Ik zal het nog eens een kans geven, zo doordeweeks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef evert het volgende:
want Paul in vrije rol zoals vanavond is geweldig!

Ja, heel duidelijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde ik nou net weer het Fok! forum genoemd worden?

Jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde ik nou net weer het Fok! forum genoemd worden?

Al een paar keer vandaag (gisteren)quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef borisz het volgende:
hee Veenstra maakt reclame voor Fok!

quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk. Met een wegwijzer naar het FTV-subforum
.
ooh, dat is wel cool! was even paracetamol aan het zoeken en in de verte hoorde ik de naam Fok! forum vallen.quote:

Krijg je hoofdpijn van Veenstra Veenstra?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh, dat is wel cool! was even paracetamol aan het zoeken en in de verte hoorde ik de naam Fok! forum vallen.

heb gister niet geluisterd, zat in het beeld en geluid experiencequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al een paar keer vandaag (gisteren).

alleen vandaag (gisteren) al 2 topics vol over 3fmquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef borisz het volgende:
[..]
heb gister niet geluisterd, zat in het beeld en geluid experience![]()

Dat zal vast de beruchte 3VOOR12-hoofdpijn zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Krijg je hoofdpijn van Veenstra Veenstra?

Sja, over smaak valt dan weer niet te twisten blijkt maar weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Michiel, is jouw muzieksmaak nou zo beperkt dat je zo'n wanhopig slecht nummer als Rudebox van Robbie Williams in jouw top 50 moet opnemen?
Sorry, maar dat is echt een schijtnummer zeg. Jezus dat 'gerap' van Robbie is meer van het niveau lik-me-vestje.

quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal vast de beruchte 3VOOR12-hoofdpijn zijn.
Heb ik zelf ook weleens last van (sommige avonden dan).

Ooh zeker niet hoor, ik zou haast zeggen integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Krijg je hoofdpijn van Veenstra Veenstra?

de bekende 3fm platen mag je van mij part schrappenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sja, over smaak valt dan weer niet te twisten blijkt maar weerVind het echt een rete-goed nummer met extreem catchy refrein. Maar wellicht skip ik 'm, er komt nog een andere Robbie zo!

Meer Nizlopi en The Feeling (Love It When You Callquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
de bekende 3fm platen mag je van mij part schrappenen dan bedoel ik onder andere chasing cars en she moves in her own way
![]()

En ja, daar ben jequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Michiel, is jouw muzieksmaak nou zo beperkt dat je zo'n wanhopig slecht nummer als Rudebox van Robbie Williams in jouw top 50 moet opnemen?
Sorry, maar dat is echt een schijtnummer zeg. Jezus dat 'gerap' van Robbie is meer van het niveau lik-me-vestje.

Doet 3FM moeite om een artiest naar Nederland te halen? Bij spotjes als '3FM zorgt ervoor dat .... naar Nederland komt!' en '3FM haalt ... naar Nederland!' heb ik altijd het idee dat 3FM dokt om dat te mogen roepen en dat het dan ook wel zo'n beetje ophoudt qua actie. Alsof een artiest niet was gekomen als 3FM niet had bestaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef Toad het volgende:
Wel Mayer's Heart of Life en Slow dancing in a burning room draaien hè! Er valt nog veel 'zendingswerk' te doen wat John Mayer betreft in Nederland! Over Mayer gesproken... is 3FM op dit moment bezig met hem misschien in het voorjaar naar HMH te halen?

quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedankt dat je mij even noemt, heb ik ook even mijn 20 seconds of fame.

Je weet zelf de podcast te vinden om het moment te bewaren voor je nageslacht?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Bedankt dat je mij even noemt, heb ik ook even mijn 20 seconds of fame.

Dat lijkt me niet nodig. Het is volstrekte onzin dat 3FM artiesten boekt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
*dekking zoekt*

Logisch, de chatters liggen daar een beetje snel te zijn en wij blijven lekker hier plakken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:25 schreef broer het volgende:
Ondertussen trekt al die reclame nog niet veel nieuwe mensen naar de slowchat.

quote:

Zat ik ook in, geloof ik. Misschien dat Michiel een tipje van de sluier kan oplichtenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef Toad het volgende:
[..]Ik herinner me nog een discussie in het Damien Rice topic hierover. Ik zou het niet weten. Wellicht Michiel wel?

Ik zit hier dan ook prima. En ach, ik ken toch vrijwel niemand die hier post, dus ik zie ook niet of iemand nieuw is of niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef Sirolf het volgende:
Logisch, de chatters blijven gewoon snel als het licht te zijn en wij blijven lekker hier plakken.

quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:28 schreef Dos37 het volgende:
Die Michiel doet ook alles bij 3FM. Chappeau Chappeau

Een sexperiment met wat badeenden bedoel je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:30 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zit Michiel in de studio allemaal geheime dingen te doen. Die cam blijft maar op zwart.

Hehehe, dat zijn weer jouw woorden hè.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een sexperiment met wat badeenden bedoel je?

Dat vroeg ik ook al. En kennelijk wordt er naar ons geluisterd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:36 schreef Toad het volgende:
Paniek bij de disco mag Michiel wel overslaan straks.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |