Ik ook! Ik pak even wat nootjes erbij en dan maar genieten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga de hele nacht naar die mooie OP kijken![]()
Niet gezienquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef peaceman het volgende:
Niemand zegt iets over de bijzonder mooie OP....![]()
Nou, wil je dan een vermelding in het schouderklopjes topic ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef peaceman het volgende:
Niemand zegt iets over de bijzonder mooie OP....![]()
Lekker! Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:18 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik ook! Ik pak even wat nootjes erbij en dan maar genieten.
Doe de muziek uit; kan ik me meer concentreren op die fantastische OP!
Ow meissie.. dit zijn geweldige noten! Chippies heb ik ook nog wel.. ouwe pepernoten van de Sint anyone?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker! Wat heb je in de aanbieding?
Hebbie ook tijgernootjes? Of cashew?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ow meissie.. dit zijn geweldige noten! Chippies heb ik ook nog wel.. ouwe pepernoten van de Sint anyone?
Ik ga zo ook... mijn bijdrage wordt niet meer gewaardeerdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bedje toe. Tot later, in topic 30 ofzo!
Ben zelf erg weg van Splinters en The Partisanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef Djeez het volgende:
Ohja, mooie OP, zelfs 16HP wordt genoemd! Ook een van mijn favorieten, vooral het nummer 'Black soul choir' is helemaal geweldig!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bedje toe. Tot later, in topic 30 ofzo!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dus de volgende OP is niet van jou?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga zo ook... mijn bijdrage wordt niet meer gewaardeerd![]()
Lekker naast Diaan liggen![]()
![]()
Van topicverneuker tot 'best lief' is best een hele stapquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef djenneke het volgende:
Ik heb mama mia's
Om een uur of 7 word ik weer gewekt door een kind van 4quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dus de volgende OP is niet van jou?![]()
Trusten!![]()
Ben je Abba-fanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef djenneke het volgende:
Ik heb mama mia's
Ik als muziekliefhebber kan jouw OP natuuuurlijk waarderen. Maar ik kan je ook geen ongelijk geven wat betreft lekker te gaan slapen hoor. Ik ga zo ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga zo ook... mijn bijdrage wordt niet meer gewaardeerd![]()
Lekker naast Diaan liggen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |