Je hebt morgen ook nogquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef Gremen het volgende:
Hmmm, laatste avond, nog gauw even mijn foto kiezen
werken enzoquote:
Moeilijk he. Ik ben er ook nog steeds niet uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef Gremen het volgende:
Hmmm, laatste avond, nog gauw even mijn foto kiezen
Nee... Het is juist, denk ik, als fotograaf ook belangrijk om kritisch te kunnen kijken naar het werk van andere. Het zal moeilijk worden. Maar dan krijgen in elk geval de 5 beste (per persoon uiteraard) de punten die ze verdienen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef pirke het volgende:
Misschien een idee om bij dit grote aantal inzendingen op 10 foto's te stemmen ipv 5?
Erg mooie en sfeervolle foto.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Gsu het volgende:
Leuke inzendingen tot nu toe!
Dit is mijn inzending, wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Erg mooiquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Gsu het volgende:
[afbeelding]
Heel mooi , wat een sfeerplaat zegquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Gsu het volgende:
[afbeelding]
Dank je!, foto is gemaakt met een canon digitale spiegelreflex en een sigma 12mm lensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg mooi![]()
Waar mee heb je deze geschoten?
Enne, hier van mag je er nog wel meer posten
Doen, doen! Prachtige fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:28 schreef CocaColaLight het volgende:
hmm, ik twijfel nog of ik deze zal insturen:
[afbeelding]
Klopt, is wel binnen, maar op de een of andere manier kreeg ik hem gisteravond niet op de server...quote:
Tofquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Gsu het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die boot persoonlijk fraaier, Anquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:15 schreef An24 het volgende:
Ik denk dat mijn eigen foto toc deze gaat worden, kom er elke keer op terug!
[afbeelding]
Vanavond maar ff posten met de nog drie anderen die weer binnen zijn!![]()
wat is er met die twee ramen aan de hand? Lijkt wel alsof de lijnen niet lekker doorlopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Gsu het volgende:
[afbeelding]
dat zijn nou ouderwetse ramen puckzzz je weet wel die je omhoog kan schuivenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat is er met die twee ramen aan de hand? Lijkt wel alsof de lijnen niet lekker doorlopen
enneh een 'digitale spiegelreflex' is een beetje en understatement he?
heb je nog veel zitten dodgen en burnen?
wel hele mooie sfeerfoto
Prachtigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:24 schreef ChatChewbacca het volgende:
[[url=http://simon.delacourt.co.uk/gallery/image/679/hugethumb]afbeelding][/url]
heb 'm gemaild, hopelijk lukt 't an nog om deze erbij te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |