Gisteren werd ik nog uitgebreid door jequote:Op zaterdag 30 december 2006 10:11 schreef PH52 het volgende:
hoi
Klopt, maar ik zag dat je nu al zoveel goeiemorgens naar je hoofd had gekregen, ik denk ik doe voorzichtigquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik nog uitgebreid door je![]()
toen ik online kwam...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zag dat je nu al zoveel goeiemorgens naar je hoofd had gekregen, ik denk ik doe voorzichtig![]()
471 Fleetwood Mac Oh well (Part I) 1969
zucht, waar is de tijd gebleven . . . zwijmel zwijmel
Ik ken het volgens mij niet, misschien als ik het hoor.... Voornemen voor komend jaar: concert van De Dijk bezoeken. Nog steeds niet gebeurd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Neleos het volgende:
Straks Als Het Golft, da's pas een mooi liedje.
Moet je eens doen ja. Concerten van de Dijk zijn tof!quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het volgens mij niet, misschien als ik het hoor.... Voornemen voor komend jaar: concert van De Dijk bezoeken. Nog steeds niet gebeurd.
Begin deze maand waren ze in Enschede, maar toen konden we niet..quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moet je eens doen ja. Concerten van de Dijk zijn tof!
Ohja, ik heb ze volgens mij 3 of 4 jaar geleden gezien, ook in het muziekcentrum.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze in Enschede, maar toen konden we niet..![]()
Ik heb pas die verzamel CD gekocht, en helemaal grijs gedraaid, steengoedquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ze volgens mij 3 of 4 jaar geleden gezien, ook in het muziekcentrum.
Ow die hebben wij volgens mij ook gekocht.. binnenkort toch maar eens gaan luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik heb pas die verzamel CD gekocht, en helemaal grijs gedraaid, steengoed![]()
zou ik zzzzzkkkerrrr doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die hebben wij volgens mij ook gekocht.. binnenkort toch maar eens gaan luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |