Ik ben wel benieuwd, maar hij zit wel op een vervelende tijd. Alle leuke tv-programma's zijn ook al vanavond...quote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef Dandelion het volgende:
vast allemaal al gezien:
FOK!ker maakt jaarmix voor 3FM
ok en wat is het politiek correcte element?quote:Op zondag 31 december 2006 17:23 schreef Zuignapje het volgende:
Irri Eddy en kakkerTessel in Oeroezgan, allemaal lekker politiek correct schapenslachten en meehuilen
Wat een onzin. Het is één weekje per jaar Serious Request.quote:Op zondag 31 december 2006 19:13 schreef Zuignapje het volgende:
dat gekokketteer met goede doelen en maatschappelijke betrokkenheid. Begrijp me niet verkeerd, ik steun ook diverse doelen en niet te kinderachtig, maar 3 FM doet aan overkill. zeg je er wat van, dan ben je zelf ondankbaar en aso, geef mij maar een onvervalste lekkere freaknacht, voor muziek zet ik immers de radio aan.
Klinkt zoals altijd weer erg goed, echt genieten geblazen.quote:Op zondag 31 december 2006 20:07 schreef Toad het volgende:
En DJ Sandstorm is nu bezig...
onzin. uruzgan fm is al maanden bezig en dit heeft dus niets met overkill te maken.quote:Op zondag 31 december 2006 19:13 schreef Zuignapje het volgende:
dat gekokketteer met goede doelen en maatschappelijke betrokkenheid. Begrijp me niet verkeerd, ik steun ook diverse doelen en niet te kinderachtig, maar 3 FM doet aan overkill. zeg je er wat van, dan ben je zelf ondankbaar en aso, geef mij maar een onvervalste lekkere freaknacht, voor muziek zet ik immers de radio aan.
Idd, ik heb daar ook al zitten zoeken/F5-enquote:Op zondag 31 december 2006 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Zal binnenkort wel op deze site verschijnen. De tracklist (ff scrollen) staat ook op de djsandstrom site.
Ja volgens mij wel... alleen Veenstra Veenstra draait dan nog overuren ipv Gielquote:Op maandag 1 januari 2007 15:30 schreef Dos37 het volgende:
Morgen is iedereen er zo'n beetje weer ofniet?
behalve Giel.
Ah, Corne Klein met de Mega Top50. Klein is niet bepaald mijn favoriete DJ.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Iemand aan het luisteren nu? Het is volgens mij weer een lijstje
geen idee eigenlijk. Weet alleen dat Giel er niet is.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:30 schreef Dos37 het volgende:
Morgen is iedereen er zo'n beetje weer ofniet?
behalve Giel.
Die is net als die vreselijke Daniel Dekker veel te oud voor 3FM...quote:Op maandag 1 januari 2007 15:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ah, Corne Klein met de Mega Top50. Klein is niet bepaald mijn favoriete DJ.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:03 schreef washandje het volgende:
Jaarmix. Bedankt publieke omroep voor het gratis illegaal verspreiden van muziek
Goed topicquote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Edit:
Ik heb hem ook maar even hier gedropt:
Nee ik ben DJ Sandstorm van 3-FM niet
Met Tessel in Burqa...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef Againzender het volgende:
Eddy op RTL4 nu
was zij dat?quote:
Is het ookquote:Op maandag 1 januari 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Heeft iemand caps?![]()
Klinkt trouwens als een erg goed liedje de Dead 60s - Riot Radio.
Heb het hele nummer even beluisterd en het klinkt inderdaad erg goed!quote:
we hebben hier op kantoor continu 3FM aanstaan, dus wees niet bang hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu de Fratellis!! TATATATATATATAAAAAAA![]()
niemand nu ook aan het luisteren??
Ik begon me al zorgen te maken!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
we hebben hier op kantoor continu 3FM aanstaan, dus wees niet bang hoor
Het is toch de nieuwe megahit?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu de Fratellis!! TATATATATATATAAAAAAA![]()
niemand nu ook aan het luisteren??
Mwoah, vindt het altijd wel een aardig programma voor tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
en nu mijnfavoriet
op de radio.
Claudia
de
Breij
. Doos, ga toch lekker terug het theater in en vervuil de ether niet
.
Denk Als Henk was ook altijd leuk op yorin fmquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, vindt het altijd wel een aardig programma voor tijdens de lunch.
Coen&Sander boeit mij ook nog niet echt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:06 schreef Remzz het volgende:
Vind echt alle 3FM programma's leuk die iedereen hier niets vind
Claudia d'r op, Zoeyzo en het huis van de heer luister ik echt elke week. Terwijl ik Met Michiel en bijvoorbeeld de Coen en Sander show een stuk minder interessant vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |