Ik ookquote:
Zijn de zitplaatsen binnen het decor voor familie of is het wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Het ziet er echt geweldig uit. Deze foto is nog met alleen TL licht. Met alle lampen aan is het echt fantastisch. Ook wij hebben er zin in.
Echt supergaaf, complimenten!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Het ziet er echt geweldig uit. Deze foto is nog met alleen TL licht. Met alle lampen aan is het echt fantastisch. Ook wij hebben er zin in.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
tvs
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zijn de zitplaatsen binnen het decor voor familie of is het wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Ik denk familie. Want bij Idols zaten de familieleden toch ook vooraan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zijn de zitplaatsen binnen het decor voor familie of is het wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Goed stukje, ik ben het eigenlijk met de meeste wel eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:47 schreef BVO het volgende:
Voorbeschouwing in he AD, vorig jaar tipten ze Raffa voor de titel:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article945159.ece
Dorine & Richyquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:52 schreef SpecialGuest het volgende:
De kandidaten over zichzelf en de eerste liveshow.
Ze zijn juist veel te positief over Dorinequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat zijn ze verschrikkelijk positief over Christian.![]()
het is een origineel bedacht decor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:10 schreef Woelli het volgende:
Maar hebben ze dit decor zelf bedacht of is het bijna dezelfde uit Engeland?
Kom zeg, als je Dorine ziet, zie je een échte persoonlijkheid. Christian heeft al zijn uitstraling kwijtgeraakt toen hij hard met zijn neus tegen een muurtje liep ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze zijn juist veel te positief over Dorine.
Mjah, hij heeft inderdaad niet veel persoonlijkheid. Daar moet ie wat aan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:06 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Kom zeg, als je Dorine ziet, zie je een échte persoonlijkheid. Christian heeft al zijn uitstraling kwijtgeraakt toen hij hard met zijn neus tegen een muurtje liep ofzo.
quote:Veel kippenvelmomenten
De laatste ronde van X FACTOR staat voor de deur. De Liveshows komen er aan. Tijd om terug te blikken met jurylid Henkjan Smits.
Hoe verliepen de vorige rondes? Wat vindt hij van zijn laatste drie kandidaten? En hoe kijkt hij uit naar De Liveshows?
De Audities
Het aanbod tijdens de audities was gigantisch, meer dan 10.000 act’s hadden zich aangemeld mee te doen. “Ondanks dat leek het aanbod non-getalenteerden heel groot. Later kom je er achter dat er toch wel talent tussen zit”, aldus Henkjan.
De Confrontatie
Henkjan vertelt enthousiast: “Ik vond het fantastisch om op deze manier de volgende ronde in te gaan. We mochten hem helemaal zelf invullen. Heel anders dan bij Idols, daar was alles al van te voren vastgelegd. Het was een uitdaging om iets te verzinnen en de juiste personen mee te nemen naar De Ultieme Test. Het was echt kicken om alles in te vullen. Je gaat De Confrontatie in met nog heel veel kandidaten, waarvan er toch nog een heleboel moeten afvallen.”
“De laatste kandidaten tijdens De Confrontatie heb ik laten zingen met live-begeleiding. Ook hier deed de één dat beter dan de ander. Ik voelde me echt een kind in een snoepwinkel: zoveel talent zat ertussen. Werdy vond ik bijvoorbeeld ook echt een mooie sound hebben. Maar ik had al zoveel goede.”
Jonge Solisten
“Ik ben echt ontzettend blij met mijn categorie. Maar ik had elke categorie prima gevonden. Elke groep heeft talent. Er wordt nu gedaan alsof Henk de bejaarden heeft en ik de kleuters, terwijl het verschil in leeftijd met de oudste Jonge Solisten en de jongste Oudere Solist maar één jaar is."
De laatste drie
Henkjan heeft uiteindelijk drie kandidaten overgehouden waarmee hij doorgaat naar De Liveshows. Tijdens De Ultieme Test heeft hij een goed beeld gekregen van zijn kandidaten. Hij vertelt wat er goed was en waar zijn kandidaten nog aan moeten werken.
Over Richy: “Richy is heel leuk. In de Studio tijdens De Ultieme Test was hij lekker eigenwijs. Hij gaf aan dat hij het nummer anders wou zingen dan wij bedacht hadden, en dat deed hij heel goed. Veel kippenvelmomenten. Zijn zwakke punt is zijn intonatie. En hij vecht tegen zijn verlegenheid, dat moet hij niet doen. Maak van een nood een deugd en wees jezelf.”
Over Sharon: “Tijdens De Ultieme Test heeft ze een up-tempo nummer gezongen. Dat hebben we expres gedaan omdat we wilden zien hoe ze dat oppakte. Het was geen gemakkelijk nummer, maar ze bracht het heel goed. Het was weer een enorm hoog kippenvelgehalte in de studio. De geluidstechnicus zat er echt met verbazing bij, zo van: doet dit nog auditie?”
Over Christian: “Christian is een emotionele jongen. De laatste dag was het resultaat van een Ultieme Test. Kicken met de band. Christian heeft een gigantisch bereik, maar moet leren het te doceren. Misschien wil hij ook wel iets meer rocker zijn dan hij eigenlijk is.”
De Liveshows
“Daar verheug ik me ontzettend op! Dat is echt de kroon op het werk, de slagroom op de taart. Alleen maar talent. X FACTOR is wel veel tijdrovender, we zijn veel bezig met coachen. Wie uiteindelijk gaat winnen, maakt eigenlijk niet meer zoveel uit. We hebben weer nieuwe talenten ontdekt.”
Begint het nu alquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Nu livebeelden op RTL 4 vanuit de studio!
Wendy achter de schermen bij de jury. Zal wel even vulling tussen de programma's zijn.quote:
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wendy achter de schermen bij de jury. Zal wel even vulling tussen de programma's zijn.
Koeziequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hearts ziet er weer enorm koezie uit..
Ik vind het juist leuker!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er ook klaar voor maar ik merk dat het me toch allemaal minder doet dan Idols op de een of andere manier... enige waar ik nog enigszins symphatie voor heb zijn de dames van Naamloos/Acces (schrijf je dat zo?)
X6, net als de BMWquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er ook klaar voor maar ik merk dat het me toch allemaal minder doet dan Idols op de een of andere manier... enige waar ik nog enigszins symphatie voor heb zijn de dames van Naamloos/Acces (schrijf je dat zo?)
Ik spotte ze inderdaad ook al!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag CDP en Globe al zitten, wat een topplekken.
Wie zijn datquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag CDP en Globe al zitten, wat een topplekken.
mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat ziet het daar GEWELDIG uit in de studio!![]()
ach zoquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Twee users. CrazyDutchPunk en --Globe--.
dat is idd minderquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Henk Jan diskwalificeert Idols even
doe's een plaotje danquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:11 schreef SpecialGuest het volgende:
CDP en Globe komen wel heel duidelijk in beeld steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |