Met dat nummer van Vicky Brown wordt toch wel duidelijk dat de stemmers op die nummers vooral moeten worden gezzocht in de hoek van de wat oudere muziekliefhebbers, ms moet Fok volgend jaar maar eens wat meer de lijst onder de aandacht van de jeugd brengen, kijken of de uitslag om te turnen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:30 schreef PH52 het volgende:
490 Hollies The air that I breathe 1974
Prachtig stemmig nummer, al vind ik persoonlijk Bus stop van een nog grotere klasse, maar die staat op 1165 ??.
Als dat betekent dat Mia derin komt, vind ik t primaquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met dat nummer van Vicky Brown wordt toch wel duidelijk dat de stemmers op die nummers vooral moeten worden gezzocht in de hoek van de wat oudere muziekliefhebbers, ms moet Fok volgend jaar maar eens wat meer de lijst onder de aandacht van de jeugd brengen, kijken of de uitslag om te turnen is.
en wat ik mij dan altijd afvraag: wat doen ze nu?quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:42 schreef PH52 het volgende:
487 O.M.D. Maid of Orleans 1982
Orchestral Manoevres in the Dark, later OMD, hoeveel platen zouden die gemaakt hebben , een stuk of veertien ? Joan of Arc , Enola Gay, mooie nummers, een orkest waardig![]()
Goeiemorgen. Het nadeel van nieuwe nummers is dat ze in het recente verleden helemaal grauw gedraaid zijn, en dus als je ze weer tegenkomt dat gevoel van gatverdamme, weeral, al snel terugkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mia derin komt, vind ik t prima
Maar Ik zit niet te wachtne op nirvana in de top 10 ofzo, de verjonging is mi al bezig, met de stijging van nirvanan, peppers erin, one, nothing else matters en clocks in de top 10 etc
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:57 schreef nipeng het volgende:
Let the sun shine.
eerst maar even die storm van komende avond/nacht afwachten.....quote:
De cijfers laten juist een andere ontwikkeling zienquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mia derin komt, vind ik t prima
Maar Ik zit niet te wachtne op nirvana in de top 10 ofzo, de verjonging is mi al bezig, met de stijging van nirvanan, peppers erin, one, nothing else matters en clocks in de top 10 etc
Vind je? Elk jaar sinds 1990 is gestegen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
De cijfers laten juist een andere ontwikkeling zien![]()
zeker, die pik ik gelijk mooi even meequote:Op zaterdag 30 december 2006 09:05 schreef nipeng het volgende:
New Order - Blue monday (1983)
Verrektes goed begin van het uur.
Sorry, je hebt gelijk, ik verwisselde de kolommen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind je? Elk jaar sinds 1990 is gestegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |