"laat ik even een nieuw topic openen", gok ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij raadt nooit wat ik nu denk..
Ik zou daarvoor gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
en anders heeft het waarschijnlijk iets met "mcDavid", "dood" en "bloederig" te maken.
Je leven, voor nu even.quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben er ook weer...
Ik zal mijn leven beteren en vanaf nu niet meer onzinnig posten![]()
(en dat in onzin)
Palmquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je leven, voor nu even.
[..]
Welkom!
Bier?
Je Opa was stiekem een smurf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
waarom komt er knalblauw snot uit mijn neus?
Gelukkig, dan heeft het iig niet met die blauwe spuitverf te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je Opa was stiekem een smurf.
Whehehehe!quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:45 schreef mcDavid het volgende:
Of ik 2 januari om 4 uur 's ochtens in Leiden kon zijn...
Achossie... *warme kruik op hoofd legt..quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:24 schreef cerror het volgende:
Big ass kater.
Moet je vooral doen als'ie koppijn heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achossie... *warme kruik op hoofd legt..
Ja hey ik heb nooit een kater gehadquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je vooral doen als'ie koppijn heeft
Ik krijg het er helemaal warm van!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:37 schreef Bizznitch het volgende:
Goeiemiddag! Ik ben er ook weer nou wat leuk wat leuk ja dolletjes.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:59 schreef Sight_key het volgende:
*Respecteert.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Respect my mini-donuts..
*geeft bierquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil bier/champagne. En frituur/appelflappen.
Morgenavond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil bier/champagne. En frituur/appelflappen.
Vandaag een balansdag. Yeah rightquote:
De hele avond/nacht.quote:
Dat bedoel ikquote:
Ik snap ook niet helemaal dat mensen dan wachten tot 00.00 uur met champagne drinken, dus dit jaar start ik een soort van nieuwe traditie in m'n eigen flatje.quote:
Precies. Lampen van het dak schieten kan heel de avond al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat mensen dan wachten tot 00.00 uur met champagne drinken, dus dit jaar start ik een soort van nieuwe traditie in m'n eigen flatje.
Voor vanavond heb ik wat. Morgenavond laat ik voor me koken. En maandag is nog te ver weg om me druk over te makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik was dan wel weer zo in de ban van het kopen van champagne en hapjes-zooi dat ik heel erg ben vergeten om avondeten te kopen en daar heb ik nu geen zin meer in. Dat wordt een weekend tosties eten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat wordt een weekend tosties oliebollen eten.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik krijg het er helemaal warm van!
Oeh.. Bizje toch.. koel je maar aan mij...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. Bizje toch.. koel je maar aan mij...
* Bizznitch aan janetje vastklampt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. Bizje toch.. koel je maar aan mij...
*Tal beetpakt..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
* Bizznitch aan janetje vastklampt.
Niet jij, mafkees.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
zeg maar nee dan krijg je er 2
,
!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Mokster het volgende:
Ik wacht op mijn online bestelde pizza, terwijl ik ongeveer 500 m. van de New York Pizza vandaan woon. Maar ik heb geen zin in wind en regen.
Oeh... back to the good old GGT-days?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Bizznitch het volgende:
* Bizznitch aan janetje vastklampt.
Ok..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan spring ik er wel op een onverwacht moment tussen.
Dan pak ik de camera.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Janetje het volgende:
Ok..![]()
Biz.. pak jij de haarlak.. pak ik m'n aansteker.
Ah. Zal ik het dan maar completeren door Moks te pakken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
...pak ik janetje.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef JDude het volgende:
Ah. Zal ik het dan maar completeren door Moks te pakken?
Húú nee, straks sta ik ergens op internetquote:
Pak ik McD bij z'n strot.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
...pak ik janetje.
Prrrrrquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Tal beetpakt..
Rustig maar hoor *door haar kroelt
Those were the daysquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... back to the good old GGT-days?
Okquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok..![]()
Biz.. pak jij de haarlak.. pak ik m'n aansteker.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef Mokster het volgende:
Ik wacht op mijn online bestelde pizza, terwijl ik ongeveer 500 m. van de New York Pizza vandaan woon. Maar ik had geen zin in wind en regen.
Ach we zetten 'm gewoon op straat en sturen 'm in de richting van de sloot.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Iemand de brandweer al gebeld?
Zeg!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef JDude het volgende:
Ah. Zal ik het dan maar completeren door Moks te pakken?
Die al 3 jaar droog staatquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach we zetten 'm gewoon op straat en sturen 'm in de richting van de sloot.
Opgelost.
Past goed bij 'm dan.quote:
Wat een ongeloofwaardig protestquote:
Je typt me de woorden uit m'n vingers..quote:
quote:
Royal Flush. Ik win.quote:Op zondag 31 december 2006 01:31 schreef rompompom het volgende:
Spade.
Oeh das veelquote:Op zondag 31 december 2006 12:34 schreef mcDavid het volgende:
Oliebollen tellen ook als frituur he?
we staan op 120 nu.
quote:
Hmm.. das waar..quote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef cerror het volgende:
Plakken.
Stukken beter.quote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. das waar..
Gooi taksi over elkaar en ga onder douche seks hebben..
Zo goed?
Fietsband?quote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef cerror het volgende:
Plakken.
Nou jongens.. bij deze.quote:
De teller is zojuist gestopt, op 140 oliebollen en 46 appelbeignetsquote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oeh das veel! ik heb maar 2 pakken in huis gehaald
.
Ik doe mee!quote:Op zondag 31 december 2006 15:58 schreef Misstique het volgende:
Ik wens jullie allemaal alvast een goede jaarwisseling..
Ik ookquote:
hmm janetje is ook niet helemaal lekker zo te zien....quote:Op zondag 31 december 2006 16:30 schreef Janetje het volgende:
Ja, ook mcd
Wel toch?quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
hmm janetje is ook niet helemaal lekker zo te zien....
Ai, toch wel klotequote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
En zo ligt je pa op oudjaarsdag in het ziekenhuis....
nouja.. wel beter... hij is al ruim een week ziek..
Wat naar. Heel veel sterkte.quote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef mcDavid het volgende:
Hij heeft een tumor in zijn hoofd... dinsdag gaan ze bekijken of er uberhaupt nog wat aan gedaan kan worden....
Thnx, janetje, gonna need it this time!
en de rest allemaal een beter nieuw jaar toegewenst!
Tyfus, lekker beginquote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef mcDavid het volgende:
Hij heeft een tumor in zijn hoofd... dinsdag gaan ze bekijken of er uberhaupt nog wat aan gedaan kan worden....
*Knuffelt mcD...quote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef mcDavid het volgende:
Er kan dus iets aan gedaan worden?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
Whoei pa is weer thuis! Maandag gaan ze al opereren en tot die tijd mag hij gewoon hier zijn!
Nouja, ze gaan kijken hoeveel ze weg kunnen halen. Maar hij is i.i.g. nog niet opgegeven, dus dat is gunstig!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er kan dus iets aan gedaan worden?.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
Whoei pa is weer thuis! Maandag gaan ze al opereren en tot die tijd mag hij gewoon hier zijn!
Ik zou zeggen non-stop frituur aan en bier bij het ontbijt, tot maandagquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef mcDavid het volgende:
Oh en hou het een beetje on-topic, het gaat nog steeds over bier, frituur en tieten he
Dat is goed nieuws mcD.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nouja, ze gaan kijken hoeveel ze weg kunnen halen. Maar hij is i.i.g. nog niet opgegeven, dus dat is gunstig!
Mijn partij van 60 mini-loempia's is er bijna doorheenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen non-stop frituur aan en bier bij het ontbijt, tot maandag
Zo kan je het ook benaderenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn partij van 60 mini-loempia's is er bijna doorheen![]()
Overigens gaan ze vrijdag vast een plattegrond maken van zijn hersens zodat ze weten waar ze moeten boren.
Hij helemaal blij dattie eindelijk bewijs heeft dat er geen zaagsel inzit![]()
*checktquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Check m'n nieuwe mp3-speler.
Kijk! Dát zijn de betere berichten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef mcDavid het volgende:
Nouja, ze gaan kijken hoeveel ze weg kunnen halen. Maar hij is i.i.g. nog niet opgegeven, dus dat is gunstig!
Repesct..quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Bevalt ie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Of dat er iemand bij je komt zitten die 'fijn' een gesprek met je aanknooptquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bevalt ie?
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor een mp3-speler, omdat ik vanaf binnenkort met de trein ga forenzen naar mijn werk. Geen zin om 's morgens vroeg de gesprekken van andere mensen te moeten aanhoren...
Vooral dat laatste kost mij 's morgens vroeg geen enkele moeite!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:58 schreef rompompom het volgende:
Of dat er iemand bij je komt zitten die 'fijn' een gesprek met je aanknoopt
Muziek en chagrijnig kijken doen wonderen
Ik twijfelde er ook geen seconde aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vooral dat laatste kost mij 's morgens vroeg geen enkele moeite!
Mooi ding, hoeveel gig?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg de mijne van mijn pappie, 20GBquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef mcDavid het volgende:
Weet je wat het probleem is met al die MP3-spelers?
óf ze hebben zo weinig geheugen dat er nét níéts op past, of ze zijn gelijk zo tyfusduur.
Precies. Alles wat in mijn budget zou passen zijn van die flash-dingen van max. 512 MB ofzo... Misschien ergens 2 gb, maar ook dat vind ik niet genoeg. Ik wil toch minstens een groot deel van mijn muziek bij me kunnen hebben, dus dan zou ik nog liever een (mp3-)discman hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kreeg de mijne van mijn pappie, 20GB. Maargoed, het ligt er maar net aan wat je duur vindt. Degelijke kleine MP3-spelers zijn ook niet goedkoop, een iPod 1gb is geloof ik over de ¤100, maar voor minder dan ¤200 zul je geen MP3-speler met HDD (en dus >20gb) vinden.
Dan wordt het écht even doorsparen ben ik bang.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Alles wat in mijn budget zou passen zijn van die flash-dingen van max. 512 MB ofzo... Misschien ergens 2 gb, maar ook dat vind ik niet genoeg. Ik wil toch minstens een groot deel van mijn muziek bij me kunnen hebben, dus dan zou ik nog liever een (mp3-)discman hebben.
Ja of genoegen nemen met een tijdschriftje en een krantje!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan wordt het écht even doorsparen ben ik bang.
Of je koopt die niet meer en spaartquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja of genoegen nemen met een tijdschriftje en een krantje!
Die koop je niet, die vind je in de trein!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of je koopt die niet meer en spaart.
Uw wens... Een echte bitchfight!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
Waar is iedereen verdulle! Ik verveel me en wens vermaakt te worden!
Dan verkoop je zequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die koop je niet, die vind je in de trein!
Mooi aantalquote:
Ik dacht dat jij zonodig moest slapen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:41 schreef Bizznitch het volgende:
Mijn mp3 speler heeft 1 gig en ik vind het meer dan genoeg!
Ik zit net aan 9GB, te groot voor een 8gb, maar te weinig voor eentje van 20 eigenlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi aantal20 Krijg ik met al m'n cd's op (voor het grootste gedeelte) 320 kbps niet eens vol, zinloze poep
Je kan vast wel één gig vinden aan iets minder leuke nummers dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zit net aan 9GB, te groot voor een 8gb, maar te weinig voor eentje van 20 eigenlijk.
Mijn pils is niet dood.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:16 schreef Janetje het volgende:
Dood.
Ik wel.quote:
Tof.quote:
Ja he?quote:
Nouja, als iemand je nu ice-tea geeft begin je niet te stuiteren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja he?
Ach bleek was ik toch al dus er verandert weinig.
Goed plan!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:15 schreef cerror het volgende:
Pils?
Tenzij je m'n hoofd eraf hakt, alle vaatjes, oren, mond, neus, ogen afplakt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouja, als iemand je nu ice-tea geeft begin je niet te stuiteren.
Je tetvet zal stuiteren ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tenzij je m'n hoofd eraf hakt, alle vaatjes, oren, mond, neus, ogen afplakt..
Vervolgens door blijft gieten tot er echt niks meer bij kan.. en dan nog wat meer.. een kurk in dat gietgaatje gooit en dan een gat in m'n hersenpan boort..
Dan stuiter ik door de druk van de ijsthee op m'n hersenpan.
Bij J.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:31 schreef JDude het volgende:
Tetten? Waar?
Ik had het alleen over m'n hoofd..quote:
Hallo J.quote:
Je meent hetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:31 schreef JDude het volgende:
2 dagen isolement doen rare dingen met je.
Hallo JD.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik at friet.
En geen bier want dat mag je nog niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik at friet.
Eet jij vaak bier?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
En geen bier want dat mag je nog niet.
En ja dat rijmde...
Als ik genoeg op heb beginnen mijn kaken wel rare bewegingen te maken ja.quote:
Ik at bier, wij atten bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:36 schreef JDude het volgende:
Toch lijkt me bier atten beter. En gemakkelijker.
Wat de hel zijn deren dan?quote:
U hebt gezocht op atten:quote:
Deren.. dieren.. frikandellen/kroketten en ander frituursel dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat de hel zijn deren dan?
Attenderen, je weets.
Dat komt omdat het officiele woord "adten" is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
U hebt gezocht op atten:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies..
U hebt gezocht op adten:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat het officiele woord "adten" is.
Studentenwoord.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
U hebt gezocht op adten:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
En dat zal ook niet in de van Dale staan.quote:
Context:quote:Adten/atten; een biertje adten/atten, je glas in een teug opdrinken, komt van Ad fundum; tot op de bodem
quote:Als iemand werpt één of beide dobbelstenen op de grond laat vallen. Als iemand niet oplet en niet door heeft dat hij aan de beurt is. In alle gevallen is de sanctie hetzelfde: adten.
Stoer :þ.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef JDude het volgende:
And now for something completely uninteresting:
Dit is post Achtienduizendachthonderdachtentachtig.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:02 schreef cerror het volgende:
minder bier.
25902quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef cerror het volgende:
Mijn 47078e post.... Dang.... best nog wel veel eigenlijk.
Ik kan dus ook niet hoofdrekenen.quote:
OK.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef JDude het volgende:
Drie talen in 1 post mikken ook.
Arme minderjarige ziel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga dromen over bier.
Je moet niet dromen over bier.quote:
Yup, en hij is een Jamaï look-a-like.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef JDude het volgende:
En dan nog minder newbie zijn dan ik ook. Hij was 11 toen'ie registreerde?
Precies! Pils!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je moet niet dromen over bier.
Je moet het zuipen om vervolgens in een alcoholroes te dromen dat je je kater wegzuipt met bier.
Ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef JDude het volgende:
En dan nog minder newbie zijn dan ik ook. Hij was 11 toen'ie registreerde?
Niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, en hij is een Jamaï look-a-like.
[..]
Precies! Pils!
Bierquote:
Sorry... nog echt wel.quote:
Daar lijk je heulig niet opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry... nog echt wel.
Maar hey, ze noemen mij altijd Guus Meeuwis.
Onder de gordel niet neen. (hoop ik)quote:
Daar heb ik geen vergelijkingsmateriaal van..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Onder de gordel niet neen. (hoop ik)
Maar m'n harses wel, tenzij ik m'n lange haar behoudt.
Que?quote:
BRAND!quote:
*rentquote:
Pics hoef ik natuurlijk niet te vragen, die staan op je telefoon.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:32 schreef Mokster het volgende:
Húúúúúúú!
Alcohol is slecht.
Ik ben mn telefoon kwijt verdulle.
En kotsen in de trein is niet sjiek.
En die telefoon is in het bezit van een collega hoor ik zojuist...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:11 schreef rompompom het volgende:
Pics hoef ik natuurlijk niet te vragen, die staan op je telefoon.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry... nog echt wel.
Maar hey, ze noemen mij altijd Guus Meeuwis.
quote:
Hij heeft een lange lere jas en een zonnebril?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
ik ga over een half uurtje naar de kapper en mijn pa ziet eruit alsof hij zó uit de matrix komt
Hij heeft allemaal pluggen op zijn hoofdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij heeft een lange lere jas en een zonnebril?
Of is hij naakt kaal en slijmerig?
Geef je een kopie van de kaart die daar uit voortkomt aan je moeder? "Kijk, ik heb dus echt bijna geen spraakcentrum, daarom zeg ik zo weinig!"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
Alleen klikken als je zeker weet dat je het wilt zien:
http://xs411.xs.to/xs411/07015/IMG_0065a.JPG
Vochtigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:16 schreef cerror het volgende:
Wuu. Zulks. Weer.
Cool.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij heeft allemaal pluggen op zijn hoofd
Inderdaad net the matrix.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
Alleen klikken als je zeker weet dat je het wilt zien:
http://xs411.xs.to/xs411/07015/IMG_0065a.JPG
neh, wel wat gebrabbel uit het EZ Aquarii Stelsel, maar dat verstaat hij toch niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad net the matrix.
Ontvangt het HD-TV?
[/foute grap]
Nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik het doen?
Met wie?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:11 schreef mcDavid het volgende:
Neuken dan?
Oh.quote:
Ach als ik toch mag kiezen tussen seks met jou en geexecuteerd worden zou ik het mes zelf al in m'n halsslagader zetten en iemand anders vragen 'm even ee paar keer om te draaien.quote:
Persoonlijk dacht ik aan een roestig bot mes, maar bij nader inzien is dit ook wel een idee ja!quote:
Hier even op inhakend vond ik het uiterst frappant dat juist met de feestdagen de Mach3-mesjes steeds uitverkocht waren bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef Janetje het volgende:
Ach als ik toch mag kiezen tussen seks met jou en geexecuteerd worden zou ik het mes zelf al in m'n halsslagader zetten en iemand anders vragen 'm even ee paar keer om te draaien.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier even op inhakend vond ik het uiterst frappant dat juist met de feestdagen de Mach3-mesjes steeds uitverkocht waren bij de Jumbo.
Ik vind het eerder frappant dat jij blijkbaar scheermesjes hebt lopen shoppen met de feestdagen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier even op inhakend vond ik het uiterst frappant dat juist met de feestdagen de Mach3-mesjes steeds uitverkocht waren bij de Jumbo.
Wedden van nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach als ik toch mag kiezen tussen seks met jou en geexecuteerd worden zou ik het mes zelf al in m'n halsslagader zetten en iemand anders vragen 'm even ee paar keer om te draaien.
Gooi jij altijd je geld weg?quote:
quote:
Wat ben jij blij me te zienquote:
Mwah.. je bent al zo lang niet langs gehopt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat ben jij blij me te zien.
. J.
. J.
. J.
. J.
. J.
. J.
. J.
*Vlot babbelt..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:08 schreef JDude het volgende:
En vlotter! Dit deel loopt bijkans sinds november 2006!
Whehehehe..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is jammer dat het een onrealistische keus is, anders had ik het graag willen proberen!
Ja, ik post inderdaad zeer weinig, ik beslis elke keer dat ik meer moet posten maar vergeet het dan weer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. je bent al zo lang niet langs gehopt...
BeF moet weer voller
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat die onderste in de OP moet..
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat die onderste in de OP moet..
Ook ik vind dat.quote:
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:28 schreef Janetje het volgende:
cerror is uitgesloten
Hahaha.. lees eens een post of 5 hierboven..quote:
Wie is de jury?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:22 schreef Janetje het volgende:
BeF wedstrijdje
Of hij mag meedoen en wint. Dan hebben we een toffe comic in de op gok ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:28 schreef Janetje het volgende:
cerror is uitgesloten
Ik en ehh... nog iemand.quote:
En wie de ontvangende partij?quote:
Neen.. je moet meedoen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef cerror het volgende:
Pfrt. Ik laat het wel.
Nu bier halen, später.
Eerst bier laten halen en opdrinken, dan laten meedoen. Dan win ik nog niet, maar ziet het er minder als verliezen uit.quote:
Zijn wij samen jury 8)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
Ik ben wel jury.
Mond op mond reclame.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zijn wij samen jury 8)
Maar hoe krijgen we meer mensen het duistere BeF in?
En dan niet van die enge kutnewbies..
Dat stuk wat net voor de 2e minuut begint is tof.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef cerror het volgende:
Whehehehehehe, check http://myspace.com/rugkut en dan het nummer "bier".
WTF1337H4X!!! BIER!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef OMGWTFBBQnetje het volgende:
OMGWTFBBQ, een reeks over bier.
Modplug tracker, veel bier, een mic en meligheid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
cerror, hoe maak je die shit?.
Matey.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
ahoy
Dat ziet er kei saai uit, die modplugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Modplug tracker, veel bier, een mic en meligheid.![]()
En ik heb er ook al eentje gehad..quote:
Ausgeschaut?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:39 schreef cerror het volgende:
CECKS!
NEIN!quote:
OK HERR CERROR!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |