quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Innuendo het volgende:
Zeker een goeie plaat dit. REM is sowieso goed.. vinnik dan.
Ik ben het geloof ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Innuendo het volgende:
Zeker een goeie plaat dit. REM is sowieso goed.. vinnik dan.
Ik ben niet jaloersquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hebben ze in 2005 4 keer live gezien
![]()
Streisččččnd, volgens La Breijquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Djeez het volgende:
Ben ik weer, net ff Top 2000 a GoGo gekeken, de herhaling. Viel tegen. Ze noemden in het begin Radiohead, dat-ie er niet in stond. Toen dacht ik dat Claudia de Breij de lijstduwer voor Radiohead zou zijn, kiest ze voor Barbra Streisand.![]()
Radiohead werd genoemd, terecht! Leo is oke ole ole!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Djeez het volgende:
Ben ik weer, net ff Top 2000 a GoGo gekeken, de herhaling. Viel tegen. Ze noemden in het begin Radiohead, dat-ie er niet in stond. Toen dacht ik dat Claudia de Breij de lijstduwer voor Radiohead zou zijn, kiest ze voor Barbra Streisand.![]()
Rotterdam, Rome, Nijmegen en Werchterquote:
Pffff, spuit 11quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef Innuendo het volgende:
Wat? Staat Radiohead er helemaal niet in? Pff, waar gaat dat henen!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead werd genoemd, terecht! Leo is oke ole ole!
Tja dan ken je Claudia niet goed genoeg
Is Barbra ook al pot dan ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead werd genoemd, terecht! Leo is oke ole ole!
Tja dan ken je Claudia niet goed genoeg
Ik begin verliefd op je te worden....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef Innuendo het volgende:
Wat? Staat Radiohead er helemaal niet in? Pff, waar gaat dat henen!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef Djeez het volgende:
Het w88 is weer op Maggie McNeal zie ik.
Ja in november alquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken
Had je ze gemaild...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |