Helemaal niet.quote:Op zondag 31 december 2006 06:14 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk. Maar het is wel slecht met Nederland als dit alle prijzen heeft gewonnen.
Dat is echt gelul van de bovenste plank.quote:Op zondag 31 december 2006 06:14 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk. Maar het is wel slecht met Nederland als dit alle prijzen heeft gewonnen.
Jaaaaaa!quote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond de grap over Hans Teeuwen geweldig!
Cabaret vind ik tegenwoordig beter dan ooit. 'Vroeger' was alleen Herman Finkers echt grappig, de rest is over het algemeen erg oubollig en saai.quote:Op zondag 31 december 2006 12:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is echt gelul van de bovenste plank.
Ik heb gister niet gezien, maar toen ik de show in Utreg zag stond iemand op uit het publiek die luid protesteerde en boos de zaal uit liep.quote:Op zondag 31 december 2006 09:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb hem ook gezien. Hij was meesterlijk. Heb het meest gelachen met dat Jezusbeeld en de opmerking er achteraan: Kijk dat is nou zo leuk, hè, dat wij onze profeet gewoon belachelijk kunnen maken.
Helemaal raak.
Gisteren was dat niet zo. Dus was niet in scene gezet denk ik.quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb gister niet gezien, maar toen ik de show in Utreg zag stond iemand op uit het publiek die luid protesteerde en boos de zaal uit liep.
Op zich was ik wel geintresseerd of dat in scene was gezet...
en die zijn toch best leuk hoor, was er eergister bij in de Kleine Komedie.quote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Vermakelijke show hoor.
Vanavond sla ik over, ik heb iets tegen die Lebbis & Jansen.
Ik vind het andersom.quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cabaret vind ik tegenwoordig beter dan ooit. 'Vroeger' was alleen Herman Finkers echt grappig, de rest is over het algemeen erg oubollig en saai.
Nee, van die losers heb je altijd. Want eigenlijk sta je dan alleen zelf voor de zaal voor lul.quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb gister niet gezien, maar toen ik de show in Utreg zag stond iemand op uit het publiek die luid protesteerde en boos de zaal uit liep.
Op zich was ik wel geintresseerd of dat in scene was gezet...
Vanavond op SBS Guido Weijers ookquote:Op zondag 31 december 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Vermakelijke show hoor.
Vanavond sla ik over, ik heb iets tegen die Lebbis & Jansen.
Kanker patientquote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vond de grap over Hans Teeuwen geweldig!
Die indruk had ik toen ook al. Maar wist heet niet zeker. Wel ardig in contrasst met de boodschap van TMquote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gisteren was dat niet zo. Dus was niet in scene gezet denk ik.
Nee, joepie.quote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Vanavond op SBS Guido Weijers ook
Ik vraag me af hoe actueel Lebbis en Jansen zijn, dus of ze de verhanging van ene S. H. nog hebben meegenomen. Maar dat zien we pas vanavond.quote:Op zondag 31 december 2006 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en die zijn toch best leuk hoor, was er eergister bij in de Kleine Komedie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |