ROFLOLquote:Op maandag 21 januari 2008 11:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik werd er laatst toch een beetje zenuwachtig van!
Ik bedoel, die dingen zijn duidelijk niet gemaakt om seks in te hebben, maar mijn vriendin vind het leuk om toch, ja, als we dan met een gangetje van 120 over de snelweg scheuren... om me dan te pijpen!
Ik vond het eertlijk gezegd geen succes. Doodeng eigenlijk. Zo met 120 over de snelweg, zij mij pijpen...
De volgende keer, als ze dat nog eens wil doen, rij ik!
Gewoon de stoel omlaag draaien en huppakee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
Dat heb ik me nou altijd al afgevraagd ja, hoe doe je dat, seks in de auto
Wanneer zal ik langs komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
Dat heb ik me nou altijd al afgevraagd ja, hoe doe je dat, seks in de auto
Daar heb je toch geen station wagen voor nodig?..quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef webspider het volgende:
In geval van een stationwagen kun je ook nog gewoon met zijn tweetjes op een deken achterin gaan liggen
Er zat ook nog een bestuurder bij?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Zij lag achter de bestuurder schuin met haar benen wijd richting de bijrijdersstoel. En ik zat naast de bestuurder met de stoel horizontaal naar achteren.
beter een fietser dan gemeentewerkersquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef n0r het volgende:
Achterbank, stoelen naar voren, net naar Boudewijn de Groot geweest, en dan een enkele fietser door de beslagen ruiten voorbij zien fietsen
dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat heeft iedereen toch moeite met seks in een auto?
Naja, ze zaten niet achter je meisje aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
dat dus
Het is toch gewoon leuk, beetje moeite doen, maar kom op, zeker wel leuk![]()
Behalve natuurlijk als je een keer in al je geilheid met vriendin-lief een afgelegen parkeerplaats denkt te hebben gevonden, en fijn bezig gaat.. en na een tijdje ineens allemaal auto's met vieze mannetjes de parkeerplaats op ziet rijden. Later er dan achter komen dat het zo ongeveer nr1 homo-ontmoetingsplaats van noordholland was, ja, dat was wel een beetje dom:P
Ja! Die extreem beslagen ruiten ook wanneer je een nummertje in je bolide maakt, geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef n0r het volgende:
Achterbank, stoelen naar voren, net naar Boudewijn de Groot geweest, en dan een enkele fietser door de beslagen ruiten voorbij zien fietsen
Maar wel achter hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, ze zaten niet achter je meisje aan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |