De Rode Draad?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
Goeie morgen
Heeft Huub nou een hoer op bezoek gehad ??? Ik ben een beetje de draad kwijt
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:48 schreef Darklight het volgende:
NL: Waarom hangt Bush er niet naast
Daarmee probeert hij de aandacht van streamers te trekken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
Wat heeft Bart met het woord 'relevant'?
Gisteren werd in elke 3de zin het woord gebruikt door Bart, en nu heeft hij het woord ook al weer 2 keer gebruikt...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:57 schreef Sonique het volgende:
Ik snap trouwens niet waaro Ilona altijd zo'n dikke laag plamuur op haar gezicht heeft zitten. Ze ziet er zo zonder makeup veel jonger en frisser uit.
Of zeg ik nu iets raars?
Wat is die uitslag toch op je wangetjes? Het staat je wel hoor!quote:
Dat zijn gezonde blosjes, zonder laag mace upquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is die uitslag toch op je wangetjes? Het staat je wel hoor!![]()
Kan je weer caps van blote paarden maken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scan wakker worden: Lesley komt om 13.00 uur
Thanks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scan wakker worden: Lesley komt om 13.00 uur
Jij hebt er wel een rood draadje omheen geregen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: Scan, mijn caps zijn toch net zo groot als die van jou ??
Ik met mn rode draad toch weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hebt er wel een rood draadje omheen geregen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |