Maar het écht interessante aan de serie is het psychologische spel tussen Light en de politie, met aan het hoofd de internationale topdetective L waarvan niemand weet hoe hij eruit ziet.quote:Death Note's story is about a prodigy named Light, who happens to come across a notebook, that is owned by a shinigami (death god) named Ryuk. This notebook, has a mysterious power. When you write a human's name in it, within 40 seconds they will die. You can choose to tell how they die, or if you leave it blank, they will die of a heart attack. Thus Light who has become disgusted of the world, decides to change it for the better. He starts a campaign to rid the world of crime. But what sacrifices will Light give to obtain his new world?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens kan ik me best goed vinden in de beweegredenen van light....
weet iemand misschien wat de betenkenis is van die appels? volgens mij hebben die een speciale (symbolische) betekenis, netzoals veel verwijzingen naar kersen (-bloesem) ed in anime-seriesThe fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
dat komt niet echt uit de japanse cultuur allemaal... is gristenlijke symboliekquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:32 schreef Ceased2Be het volgende:
de appel uit de boom der wijsheid misschien? verwijzing naar de val van de mensheid toen Eva de appel at?
Zeker weten!!quote:Spannendste scéne tot nu toe:
Light die chips eet en mensen vermoord op hetzelfde moment
Dus? Neon Genesis Evangelion refereerde ook de hele tijd naar de 'Dead Sea Scrolls' om maar een ander voorbeeld te noemen. De 'Angels' daarin hadden notabene namen van christelijke engelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:45 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
dat komt niet echt uit de japanse cultuur allemaal... is gristenlijke symboliek
naamt niet weg dat de verhalen niet gebaseerd kunnen zijn op bestaande culturen? FMA was ook gebaseerd op de christelijke/middeleeuwse cultuur.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus? Neon Genesis Evangelion refereerde ook de hele tijd naar de 'Dead Sea Scrolls' om maar een ander voorbeeld te noemen. De 'Angels' daarin hadden notabene namen van christelijke engelen.
Ik las je eerdere opmerkingen eigenlijk meer dat je het hoogst onwaarschijnlijk achtte dat ze wat symboliek uit een andere cultuur dan de Japanse zouden nemen, verkeerd begrepen dus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
naamt niet weg dat de verhalen niet gebaseerd kunnen zijn op bestaande culturen? FMA was ook gebaseerd op de christelijke/middeleeuwse cultuur.
maar een hoog spelletje, draaiend om de dood, met shinigami (belangrijke rol in japan)... mja, wie zal het zeggen![]()
goeie... bedacht k me ook even later eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik las je eerdere opmerkingen eigenlijk meer dat je het hoogst onwaarschijnlijk achtte dat ze wat symboliek uit een andere cultuur dan de Japanse zouden nemen, verkeerd begrepen dus?
Verder geen idee namelijk of de appel iets speciaals symboliseert in Japan, en de link met Eva gezien de appel leek me niet eens zo heel ver gezocht. Light was een perfecte student maar werd gecorrumpeerd door de Death Note (ofwel triggerde deze een duistere kant die er al zat) idem met de appel voor Eva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door -Strawberry- op 31-12-2006 10:10:00 ]
quote:Op zondag 31 december 2006 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Edit: 12 was weer top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fact that Faith moves mountains is wonderful
quote:Op zondag 31 december 2006 10:38 schreef DropjesLover het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: episode 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat was ook de bedoeling..quote:Op zondag 31 december 2006 11:05 schreef SureZal het volgende:
Ik ben het eens met Rahl
quote:Op zondag 31 december 2006 10:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
bijkomend voordeelSPOILER: episode 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar omdat hij de death note van een andere shinigami aan haar geeft hoeft hij er toch niet ook bij te blijven zoals die van light?The fact that Faith moves mountains is wonderful
beide i guess.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef One_conundrum het volgende:
is dit nou een film, een serie of beide?
Volgensmij begon het met de manga, waar nu een anime serie van loopt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef One_conundrum het volgende:
is dit nou een film, een serie of beide?
Veel mensen blijken er nogal tegen te zijn, maar als het downloaden te lang duurt kan je natuurlijk ook op www.youtube.com kijken. Meestal staan ze daar in twee delen op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:16 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb een .avi van 1,5 gig gedownd. death note movie . . .
bron: Deathnote7.comquote:Air dates:
12/26/06 - Death Note episode 12
01/02/07 - No new episode
01/09/07 - Death Note episode 13
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt toch niet uit, Naruto is bijvoorbeeld toch ook al gelicenseerd en toch blijven er wekelijks fansubs komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef Rahl het volgende:
Licensed!
http://animeondvd.com/news/pr.php?pr_view=915
Hopen dat er een fansubber blijft fansubben
live evil en toriyama world hebben al gezegd dat ze stoppen. weet niet wie er verder nog subbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef SureZal het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hopelijk blijven er groepen over die het blijven doen..
Oh dat is wel minder. Had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
live evil en toriyama world hebben al gezegd dat ze stoppen. weet niet wie er verder nog subben
animanda ook nog, nog niks van gelezen
bron: Deathnote7.com ^__^quote:edt.2: [Animanda] CONTINUES subbing Death Note!
het is geen tentacle hentai sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef outcast_within het volgende:
hmm kijken of mijn slechte smaak deze anime aankan
Er zit toch wel tenminste een half dozijn aan meisjes die de hoofdpersonage leuk vind (ieder met een eigen dramatische twist). En dat hij dan niet kan kiezen en daardoor iedereen pijn doet (zichzelf incluis) maar na 2 tergende hartverscheurende afleveringen hij uiteindelijk toch samen komt met zijn jeugdvriendin?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is geen tentacle hentai sorry![]()
![]()
mmh ongeveer ongeveer hahahquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er zit toch wel tenminste een half dozijn aan meisjes die de hoofdpersonage leuk vind (ieder met een eigen dramatische twist). En dat hij dan niet kan kiezen en daardoor iedereen pijn doet (zichzelf incluis) maar na 2 tergende hartverscheurende afleveringen hij uiteindelijk toch samen komt met zijn jeugdvriendin?
Heb wel 2 fansubs van 13 gevonden. Ben er eentje van Under9000?? aan het proberenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef koffiegast het volgende:
kzie nog steeds geen fansub van 13...licensed
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef koffiegast het volgende:
Ik heb hem onderhand ook gevonden en gekeken (in kwartier binne)
erg goed en een zeer vasthoudend einde
[ Bericht 7% gewijzigd door Space-Chinees op 14-01-2007 19:56:11 ]
spoilers wil jequote:Op zondag 14 januari 2007 00:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Betekent dus dat Light in bezit komt van 2 death notes en nog een death god erbij.
Yes, please..quote:
SPOILER: Death Note 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas was deze sub en encode wel van een STUK mindere kwaliteit dan LE of TW![]()
zo'n 35 ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ben begonnen met kijken tot aflevering 7, het is een erg gave serie![]()
Is er al bekend hoeveel afleveringen er nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan echt niet wachten tot episode 15
Edit:
Dit kan ik niet afwachten. Ik ga de manga lezen
[ Bericht 11% gewijzigd door Space-Chinees op 17-01-2007 14:20:37 ]
Top!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:35 schreef torn_Machina het volgende:
Ep 14 van Deathnote is uit. Deze keer een speedsub van White Bunny (WB).
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lezen als je niets wil weten.. over DN in het algemeen.Ga anders de Manga lezen, dan kom je er snel genoeg achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik het weet is al erg genoeg. Eigenlijk wil ik niet weten wanneer, zodat het toch nog een beetje verrassing is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga anders de Manga lezen, dan kom je er snel genoeg achter![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef Space-Chinees het volgende:
Death note 14
Dit is echt spannendWat een aflevering weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan echt niet wachten tot episode 15SPOILER: ook deathnote 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat een aflevering weerIk heb net de samenvattingen van de manga doorgelezen.SPOILER: ook deathnote 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geniale plotten. Zelfs nu ik weet hoe het gaat lopen blijft het boeiend om naar de anime series uit te kijken.
Heb trouwens wel de film (part 1) gezien. Die vond ik wel best lame.
EP14 was echt geniaal!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga anders de Manga lezen, dan kom je er snel genoeg achter![]()
Ja ik ook. Weet nog niet welke nou de beste groep is atm.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond die subs van WB erg irritant klein.
Animanda, de rest is matig of slecht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja ik ook. Weet nog niet welke nou de beste groep is atm.
SPOILER: DN ep 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subs van ANFS btw. Bevielen me erg goed, al kan het lettertype iets duidelijker. En ze waren 1 zin vergeten te vertalen. Maar voor de rest een goede sub wmb.
Ga de manga lezen, want daar is het op gebaseerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ook het einde van 15 gezien en gewoon weer een geniale ep ! Erg knap hoe de makers het vol houden met geniale eps maken!
nja, Rem geeft wel een stuk meer info over de death notes en is een stuk loyaler, terwijl Ryuk alles als een spelletje ziet waar hij naar zit te kijken. Rem zou dus logisch een betere keus zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef wdn het volgende:
Misa in de film Death Note = http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Erika%20Toda&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
[afbeelding]
Kawaii![]()
Oh en ik kan me niet voorstellen dat Ryuk zomaar weggedaan kan worden. Of zou Light idd zijn boekje teruggeven en het verder met Rem doen? Tis een vrouwelijke shinigami itt tot Ryuk maar mooi is ze niet echtGeef me dan maar Misa.
Om na te gaan of dit klopt heb ik zo'n mega spoiler gelezen dat ik spijt heb dat ik ben gaan zoekenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef DropjesLover het volgende:
en dat maakt ook niet uit, aangezien misa de levensjaren van de op haar verliefde shinigami heeft gekregen, hoogstwaarschijnlijk ontzettend veel dus.
raw is uit en een zeer onbekende fansub, wacht wel tot iets bekendere namen voorbij komen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:00 schreef wdn het volgende:
16 is net uitgekomen. Iemand al bezig met downloaden of die 16 al gezien heeft?
Mwah, in het begin wel, maar later valt het 'kijk mij ik ben een god' best mee. Ryuk vind ik zelfs steeds grappiger worden, ook al doet hij weinig. Wat hij doet is wel grappigquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb de eerste 2 gezien, vond het eigenlijk niet zo spannend..
Het arrogante "Kijk-Mij-Ik-Ben-God-gedeelte" was toch wel een dooddoener..![]()
Zal wel aan mij liggen...
Heb je de film in de bios gezien? O_O waa?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef Jossos het volgende:
Nadat ik de gehele serie heb gelezen(alle 100+), de anime tot episode 10 heb gekeken, en de film in de bios heb gezien kan ik niet anders zeggen dat ik het een vreselijke serie vind. De schrijfster van deze serie doet maar wat zonder kennis van zaken (verwijzingen naar allerhande westerse dingen).
(en de actrice die Misa speelt heeft de meest vreselijk dunne benen ooit. *ril*)
Dit kan sowieso niet, of het zou heel onlogisch zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:53 schreef koffiegast het volgende:
Light heeft mensen al geprepareerd om dood te gaan
Ik vind het juist een hele boeiende en uitgedachte serie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef Jossos het volgende:
Nadat ik de gehele serie heb gelezen(alle 100+), de anime tot episode 10 heb gekeken, en de film in de bios heb gezien kan ik niet anders zeggen dat ik het een vreselijke serie vind. De schrijfster van deze serie doet maar wat zonder kennis van zaken (verwijzingen naar allerhande westerse dingen).
(en de actrice die Misa speelt heeft de meest vreselijk dunne benen ooit. *ril*)
Ja inderdaad, maar ik vond het zo apart dat iedereen hier er zo lyrisch over was dat ik wat tegengewicht wilde bieden.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het juist een hele boeiende en uitgedachte serie.Maar meningen verschillen enzo..
om tegenover L een beeld af te geven dat ie niet liegt, met name zijn ogen wijd open. De beste nie tlieg methode is het nooit kunnen weten.. bovendien weet Misa ook niks en krijgt L alleen maar andere rare ideeen en wordt op een raar spoor gezetquote:Op zondag 4 februari 2007 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit kan sowieso niet, of het zou heel onlogisch zijn.
Want met wat voorn reden zou Light dan de Death Note opgeven en al zijn geheugen erover laten wissen?
En ik hoef de echte antwoorden niet te weten. Het is wel leuk om erover te speculeren en discussiëren.
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Klinkt wel logisch en weer erg slim van Light.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef wdn het volgende:
Strawberry: L moet ervan worden overtuigd dat een shinigami iets is dat je overkomt en niet kunt voorkomen. Je wordt overmeesterd en geeft dan opdracht tot doden maar zodra de shinigami onder druk wordt gezet verdwijnt die uit je lichaam.
Op het moment dat Light het team kan overtuigen dat hij er niet van bewust is wat er is gebeurd wordt hij vrijggezet PLUS Light krijgt het een stuk eenvoudiger om dat team ervan te overtuigen dat Misa Misa ook vrij moet komen. En de beste manier van overtuigen is die waar je ECHT niet weet wat er is gebeurd.
En Light heeft echt niet de Death Note opgegeven. Daar zit meer achter
Na die 490 dagen wel, maar daarvoor kan je 'm dus nog wel terugroepen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef koffiegast het volgende:
volgensmij stond er juist dat je dan het eigendomschap verliest
Oh dit is gebaseerd op wat afl 15 liet zien en niet gebaseerd is op spoilersquote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Klinkt wel logisch en weer erg slim van Light.![]()
Misschien had je een slechte fansub :pquote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Net ook episode 16 gezien eindelijk.
En ligt het aan mij of was deze aflevering veel minder strak en mooi getekend dan de vorige afleveringen.
Was mij niet opgevallen, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En ligt het aan mij of was deze aflevering veel minder strak en mooi getekend dan de vorige afleveringen.
AFNS. En wat heeft de sub, met de tekenstijl te maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
Misschien had je een slechte fansub :p
Hmm tis mij eigenlijk niet opgevallen, maar je ziet het wel vaak dat de tekenstijl in de loop van de serie hier en daar verandert.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef ImmovableMind het volgende:
Verschrikkelijk lettertype en waarom opeens al die humor in de serie, niet gepast en het mag van mij weer snel verdwijnen. Past gewoon niet.Eens is over het lettertype.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met groot beeld was het hier nog wel te doen.
GEEN manga lezen. Want de Anime volgt de manga. Dus als je het leest, dan spoil je allse voor jezelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:05 schreef stroopje het volgende:
Ik ben net bij ep 15 ( heb de manga nog niet gelezen ) maar wat ik me tot nu toe afvraag is stel je eens voor als de andere shinigami ook een paar death notes gaan geven wat zou er dan gebeuren.![]()
Ik las ergens dat er totaal 35 eps zijn dus wordt het kat en muisspel tussen L en Light of kunnen we nog andere Kira's verwachten ( lijkt mij goed idee voor een 2de seizoen)
me 2... denk vele welquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:30 schreef torn_Machina het volgende:
Ik wacht wel op die van Animanda.![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:32 schreef rakotto het volgende:Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef wdn het volgende:misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en als het goed is krijg ik een berichtje zodra er een sub vrij is.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef wdn het volgende:
rakotto:Ik had de manga ook gelezen. Alleen was dat al een anderhalf jaar geleden. Het is ook de enige manga die ik gelezen heb. Alleen toen wist ik ook niet dat er een anime zou komen.SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en als het goed is krijg ik een berichtje zodra er een sub vrij is.
lolquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik had de manga ook gelezen. Alleen was dat al een anderhalf jaar geleden. Het is ook de enige manga die ik gelezen heb. Alleen toen wist ik ook niet dat er een anime zou komen.
SPOILER: extreme spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
lolDat is ook echt handig om hier te posten. Alsof er geen nieuwsgierige achterlopers zijn.SPOILER: extreme spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezen op eigen risico hequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is ook echt handig om hier te posten. Alsof er geen nieuwsgierige achterlopers zijn.![]()
Ja precies, vooral de spoiler die ik las was een geweldig grote spoiler. Heeft het wel een beetje bedorven voor me... maar, ik zal toch verder kijken!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef rakotto het volgende:
Spoil @ Deathnote is absoluut niet leuk, omdat het meestal een cliffhanger als einde heeft.
Ik heb er 2... welke?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:30 schreef koffiegast het volgende:
Ik wil jouw avatarmet sakura die mept
http://pmklaassen.com/avatar/sakura_vs_kakashi.gifquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef koffiegast het volgende:
[..]
die datm ze mept in de grond en naruto enzo verstijfd van angst zijn
thanks! fuckin pwnsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://pmklaassen.com/avatar/sakura_vs_kakashi.gif
En nu weer deathnote
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik begin DN eigenlijk een beetje zat te worden.Ongelooflijk dat ik dit zeg.
Kweet niet, het verhaal begint me een beetje te vervelen ofzo.quote:
Ik zou maar weer beginnen met kijken want het verhaal gaat binnenkort drastisch veranderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kweet niet, het verhaal begint me een beetje te vervelen ofzo.
Ik heb niet echt meer zin om te kijken/downloaden enzo en loop zelfs achter nu.
Het begon zo goed..![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef wdn het volgende:
Binnenkort vallen er dooien![]()
Het hangt in de lucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf ook wel kijken hoor, daar dwing ik mezelf toe.
Het was gewoon een aantal afleveringen wat minder en dat zit nu in mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:25 schreef Bura het volgende:
Natuurlijk is Death Note momenteel saai. Zodra Light zn Death Note weer krijgt wordt het weer leuk
Moet je het nou spoilen voor de anderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:P
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
Gemene spoiler![]()
(maar gebeurd dat binnenkort of over langere tijd?kbegin wel nieuwsgierig te worden )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Dat wil ik ook niet weten, het moet onverwachts zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:02 schreef wdn het volgende:
Duurt nog even meen ik.
SPOILER: death ntoe 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, zie die pa ook kijken in dat eerste plaatjequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef wdn het volgende:
MisaMisa for the win![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
Kawaii
Ik denk niet dat ie dat expres deed, misschien als ie evil-Light nog was, maar nu nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef wdn het volgende:
Wat istie weer goedL is brilliant. Light maakt fouten als hij niet Kira is (zou dat bewust zijn geweest!?!?!??)
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Episode 22 was briljant. Het wordt hoog tijd dat Light Misa stevig gaat palen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanboys:![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef Bura het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanboys:
[afbeelding]![]()
BURA BURA!
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef Bura het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Zo eet ik voortaan al mn appels:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef Bura het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Zo eet ik voortaan al mn appels:
[afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan ook niet wachten, F5 F5 F5 op de Fansubs![]()
[afbeelding]
SPOILER: uit de preview voor ep 24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DN24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Volgende aflevering verwacht ik dat L het allemaal doorheeft
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Bura het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut.
Waarom lees ik spoilers.![]()
Laat ik maar eens even weer gaan kijken vanaf ep 18.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef Bura het volgende:
@ Rakotto, gedaan... las ik per ongeluk van Wikipedia bij de Google zoekresultaten..![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef rakotto het volgende:
[..]I wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Bura het volgende:
Lekker kinderachtig, wellus, nietus...
Ik weet toch zelf wel wat ik las :/
Kunnen we nu weer on-topic? Anders heb ik nog wel een spoiler voor je, ook dankzij wikipedia bij Google zoekresultaten
Spoilers boeien mij niet lieve schat, ik heb de manga gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Ik kan je gerust stellen dat niet alles waar is!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
En weer kon ik het niet laten om te lezen..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ha! Ik kan je gerust stellen dat niet alles waar is!![]()
Yaoi?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Inderdaad![]()
Nog even een plaatje om iedereen gerust te stellen:
[afbeelding]
kattenoren staat erquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Bura het volgende:
Inderdaad![]()
Nog even een plaatje om iedereen gerust te stellen:
[afbeelding]
Tof!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Bura het volgende:
Oeh vandaag staat de tweede official soundtrack van Death Note online op torrent sites *_* Grab it while it's still hot!
En ohja, ik ga vandaag dit kopen:
[afbeelding]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:11 schreef Bura het volgende:Waarom lees ik dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik dit weekend alles weer ga inhalen wat nog in te halen valt.
Nu nog maar even studeren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |