Welles.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet wat betreft smilies of PI's.
Nietes! Smilies en PI's hebben niets te maken met wiskunde. Het gaat om een gevoelskwestie.quote:
Ondanks dat de PI en de smilie hetzelfde uitdrukken, is deze post toch oprecht.quote:[]
Jij bent echt zo'n sukkel, hè.!!
Ook oprecht.quote:[]
Ik hou van je, Zhenar.![]()
!!
Generalisatie én op de man spelen! Zet dit maar in je verslag, Buup!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Het is maar weer eens aangetoond: Vlamingen hebben nooit geen weerwoord.
Nooit geen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:13 schreef Bupatih het volgende:
En, oh!!! Een fikse stoot onder de gordel. Het eeuwenoude geruzie tussen de Belgen en de 'Ollanders wordt weer eens voorzien van een nieuwe 'diss'. "Vlamingen hebben nooit geen weerwoord." Zo luidde de felle uitspraak van Lienekien die vergezeld ging van een gemeen lachende PI.
quote:
= altijd.quote:
Zozo, ik kan weinig respect opbrengen om middels een "taalgrapje"*kuch, eigen fout verdoezelen* dat weinig met het huidige onderwerp te maken heeft (quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
= altijd.
Dames en heren, ik dank u voor uw aandacht.![]()
Min maal min is plus, dat heb ik ermee aangetoond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zozo, ik kan weinig respect opbrengen om middels een "taalgrapje"*kuch, eigen fout verdoezelen* dat weinig met het huidige onderwerp te maken heeft de gunst van het publiek te zoeken en te doen alsof je nog gewonnen hebt ook, middels een onterecht gebruik van de.
Wij hadden het over de gevoelskwestie van smilies. Jij zei dat ook smilies deze wiskundige eigenschap hebben. Ik ontkende nooit(!) dat er in de Nederlandse taal geen wiskunde "min maal min is plus" gevallen voorkwamen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Min maal min is plus, dat heb ik ermee aangetoond.![]()
Lastig, hè, dubbele ontkenningen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wij hadden het over de gevoelskwestie van smilies. Jij zei dat ook smilies deze wiskundige eigenschap hebben. Ik ontkende nooit(!) dat er in de Nederlandse taal geen ()wiskunde "min maal min is plus" gevallen voorkwamen.
Aha, je zag hem dan toch.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lastig, hè, dubbele ontkenningen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |