn nooit meer langsgekomen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:56 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die zijn er al jaaaren, met teksten als "Jehova's boven aanbellen" e.d.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:55 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, mn pa woon in een nogal sjieke buurt (vilaatjes met zwembad enzo) en kwamen ze bij ons aan om te praten over de armoede in de wereld![]()
maar k ken dr een paar persoonlijk en dat zijn de meest aardige mensen die k ken eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |