Natuurlijk niet. de zender die het nieuws bekend maakte en de beelden zou hebben is een door de Amerikanen gesteunde Irakese zender. Dus zullen ongetwijfeld Fox, CNN en co als eerste de beelden hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
he bah, ik snap geen reet van die tekentjes op me scherm
maar ook op Al jazeera nog geen beelden vooralsnog
Ach als het al integraal door de Iraakse staatstv is vertoont lijkt met dat geen issue meerquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. de zender die het nieuws bekend maakte en de beelden zou hebben is een door de Amerikanen gesteunde Irakese zender. Dus zullen ongetwijfeld Fox, CNN en co als eerste de beelden hebben.
ik las hell...quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:46 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
"Our great leader Saddam is not dead, he is merely on holidays in Hawaii"
Te snel lopen inhaleren mopquote:
die flitsen al een half uurtjes voorbij.. beelden van buiten en beelden van de ruimte waar het gebeurt is/zou zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:47 schreef Djep het volgende:
ik zag een beeld voorbij flitsen van drie mannen in groene pakken, gehandboeid en zwarte kappen op
+1 inzichtvolquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Niet dat ik opkijk van een dood lichaam, maar is een dode Koerd minder aanstootgevend/shoquerend dan een dode Saddam Hussein?
Die zijn al dood. Hier gaat het om een executie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik wel maf vind is dat ze de hele tijd zeggen dat ze descreet zullen zijn met eventuele beelden en dat ze rekening houden met gezinnen die kijken en alles duidelijk eerst zullen aankondigen wat ze gaan vertonen blah blah blah. Ondertussen heb ik al aardig wat dode Koerden langs zien komen. Voor dat soort beelden geldt dat niet? Niet dat ik opkijk van een dood lichaam, maar is een dode Koerd minder aanstootgevend/shoquerend dan een dode Saddam Hussein?
Maar die zijn al dood en saddam gaat dus dood in de beelden is denk ik de redeneringquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Gaat misschien om het verschil dat je de handeling zelf ziet. Die doorgedraaide Marine die die gewonde irakees vanaf 10 cm afschoot werd als het goed is ook gecencureerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik wel maf vind is dat ze de hele tijd zeggen dat ze descreet zullen zijn met eventuele beelden en dat ze rekening houden met gezinnen die kijken en alles duidelijk eerst zullen aankondigen wat ze gaan vertonen blah blah blah. Ondertussen heb ik al aardig wat dode Koerden langs zien komen. Voor dat soort beelden geldt dat niet? Niet dat ik opkijk van een dood lichaam, maar is een dode Koerd minder aanstootgevend/shoquerend dan een dode Saddam Hussein?
Dat zeggen ze ook al een uur langquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:55 schreef Mr_Baus het volgende:
we bring them to you as soon as we're back, stay tuned
hmmm
In nederland is het volgens mij niet gecencureerdquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gaat misschien om het verschil dat je de handeling zelf ziet. Die doorgedraaide Marine die die gewonde irakees vanaf 10 cm afschoot werd als het goed is ook gecencureerd.
wat is in NL wél gecencureerd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In nederland is het volgens mij niet gecencureerd
Blij maken met een dooie saddamquote:Op zaterdag 30 december 2006 05:58 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik verwacht eigenlijk nu geen beelden van de executie, misschien alleen foto's van een dode Saddam Hussein.
Ik sta er echt van te kijken hoe ze daar op CNN urenlang eigenlijk continu door vijf zes zeven verschillende mensen hetzelfde verhaaltje laten vertellen en er mee weg komen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook al een uur lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |