2-2 zou goed zijn. AZ schiet er niets mee op maar ADO eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef denthemen het volgende:
come on ado, maak die provinciale tyfus club even in
Kan nooit genoeg zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef Domenica het volgende:
Pfff hier wordt Den haag wel erg veel onrecht aangedaan
Hij beukt hem bijna wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:18 schreef twi het volgende:
In de herhaling blijkt anders van niet. Debiel om zo tegen een scheidsrechter op te lopen.
daarom, gewoon eraf voor dat soort acties.quote:
Tot nu toe 1.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel rode kaarten zal Sneijder dit seizoen wel niet halen
gezien zijn gedrag t.o.v. de leiding kan ik dat extrapolerend op drie kaarten brengen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel rode kaarten zal Sneijder dit seizoen wel niet halen
Zulke spelers als Vreven moet je altijd laten staanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
Misschien is het wel rood, maar dan had Vreven ook allang rood moeten hebben.
En respect. Je gaat de scheids geen beuk verkopen, ookal is het maar een schouderduw.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voetbal = Emotie
Voor dit weekend was dit ook gewoon rood hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voetbal = Emotie
Dan zullen er nog wel meer kaarten volgen van het weekend.
Die scheidsrechters mogen maar slecht blijven fluiten( terwijl ze nu gewoon spelers gaan naaien)
Hier laat je toch maar weer even zien dat, het een onterechte beslissing is; maar omdat het Den Haag is je het wel goed vind. Dus je laat eigenlijk zien dat je net zo erg bent als die scheidsrechtersquote:
Chill gast, check de smiley. Ik heb gewoon een hekel aan ADO. En tegen de scheids opbeuken, dan mag je er van mij gewoon af, maakt me niet uit van welke club.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef Chen het volgende:
[..]
Hier laat je toch maar weer even zien dat, het een onterechte beslissing is; maar omdat het Den Haag is je het wel goed vind. Dus je laat eigenlijk zien dat je net zo erg bent als die scheidsrechters![]()
Ja ik zie die smiley en dan zie ik dat je een hekel hebt aan ADOquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Chill gast, check de smiley. Ik heb gewoon een hekel aan ADO. En tegen de scheids opbeuken, dan mag je er van mij gewoon af, maakt me niet uit van welke club.
Je vreest ze gewoon, over een paar jaar pikken ze jullie de uefa cup plek zo voor de neus weg, Ado komt eraan, over 5 jaar bij de subtop van NL.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Chill gast, check de smiley. Ik heb gewoon een hekel aan ADO. En tegen de scheids opbeuken, dan mag je er van mij gewoon af, maakt me niet uit van welke club.
Dat is Rinusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:35 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Je vreest ze gewoon, over een paar jaar pikken ze jullie de uefa cup plek zo voor de neus weg, Ado komt eraan, over 5 jaar bij de subtop van NL.
Wie is je user icon? Lijkt op Rinus Israel
quote:26/01 (17:51) Brian Vandenbussche staat vanavond tegen Heracles Almelo voor de honderdste keer in het doel van sc Heerenveen. De wedstrijd begint om half negen in het Abe Lenstra Stadion.
Vandenbussche begint aan zijn honderdste officiële duel. Tot nog toe speelde hij vier bekerwedstrijden, zeventien Europese duels en achtenzeventig comeptitie-duels (playoffs meegerekend). Hij startte 98 keer in de basis en kwam één keer als invaller in het veld. Niet slecht voor iemand die een paar keer te horen kreeg dat hij 'slechts' tweede keeper zou zijn :-)
Ook Petter Hansson mag een feestje vieren. Hij speelt tegen Heracles zijn honderdvijftigste competite-duel, maar zijn tweehonderdste officiële duel lijkt ons binnenkort een betere reden om hem in het zonnetje te zetten.
De wedstrijd tegen Heracles Almelo begint om half negen en is rechtstreeks te zien bij RTL7.
ja gingen iedergeval naar het uitvak staanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef BigFire het volgende:
belachelijk deze volkslied traditie voor de wedstrijd.
wat zouden de andere clubs vinden als ze verplicht voor de wedstrijd in een rij moeten staan en de Ajax Mars moeten aanhoren?
als ik het me goed herinner heeft notabene feyenoord ooit eens geweigerd. topactie.
zou wat voor feyenoord zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou inderdaad, goed afgemaakt.
sinds wanneer heb je die conclusie getrokken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef Poepoog het volgende:
Het zijn niet de meest sprankelende potjes altijd zeg
Twee potjes geleden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:05 schreef borisz het volgende:
[..]
sinds wanneer heb je die conclusie getrokken?![]()
Ja en toen kregen ze dik op de kont. Sindsdien staat Feyenoord weer keurig in gelid het Friesche volkslied aan te horen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef BigFire het volgende:
als ik het me goed herinner heeft notabene feyenoord ooit eens geweigerd. topactie.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ja en toen kregen ze dik op de kont. Sindsdien staat Feyenoord weer keurig in gelid het Friesche volkslied aan te horen.
![]()
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |