Klopt. Maar na Pinkpop 2001 was ik volledig om!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor!Alleen je moet er echt even voor gaan zitten he
![]()
Mwah vind ik niet... qua hele albums misschien, maar op beide albums daarna staan toch nog geniale liedjes...quote:
10 januariiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Groot gelijk... tot wanneer heb je vakantie?
Ik heb geen vakantie, maar ben nog ziek thuis...![]()
tja, moet eigenlijk ook bekennen dat ik Kid-A al niet meer echt bestudeerd heb. Was een beetje Radiohead-moe denk ik. Hun concert is Ahoy staat wel nog steeds in mijn top 3quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet... qua hele albums misschien, maar op beide albums daarna staan toch nog geniale liedjes...
Ik heb ze 4 keer live gezien en die staan alle 4 in mijn top 10 concerten ooit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, moet eigenlijk ook bekennen dat ik Kid-A al niet meer echt bestudeert heb. Was een beetje Radiohead-moe denk ik. Hun concert is Ahoy staat wel nog steeds in mijn top 3
Was je ook bij die laatste in de HMH geweest?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb ze 4 keer live gezien en die staan alle 4 in mijn top 10 concerten ooit.
behalve Ahoy heb ik ze ook wel op Pinkpop en Werchter gezienquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb ze 4 keer live gezien en die staan alle 4 in mijn top 10 concerten ooit.
Ja!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Was je ook bij die laatste in de HMH geweest?
Ik niet.. Openen met You and Whose army, briljant!!!quote:Die vond ik persoonlijk namelijk iets tegenvallen.
Nietus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar is Maggieeee! Whiiiii!
Terug naar de kust...zwijmel![]()
Precies, ik heb de CD's Pablo honey, the Bends en OK Computer, de rest vond ik de moeite van het aanschaffen niet waard. Vooral de stijl van 'the Bends' moeten ze weer naar teruggaan, 'Street spirit' is mijn all time favourit!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:44 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Jah! Ik kan niet wachten. Wat mij betreft mogen ze wel weer eens wat meer teruggaan naar hun beginperiode.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nietus.
Gaan Green Day en Maggie wel samen?
Kid A is een album waar je aan moet wennen, maar als je er door gegrepen wordt ben je verloren voor altijd...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, ik heb de CD's Pablo honey, the Bends en OK Computer, de rest vond ik de moeite van het aanschaffen niet waard. Vooral de stijl van 'the Bends' moeten ze weer naar teruggaan, 'Street spirit' is mijn all time favourit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |