Volgens mij zijn jouw en zijn product niet hezelfde. MMC en MMCmobile.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef outcast_within het volgende:
http://www.one2remember.n(...)4f627e6dbc4eeaab5b22
ik zou je richtprijs ietwat naarbeneden bijstellen![]()
boeiend, de vraagprijs van 27 euro staat nog steeds (aangezien een transflash 27 euro is op die site)quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw en zijn product niet hezelfde. MMC en MMCmobile.
Het boeiende is dat MMC schijtgoedkoop is en MMCmobile wat prijziger. Boeiend he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
boeiend, de vraagprijs van 27 euro staat nog steeds (aangezien een transflash 27 euro is op die site)
microSD is volgens mij nu eenmaal duurder..quote:Op maandag 8 januari 2007 18:03 schreef DropjesLover het volgende:
1 GB aub![]()
1 gb tegen 512 mb is nogal oneerlijk he![]()
maar je bod staat wel genoteerdis toch maar voor mn telefoon, en verlies maak er zowiezo op...
lama MMC past niet in de Wiiquote:Op maandag 8 januari 2007 18:03 schreef DropjesLover het volgende:
1 GB aub![]()
1 gb tegen 512 mb is nogal oneerlijk he![]()
maar je bod staat wel genoteerdis toch maar voor mn telefoon, en verlies maak er zowiezo op...
kijk dat dan eerst naquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef mcwops het volgende:
15 ophalen, mits ie past in een mio168 pda
passen betekent ook doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
kijk dat dan eerst na![]()
en verzenden gaat in een enveloppe met wat wcpapier er in, niet in n groot pakket hoor![]()
20 euro, k maak er al mega verlies op, en is nog goedkoper dan bij n webshop (zelfs die 19 euro, daar komt nog zeker 3 euro aan verzenden bij)
ff verder via PMquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:01 schreef mcwops het volgende:
[..]
passen betekent ook doenen dat nakijken kan bij het ophalen. maar niet voor 20 euri
yes, low voltage, 3 volt, dual voltage, MMC mobile en MMC formaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:58 schreef Stinger666 het volgende:
Is het een Dual Voltage?
weet ik niet, moet je kijken in de specs van de n70, met alle respect, ik ga niet alles voor iedereen kijken of ie in zn apparaat pastquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef Chinless het volgende:
Voor 15 euro incl. help ik je er graag vanaf.
Mits hij in de nokia n70 pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |