Heb jij dan misschien een mop die swaffelende opaatjes aan elkaar vertellen als ze gaan bungeejumpen vanaf de FEBOquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mop die door autistische tiener boertjes aan elkaar verteld wordt in een keet in Staphorst.
![]()
Ik zat echt serieus te denken om net zoiets te doen, alles 1-1 te laten wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspel.
Done, trouwens.
Ooh godquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij dan misschien een mop die swaffelende opaatjes aan elkaar vertellen als ze gaan bungeejumpen vanaf de FEBO? Want zo'n mop zoek ik nog
!
Niks c/pquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, echt, hè!
Wat een domme (copy&paste) noob.
Dat heeft Jim Carrey nu ook altijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh god![]()
Soms voel ik mij onbegrepen.
Lul niet. Sven begrijpt je hartstikke goed. Geloof mij maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh god![]()
Soms voel ik mij onbegrepen.
Moment. Ik had er net een. Maar het vergt nog wat bijschaafwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij dan misschien een mop die swaffelende opaatjes aan elkaar vertellen als ze gaan bungeejumpen vanaf de FEBO? Want zo'n mop zoek ik nog
!
.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft Jim Carrey nu ook altijd!
Het loopt toch een beetje stuk op het 'swaffelen'. Niks mis met een seksuele handeling tussen twee bungeejumpende opaatjes, maar ik kan weinig met het swaffelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moment. Ik had er net een. Maar het vergt nog wat bijschaafwerk.
Hangen twee opaatjes aan de FEBO terwijl ze elkaar bungeejumpend swaffelen, zegt de een tegen de ander: "Mijn touw geeft niet mee."quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Why the sad face, ey?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hangen twee opaatjes aan de FEBO terwijl ze elkaar bungeejumpend swaffelen, zegt de een tegen de ander: "Mijn touw geeft niet mee."
Zegt de andere: "Harder trekken!"
"AUW"![]()
![]()
!!!@!!!!!!
Óf:
Hangen twee opaatjes aan de FEBO terwijl ze elkaar bungeejumpend swaffelen, zegt de een tegen de ander: "En wat nu?"
Zegt de ander: "Als sla je me dood..."
*PETS*
Nou ja, dat die ene dus de andere doodslaat met z'n ... jeweetwel.
Omdat 'ie niet helemaal uit de verf komt, that is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |