Nou dat denk ik niet dat jij de enige bent die vannacht naar de Top 2000 geluisterd heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef Knip het volgende:
Ben ik de enige die de Top 2000 aan het luisteren was? Ze draaiden op het moment dat het bericht kwam Lust for Life van Iggy Pop
Wel dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
Van het duveltje-in-een-doosje-moment zélf toch niet ?
waarom wordt zulks een event met zulke kutcameras gefilmd?quote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Paulster het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8387/abe6ea1c/index.html
Zie hier het volledige filmpje
Te laat...![]()
Zo'n jongen:quote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom wordt zulks een event met zulke kutcamera's gefilmd?
hou dat mobieltje dan op z'n minst fatsoenlijk vastquote:Op zondag 31 december 2006 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo'n jongen:
[afbeelding]
Is nogal lastig binnen te smokkelen.
Al dan niet in den poeperd.
Ritalin valt vast onder het embargo van de VS.quote:Op zondag 31 december 2006 00:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
hou dat mobieltje dan op z'n minst fatsoenlijk vast
ach ja, ge kén nie alles hebben ehquote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ritalin valt vast onder het embargo van de VS.
ik vind dat stukje rotzooi geen sluitend bewijsquote:Op zondag 31 december 2006 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Aan de ene kant is het misschien rechtvaardiging voor de vele doden die ie op zijn geweten heeft maar toch ben ik er een voorstander van om zo iemand weg te laten rotten in een cel ipv de dood in te jagen...
weet niet of het allemaal is toegestaan volgens internationale afspraken om zo'n executie in beeld te brengen... bij Caesescu gebeurde het ook... het is misschien gedaan als ultiem bewijs zodat er voor spookverhalen geen ruimte is...
Inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2006 00:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind dat stukje rotzooi geen sluitend bewijs
het zou makkelijk een ander kunnen zijn, of niet geheel volbracht, of geheel in scene gezet, enz. enz.
Die was vergeten zijn wekker te zettenquote:Op zondag 31 december 2006 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
Waar was Hans Klok eigenlijk, vannacht ?![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Die was vergeten zijn wekker te zetten
Erg duidelijk allemaal.......quote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Paulster het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8387/abe6ea1c/index.html
Zie hier het volledige filmpje
Te laat...![]()
Die zullen vooralsnog [Classified] zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef -CRASH- het volgende:
Erg duidelijk allemaal.......![]()
Waar zijn de beelden die van de camera
die van bovenaf zijn gemaakt
die je de hele dag op tv zag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |